paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2025 v 21:34 | Nahoru | #9271
Eso_Rimmer> za mne je to jen a možná, lepší CRF. Oproti KTM 390 je to, aspoň papírové horší, tak proč by měla stát víc. Ale necháme s překvapit, každopádně zkusím tak i tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 09:47 | Nahoru | #9272
Deadman> vždyť o dr píšou, že má nový rám (dvojitý shora), novou hlavu, vačky, titanové ventily, spojku, led světlo, elektronický plyn a další elektropomocníky a dle Zajocha to není scvrklé jako ktm. To levné nebude, ani to nebude mít prodejní úspěch

https://www.globalsu...products/2025dr-z4s/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 09:57 | Nahoru | #9273
bledemon> docela pekne. ono se asi najdou i kupci co chteji dualsport a nepotrebuji nutne ho koupit "levne" - uz jsem to tu psal, jak se mi jednou neco libi, je skoro fuk kolik to stoji.. na elektriku jsem setril 2roky .. je to nesmyslne drahe, ale kdyz neco chces... zijem jen jednou...

Naposledy editováno 05.02.2025 09:57:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 10:02 | Nahoru | #9274
assassin> nejde o to vzdy "koupit levne", ale kdyz se dana motorka nenabizi, tak je obcas proste reseni koupit levnou a dotunit ji. a opet se budu opakovat - mnoho veci z toho tuningu lze potom bez problemu velmi pekne zpenezit, takze to ve finale vyjde jeste mnohem levneji nez "vytunena" motorka o stopade drazsi. to je porad dokola...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 10:08 | Nahoru | #9275
Eso_Rimmer> jenze tuningem doladis detaily, zakladni konstrukci ne - geo, teziste, tuhost ramu...
neco o tom vim, mam na 20let starem litru super podvozek, brzdy a milion dalsich detailu - 185kg s plnou nadrzi... a stejne se to neda srovnavat s moderni litrovou motorkou, ikdyz o 30kg tezsi...

Naposledy editováno 05.02.2025 10:09:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 10:11 | Nahoru | #9276
assassin> jasny, to mas samozrejme pravdu. bavim se o podvozku primarne, to poresit jde s prehledem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 10:32 | Nahoru | #9277
Eso_Rimmer> tak to mi u offroadu prijde jako samozrejmost o ktere neni treba ani psat... malokdo ma stesti, ze motorka z tovarny vyjede s pruzinama na jeho hmotnost...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 11:26 | Nahoru | #9278

assassin píše: Eso_Rimmer> tak to mi u offroadu prijde jako samozrejmost o ktere neni treba ani psat... malokdo ma stesti, ze motorka z tovarny vyjede s pruzinama na jeho hmotnost...



(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 11:38 | Nahoru | #9279
assassin> no vidis... a presto je mraky hejtu na zdechlej podvozek CRFka, coz je naprosta pravda, ale vsichni strasne chvali podvozky 690, 701, AJP. ta posledni je za 320k. a presto do kazde z nich musis nasypat bezmala desitku. takze porovnani se zdechlou motorkou za 130k a motorkou o 200k drazsi je opravdu na miste? a takhle bych mohl pokracovat. coz uz se mi opravdu nechce.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 16:51 | Nahoru | #9280
Deadman> přesně podepisuju

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 16:58 | Nahoru | #9281
Já tedy i na té Rally jen posadil předek níž ve vidlích, vzadu zvýšil přepětí vymezovákem a jezdím na tom původním. Chápu, že to limituje někoho, kdo jezdí velmi svižně, ale mě ta trochu hopsavější motorka nijak nelimituje.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 17:53 | Nahoru | #9282

Mr.Dreamer píše: Já tedy i na té Rally jen posadil předek níž ve vidlích, vzadu zvýšil přepětí vymezovákem a jezdím na tom původním. Chápu, že to limituje někoho, kdo jezdí velmi svižně, ale mě ta trochu hopsavější motorka nijak nelimituje.


Prý u CRF jsou velké rozdíly kus od kusu, někde stačí přitvrdit a funguje to použitelně. U mě to nemělo vůbec přilnavost zadniko kola a skákalo to na disku jak kočárek Ale zadní tlumič a k tomu přední pera Wilbers, vyšlo to myksim asi 20tis i s montáží a spokojený Pro mne navíc super možnost, že si u Wilbers vybereš i délku tlumiče, kdy ten střední, je tak dlouhý, aby motorka před nasednutím byla mnohem nižší než originál, ale po nasednutím ke stejná jak originál. Protože originál sedl i s mýma 75kg asi 10cm

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2025 v 22:48 | Nahoru | #9283
Dnes jsem se byl projet, přední pružiny -50mm progresivní hyperpro, co flek cvaknutí o doraz. Vzadu YSS s tou nejtvrdší pružinou co jde koupit a je to v pohodě. A že bych jezdil velmi svižně? tak bych svůj styl jízdy fakt nenazýval.
Byl jsem dnes zde: a hned jak jsem zastavil, se do mě pustil nějakej důchodce, že jako co tam hledám na motorce. (Vede tam cesta, není to ani v lese ani tam není zákaz vjezdu, tak jako co?) Tak jsem sundal helmu, dotyčnej uviděl šediny a zmuchlanej ksicht, tak jsem ho dorazil slovy, že pěšky bych na takovej kopec nedokázal vylezt. Možná tam s otevřenou hubou stojí doteď, a možná to nebyl důchodce, ale třeba můj vrstevník...
P.S: kombinace rozmrzlýho blátička střídající se zmrazkama a středně sjetou zadní gumou je celkem adrenalinová záležitost...

Naposledy editováno 05.02.2025 22:51:36

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 06:28 | Nahoru | #9284
karelsychra> cca 40 let si rikam, ze se tam mrknu, ale jeste jsem tam nebyl. Jako malymu se mi nikdy nechtelo cestou na / z koupak drapat se hore - budu to muset nekdy napravit, abych si to odskrtnul

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 06:34 | Nahoru | #9285
karelsychra> neznam nikoho, kdo by byl s progresivnima pruzinama (na jakykoliv motorce) ve vysledku spokojenej. prodejci lidi porad masirujou temahle picovinama, ale progresivni pruzina patri do regalu obchodu, ne na masinu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 07:57 | Nahoru | #9286

Eso_Rimmer píše: karelsychra> neznam nikoho, kdo by byl s progresivnima pruzinama (na jakykoliv motorce) ve vysledku spokojenej. prodejci lidi porad masirujou temahle picovinama, ale progresivni pruzina patri do regalu obchodu, ne na masinu.


Já byl na všech kam jsme to dál spokojen. Od XT 660 až po Tenere 700 a vždy lepší jak originál, takže za tu cenu spokojenost. A mimochodem, většina, nebo min dost dnešnich motorek má progresivní pera z výroby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 08:01 | Nahoru | #9287
Palomoto> a proto stoji mnoho/vetsina seriovych podvozku za howno kdyz si zvolis spravne pruzinu podle vahy a jizdniho stylu, bude to vzdy lepsi nez progresivni, ktera neni ani ryba, ani rak. asi ale zalezi na tom, co od toho clovek chce a jak jezdi. kazdy podle sveho, samozrejme.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 08:02 | Nahoru | #9288

karelsychra píše:


Vypadá to jako by to údolíčko co je teď zastavěné bylo kdysi dávno moře a místo odkud je to focené společně s kopcema kolem celéno horizontu pobřeží.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 09:45 | Nahoru | #9289
ne, kopec je osamocenej, a údolíčko široký cca 5km v tomhle místě, si vykousala řeka Svitava a nějaký potoky.
Roman HA: cestou na koupák? Dyť to koupaliště dole je snad posledních 30 let zavřený, nebo je něco jinak?
Kopec je hlavně ke konci dost výživnej, pěšky fakt raděj ne :)
P.S: Na crf250 jsou i přední pružiny podle váhy? nikde jsem to nepotkal.

Naposledy editováno 06.02.2025 09:47:59

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 09:52 | Nahoru | #9290
karelsychra> vsak jo, pisu, ze cca 40 let, chodil jsem tam jako cca 10ti letej fogl

Paradoxne to tam mam za ty roky vsude okolo prosmejdeny pesky a na horaci, ale na tomto vrsku jsem nikdy nebyl. Uz na podzim jsem si rikal, ze je to cas napravit, takze az pojedu vlastivednou vyjizdku k rodicum, tak se tam chci mrknout.

Naposledy editováno 06.02.2025 09:53:53

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 09:54 | Nahoru | #9291
karelsychra> https://store.ktech...d=Honda_CRF300L_2024

edit: jo tys psal 250, ale to maji taky...

predpokladam, ze to same najdes u racetech...

Naposledy editováno 06.02.2025 09:56:07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 11:53 | Nahoru | #9292

Eso_Rimmer píše: karelsychra> neznam nikoho, kdo by byl s progresivnima pruzinama (na jakykoliv motorce) ve vysledku spokojenej. prodejci lidi porad masirujou temahle picovinama, ale progresivni pruzina patri do regalu obchodu, ne na masinu.



Mám to vepředu na silniční ninje a spokojený jsem. Na rozflákané silnici je to stále relativně měkké a kolo drží kontakt, ale když jedu ostře zatáčku nebo jsem na brzdách, nejsem na dorazech a podvozek stále jakš takš funguje.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 14:45 | Nahoru | #9293

Jurok píše: Na CRF krizom krazom Novym Zelandom, pekny film ,,, chalan ma aj dobry insta a prispevky z aktualnej cesty okolo sveta na 690tke



Jo koukal jsem Jak to tam furt z něčeho vyprošťoval mi nedělalo dobře Ale ta krajina, to je pecka Podobnej film má i Ondra Vlk z Nový Zélandu. Ten to jel na Tenere 700.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 14:48 | Nahoru | #9294

Palomoto píše: Já byl na všech kam jsme to dál spokojen. Od XT 660 až po Tenere 700 a vždy lepší jak originál, takže za tu cenu spokojenost. A mimochodem, většina, nebo min dost dnešnich motorek má progresivní pera z výroby



jen teda ty progresivni z vyroby nejsou ani tak progresivni ale spis dual rate...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 14:49 | Nahoru | #9295

Eso_Rimmer píše: Palomoto> a proto stoji mnoho/vetsina seriovych podvozku za howno kdyz si zvolis spravne pruzinu podle vahy a jizdniho stylu, bude to vzdy lepsi nez progresivni, ktera neni ani ryba, ani rak. asi ale zalezi na tom, co od toho clovek chce a jak jezdi. kazdy podle sveho, samozrejme.



za urcitych podminek je s pomoci progresivni pruziny prubeh vidlice linearnejsi nez s linearni pruzinou

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 14:53 | Nahoru | #9296
nějakej lamos pokec o nových KTM 390 a rozčarování nad CF Motem 450MT, jakej mají problém s dodávkama náhradních dílů a když už se něco sežene, tak je to pálka. Spojka na CF Moto 450MK za bratru 1200 EUR... Že se o tom soudruh Sršeň, kterej dělá CF Motu reklamu do roztrhání těla, nikdy nezmínil, že má CF Moto problém s dodávkama dílů... To už se asi nehodí do krámu... To bude to čínské "ale"...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.2.2025 v 14:54 | Nahoru | #9297
Sršňovo chvalozpěvy na čínskou produkci a že dělá reklamu CF Motu za teplou sekanou...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2025 v 07:23 | Nahoru | #9298
Jestli dovedou těch 48hp/51Nm aplikovat i na naháče 450NK tak tady by to mohlo být už zajímavé svezení. Pokud ten zvýšený krouťák vydrží spojka:)

Naposledy editováno 07.02.2025 07:27:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.2.2025 v 06:45 | Nahoru | #9299

TOMCBF600S píše: Ivos> ano hned mu zavolám



Tak co??? Něco nového? ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.2.2025 v 19:43 | Nahoru | #9300
Ivos>
Dneska jsem byl pro ní. 800km ,ale stálo to za to . Děkuji za tip.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 Manhart 19 Včera v 13:39 _Michal
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 347 3.4.2025 v 08:10 ZdendaZB
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally KubAiS 5 23.3.2025 v 18:59 KubAiS
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06

TOPlist