
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

https://www.globalsu...products/2025dr-z4s/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 05.02.2025 09:57:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
neco o tom vim, mam na 20let starem litru super podvozek, brzdy a milion dalsich detailu - 185kg s plnou nadrzi... a stejne se to neda srovnavat s moderni litrovou motorkou, ikdyz o 30kg tezsi...
Naposledy editováno 05.02.2025 10:09:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty



1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: Já tedy i na té Rally jen posadil předek níž ve vidlích, vzadu zvýšil přepětí vymezovákem a jezdím na tom původním. Chápu, že to limituje někoho, kdo jezdí velmi svižně, ale mě ta trochu hopsavější motorka nijak nelimituje.
Prý u CRF jsou velké rozdíly kus od kusu, někde stačí přitvrdit a funguje to použitelně. U mě to nemělo vůbec přilnavost zadniko kola a skákalo to na disku jak kočárek



3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Byl jsem dnes zde:

P.S: kombinace rozmrzlýho blátička střídající se zmrazkama a středně sjetou zadní gumou je celkem adrenalinová záležitost...
Naposledy editováno 05.02.2025 22:51:36
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Eso_Rimmer píše: karelsychra> neznam nikoho, kdo by byl s progresivnima pruzinama (na jakykoliv motorce) ve vysledku spokojenej. prodejci lidi porad masirujou temahle picovinama, ale progresivni pruzina patri do regalu obchodu, ne na masinu.
Já byl na všech kam jsme to dál spokojen. Od XT 660 až po Tenere 700 a vždy lepší jak originál, takže za tu cenu spokojenost. A mimochodem, většina, nebo min dost dnešnich motorek má progresivní pera z výroby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty


2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Roman HA: cestou na koupák? Dyť to koupaliště dole je snad posledních 30 let zavřený, nebo je něco jinak?
Kopec je hlavně ke konci dost výživnej, pěšky fakt raděj ne :)
P.S: Na crf250 jsou i přední pružiny podle váhy? nikde jsem to nepotkal.
Naposledy editováno 06.02.2025 09:47:59

Paradoxne to tam mam za ty roky vsude okolo prosmejdeny pesky a na horaci, ale na tomto vrsku jsem nikdy nebyl. Uz na podzim jsem si rikal, ze je to cas napravit, takze az pojedu vlastivednou vyjizdku k rodicum, tak se tam chci mrknout.
Naposledy editováno 06.02.2025 09:53:53
edit: jo tys psal 250, ale to maji taky...
predpokladam, ze to same najdes u racetech...
Naposledy editováno 06.02.2025 09:56:07
Eso_Rimmer píše: karelsychra> neznam nikoho, kdo by byl s progresivnima pruzinama (na jakykoliv motorce) ve vysledku spokojenej. prodejci lidi porad masirujou temahle picovinama, ale progresivni pruzina patri do regalu obchodu, ne na masinu.
Mám to vepředu na silniční ninje a spokojený jsem. Na rozflákané silnici je to stále relativně měkké a kolo drží kontakt, ale když jedu ostře zatáčku nebo jsem na brzdách, nejsem na dorazech a podvozek stále jakš takš funguje.
Jurok píše: Na CRF krizom krazom Novym Zelandom, pekny film ,,, chalan ma aj dobry insta a prispevky z aktualnej cesty okolo sveta na 690tke
Jo koukal jsem



Palomoto píše: Já byl na všech kam jsme to dál spokojen. Od XT 660 až po Tenere 700 a vždy lepší jak originál, takže za tu cenu spokojenost. A mimochodem, většina, nebo min dost dnešnich motorek má progresivní pera z výroby
jen teda ty progresivni z vyroby nejsou ani tak progresivni ale spis dual rate...

Eso_Rimmer píše: Palomoto> a proto stoji mnoho/vetsina seriovych podvozku za howno kdyz si zvolis spravne pruzinu podle vahy a jizdniho stylu, bude to vzdy lepsi nez progresivni, ktera neni ani ryba, ani rak. asi ale zalezi na tom, co od toho clovek chce a jak jezdi. kazdy podle sveho, samozrejme.
za urcitych podminek je s pomoci progresivni pruziny prubeh vidlice linearnejsi nez s linearni pruzinou



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
TOMCBF600S píše: Ivos> ano hned mu zavolám
Tak co??? Něco nového?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 | Manhart | 19 | Včera v 13:39 _Michal |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 347 | 3.4.2025 v 08:10 ZdendaZB |
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally | KubAiS | 5 | 23.3.2025 v 18:59 KubAiS |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 24 | 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |