paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Předchozí
1... 307 308 309 310
Následující

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Včera v 21:34 | Nahoru | #9271
Eso_Rimmer> za mne je to jen a možná, lepší CRF. Oproti KTM 390 je to, aspoň papírové horší, tak proč by měla stát víc. Ale necháme s překvapit, každopádně zkusím tak i tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 09:47 | Nahoru | #9272
Deadman> vždyť o dr píšou, že má nový rám (dvojitý shora), novou hlavu, vačky, titanové ventily, spojku, led světlo, elektronický plyn a další elektropomocníky a dle Zajocha to není scvrklé jako ktm. To levné nebude, ani to nebude mít prodejní úspěch

https://www.globalsu...products/2025dr-z4s/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 09:57 | Nahoru | #9273
bledemon> docela pekne. ono se asi najdou i kupci co chteji dualsport a nepotrebuji nutne ho koupit "levne" - uz jsem to tu psal, jak se mi jednou neco libi, je skoro fuk kolik to stoji.. na elektriku jsem setril 2roky .. je to nesmyslne drahe, ale kdyz neco chces... zijem jen jednou...

Naposledy editováno 05.02.2025 09:57:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 10:02 | Nahoru | #9274
assassin> nejde o to vzdy "koupit levne", ale kdyz se dana motorka nenabizi, tak je obcas proste reseni koupit levnou a dotunit ji. a opet se budu opakovat - mnoho veci z toho tuningu lze potom bez problemu velmi pekne zpenezit, takze to ve finale vyjde jeste mnohem levneji nez "vytunena" motorka o stopade drazsi. to je porad dokola...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 10:08 | Nahoru | #9275
Eso_Rimmer> jenze tuningem doladis detaily, zakladni konstrukci ne - geo, teziste, tuhost ramu...
neco o tom vim, mam na 20let starem litru super podvozek, brzdy a milion dalsich detailu - 185kg s plnou nadrzi... a stejne se to neda srovnavat s moderni litrovou motorkou, ikdyz o 30kg tezsi...

Naposledy editováno 05.02.2025 10:09:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 10:11 | Nahoru | #9276
assassin> jasny, to mas samozrejme pravdu. bavim se o podvozku primarne, to poresit jde s prehledem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 10:32 | Nahoru | #9277
Eso_Rimmer> tak to mi u offroadu prijde jako samozrejmost o ktere neni treba ani psat... malokdo ma stesti, ze motorka z tovarny vyjede s pruzinama na jeho hmotnost...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 11:26 | Nahoru | #9278

assassin píše: Eso_Rimmer> tak to mi u offroadu prijde jako samozrejmost o ktere neni treba ani psat... malokdo ma stesti, ze motorka z tovarny vyjede s pruzinama na jeho hmotnost...



(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 11:38 | Nahoru | #9279
assassin> no vidis... a presto je mraky hejtu na zdechlej podvozek CRFka, coz je naprosta pravda, ale vsichni strasne chvali podvozky 690, 701, AJP. ta posledni je za 320k. a presto do kazde z nich musis nasypat bezmala desitku. takze porovnani se zdechlou motorkou za 130k a motorkou o 200k drazsi je opravdu na miste? a takhle bych mohl pokracovat. coz uz se mi opravdu nechce.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 16:51 | Nahoru | #9280
Deadman> přesně podepisuju

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 16:58 | Nahoru | #9281
Já tedy i na té Rally jen posadil předek níž ve vidlích, vzadu zvýšil přepětí vymezovákem a jezdím na tom původním. Chápu, že to limituje někoho, kdo jezdí velmi svižně, ale mě ta trochu hopsavější motorka nijak nelimituje.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

Dnes v 17:53 | Nahoru | #9282

Mr.Dreamer píše: Já tedy i na té Rally jen posadil předek níž ve vidlích, vzadu zvýšil přepětí vymezovákem a jezdím na tom původním. Chápu, že to limituje někoho, kdo jezdí velmi svižně, ale mě ta trochu hopsavější motorka nijak nelimituje.


Prý u CRF jsou velké rozdíly kus od kusu, někde stačí přitvrdit a funguje to použitelně. U mě to nemělo vůbec přilnavost zadniko kola a skákalo to na disku jak kočárek Ale zadní tlumič a k tomu přední pera Wilbers, vyšlo to myksim asi 20tis i s montáží a spokojený Pro mne navíc super možnost, že si u Wilbers vybereš i délku tlumiče, kdy ten střední, je tak dlouhý, aby motorka před nasednutím byla mnohem nižší než originál, ale po nasednutím ke stejná jak originál. Protože originál sedl i s mýma 75kg asi 10cm
Předchozí
1... 307 308 309 310
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 346 27.1.2025 v 11:47 Sally06
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist