Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1.11.2012 v 20:30
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin> neni to v drtive vetsine samozrejme jen o oleji to byva jen dalsi ukazatel toho, jak se nejspis clovek (neber si to osobne) o masinu stara. i to je duvod, proc jsem chtel novou. do zensky, do melounu a do motorky/auta nevidis. mam zacit vypravet, co mi za tech tricet let proslo dilnou? asi nemusim, rekl bych. ok, usetrili jste par stovek a nenechali zbytecne nekomu vydelat nekrestansky penize. tak nejak to vidim. kazdy podle sveho.
Naposledy editováno 08.01.2025 13:34:44
Naposledy editováno 08.01.2025 13:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Eso_Rimmer> ja bych mohl v posledni dobe napsat roman o mechanicich... ja osobne ted radeji pojedu jeden olej navzdy, nez aby se mi nejakej mistr sroubovaku priblizil ke stroji
jak jsem psal, doporucuju vymenovat podle planu od vyrobce... (podotykam, ze je v tom planu predepsana i pravidelna vymena gumovych soucasti, hadice na vodu, brzdy atd.)
jak jsem psal, doporucuju vymenovat podle planu od vyrobce... (podotykam, ze je v tom planu predepsana i pravidelna vymena gumovych soucasti, hadice na vodu, brzdy atd.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin> blbej mechanik, nebo kutil domaci... co je horsi? asi nebudeme rozebirat vliv stareho oleje na zivotnost motoru, vuci nejake nevymenene hadici, nebo gumove casti, vid... za me vse.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Eso_Rimmer> asi 5 ruznych mechaniku... ja jako kutil domaci se to ted snazim po nich dat dohromady. A ma to podobne nekolik mych pratel... neres, mam proste na automechaniky aktualne pifku. menit olej aby si vydelali.. to sedi.
Ja prave si nemyslim, ze ten stary olej je takovy problem, proto na sve motorce klidne na ten stary olej jezdim.
a ad gumove hadice... menil jsem predloni komplet vsechny hadice na ducati ktera mela od novoty najeto 6tis km. rosily ve spojich.
dokonce uz jsem zazil i brzdovou hadici ktera se chovala jako by mela uvnitr jednosmerny ventil...
kazdej at si dela co chce, ja jen napsal, ze vyrobce doporucuje vymenit a ze nikdo z oboru nedoporuci jinak...
Naposledy editováno 08.01.2025 14:31:38
Ja prave si nemyslim, ze ten stary olej je takovy problem, proto na sve motorce klidne na ten stary olej jezdim.
a ad gumove hadice... menil jsem predloni komplet vsechny hadice na ducati ktera mela od novoty najeto 6tis km. rosily ve spojich.
dokonce uz jsem zazil i brzdovou hadici ktera se chovala jako by mela uvnitr jednosmerny ventil...
kazdej at si dela co chce, ja jen napsal, ze vyrobce doporucuje vymenit a ze nikdo z oboru nedoporuci jinak...
Naposledy editováno 08.01.2025 14:31:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin> reaguju uz mimo ten olej... hadice - jses si jisty, ze byl problem v hadicich, nebo v cloveku, ktery je dotahoval (recnicka otazka)? pretahnout ji je hned a pak ji clovek znici. nebo za to muze paska, nekdy nevhodna kapalina. add brzdove hadice - nejcasteji odejdou proto, ze v nich nikdo leta nemeni kapalinu a tak casem zarostou. celkem bezna vec. pak za to ale nemuze ta hadice, ale setrivej majitel, nebo blbej mechanik. v mechanicine je mraky kokotu, protoze jejich casto dojebana prace neni jen tak videt, lehce se to okeca a pro laika je mnohe mimo hranice jejich technickych znalosti. mnozi toho vyuzivaji. maloktery mechanik jeste chce opravovat a ne primarne vymenovat. a jestli ti nejaky mechanik tvrdi, ze je potreba menit vse o cem vyrobce napise, ze je to treba menit, tak je to kapsorez a kokot, ale ne dobrej mechanik. tohle je vecna debata.
Naposledy editováno 08.01.2025 14:47:05
Naposledy editováno 08.01.2025 14:47:05
Eso_Rimmer> problem v hadicich, naposled je dotahovali na vyrobni lince. ja jsem je zkousel preusadit, pouzit nove spony, dotahnout... najdes na netu stejne pripady kde to nekdo tak dlouho utahoval az zbortil tenke hlinikove konce na chladici atd. je to jejich vlastnost. po case se musi vymenit, ikdyz motorka nejezdi (ta moje je v obyvaku)
ad mechanici, kdyby to byla vyjimka ok, ale ja mam spis problem najit tu vyjimku ktera dokaze auto opravit...
Naposledy editováno 08.01.2025 14:44:23
ad mechanici, kdyby to byla vyjimka ok, ale ja mam spis problem najit tu vyjimku ktera dokaze auto opravit...
Naposledy editováno 08.01.2025 14:44:23
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já neřeším že výměna bude stát nějaké peníze, spíš ten čas, který nemám. To pro mě znamená, že jak bude čas se buď pojedu projet a nebo měnit olej.
karelsychra píše: Taky mi to přijde drobek zrychlený, hlavně jak ta motorka rychle padá dolů když odskočí přední kolo, a jak se divně rychle kroutí, na těch 0.75 už to i vypadá +- normálně.
Dnes jsem se byl projet, a takhle jsem tomu jistě nedával , někde led a někde naopak po vrchu rozmrzlý blátíčko.
Ostatně na trase R43 jsem viděl poměrně nový stopy, odhaduju max. 3 dny starý, nebyl to někdo z vás? P.S. jak jsem z to ho blátíčka a ledu byl tak nějak v křeči, tak jsem si nějak namohl spodní polovinu těla, tak už raděj jenom sedím a popíjím...
Bylo to tu o té R43?
edit - tak to video je pryč, asi to s tou chválou na Hitlera a láskou k nacionálnímu socialismu přeháněli.
Naposledy editováno 13.01.2025 18:06:39
To Kohlstein: Jasně, jaká jiná... Je o tom i několik knížek, fakt moc nechybělo a aspoň části byly hotový - teda po jedené části se v brně jezdí, je to na konci. další kousek je od stávající I/43 směrem ke Svitávce, to je jedna polovina dálnice a u svitávky to z tělesa odbočuje, a je jasně patrný, kam to vede dál - ale tam už je doporučenej aspoň trochu terénní stroj :)
https://mapy.cz/lete...7&z=15&ovl=8
Naposledy editováno 13.01.2025 01:04:41
https://mapy.cz/lete...7&z=15&ovl=8
Naposledy editováno 13.01.2025 01:04:41
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Řešili jste tu výměnu oleje. A já sem právě řešil stejnou otázku. Najel jsem ani ne 1000km za rok. Takže měnit nebo neměnit? Vim, že nikdy více nenajedu pravděpodobně. Jelikož má motor najeto 2400 km, tak je v podstatě teprve zajetý. Já jsem pro sichr vyměnil olej, hned, jak jsem ji dovezl domů, takže to udělám zase pro svůj dobrý pocit, že je to to nejmenší pro ten malý motůrek, kterej dost točí, nestojí to ranec a navíc mě to baví. Prostě mi to neublíží a motor si bude chrochtat! Ve 2400 km 3tí výměna oleje je dost luxus, ale nevím, jestli původní majitel měnil olej v 1000km to se můžu jen domnívat. Otázka spíše zní. Měnit i olejový filtr? Já ho dělal vždycky s olejem, ale teďka bych možná filtr ještě nechal a vyměnil bych ho až s další výměnou. Jaký na to máte názor?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tesneni u toho filtru nechavate puvodni ? Ja menim olej po roce (vzdy najeto cca 6t Km), tak to beru komplet i s tim tesnenim, ale uz jsem si naposledy rikal, jestli to neni zbytecne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
RomanHA> samozrejme. meni se jednou za cas. zbytecne vyhozene penize. ta vymena filtru je mnohem dulezitejsi.
Naposledy editováno 17.01.2025 13:06:34
Naposledy editováno 17.01.2025 13:06:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Eso_Rimmer> ten tlumic drzim v hlave, ale stale zadna crf na servis...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
úchyty pasují, ale mám dojem, že na 300 je o centimetr delší. Mám taky 250, takže ti to nemůžu změřit, ale snad se někdo najde.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Asi budu prodávat CRF 300 Rally, většina věcí vyřešena a upravená na off a to včetně tlumení, tak kdyby někdo chtěl, napište a třeba se domluvíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto> Co tě k tomu vede? Budeš kupovat něco jiného?
Naposledy editováno 22.01.2025 20:28:09
Naposledy editováno 22.01.2025 20:28:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JAVR> zatím nic, nic lepší podle mne ještě není. Ale moc se mne líbí nová KTM 390 Adv R, tak bych ji uvažoval vyzkoušet. Nájedu do 1500km za rok, tak by mne i ta mohla fungovat Ale inzerát dávat zatím nebudu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto> Třeba i Enduro R
https://motosvet.cz/...elem-390-enduro.html
https://motosvet.cz/...elem-390-enduro.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 346 | 27.1.2025 v 11:47 Sally06 |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |