paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.3.2025 v 12:21 | Nahoru | #9391
zas něco od lamosáků s CRF 300L

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.3.2025 v 14:10 | Nahoru | #9392
Ahojte, pozeram pneu na CRF, chcem iba rozmer v TP a rozmyslam nad pneu vpredu Tracker alebo MC360 vzadu Anakee wild alebo Enduro 3 Sharara. Doteraz som mal seriove IRC a Anakee wild vzadu. Planujem koncom Maja/zaciatok Juna TET BiH a MNE po osi tak hladam nejaky kompromis cesta / teren ale nieco lepsie ako seria IRC. Pripadne ak mate nejaku lepsiu kombinaciu v TP rozmere. Diky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.3.2025 v 15:09 | Nahoru | #9393
Jurok> Ja jsem zakotvil u Pirelli MT16 predek a MT21 zadek.

Tracker mi na predku na mokrym asfaltu vice ustreloval nez ta MT16. Ve velkym bahne byl sice o fous lepsi, ale zase takovy rozdil mi to neprislo. Vroubkovanej balkanskej asfalt taky nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.3.2025 v 20:06 | Nahoru | #9394
Skoda ze ta MT16 nieje homologovana na cestu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.3.2025 v 20:54 | Nahoru | #9395
Jurok> Je homologovana, minimalne v rozmeru 80/100 R21

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.3.2025 v 19:05 | Nahoru | #9396
mám MT21 ve předu i v zadu, obojí byl proti IRC dost velkej rozdíl, a to ve stylu: Na IRC - to jsem borec, že jsem tohle dokázal projet , na MT21: kdy už konečně začne nějakej ostřejší terén, třeba pořádnej výjezd ? Na další přezutí mám nachystaný metzeler MC360 mid soft, tak nějak na oko a na omak vypadají taky dobře, akorát asi shoří ještě rychlej než ty MT21...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.3.2025 v 22:15 | Nahoru | #9397
karelsychra> Ta MT21 se v prednim rozmeru R21 dela bohuzel jen 90/90. Ja kvuli ni premyslel, ze si to nejak necham zapsat do TP, ale ta MT16 to vyresila , navic v Offu je urcite lepsi. Ta kombinace MT16 a MT21 mi prijde jako nejlpsi set, na kterym se da objet po ose Balkan, a zaroven se neztrati pri vlastivednem prozkoumavani slepych cesticek kolem komina.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.3.2025 v 21:19 | Nahoru | #9398

objet po ose Balkan

No nevím, mě MT21 vzadu vydržela nějaký 3500 km, a to byl asfalt v menšině, hodně po měkkým, ne po kamení. Na druhou stranu, na cestu domů po silnici by měla vzorku ještě pořád dost...
MT16 v rozměru 3.0-R21 stejně nikde nemůžu najít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.3.2025 v 22:15 | Nahoru | #9399

karelsychra píše: ...
MT16 v rozměru 3.0-R21 stejně nikde nemůžu najít...


Dělá se v 80/100-21, což je origo rozměr CRF300L. Origo IRC guma na 300L je stejná jako na 250L, jen přeznačená z palcového na metrický rozměr.
Ve 3.0" se už dělá máloco a za pár let nebude prakticky nic. Bude potřeba si sehnat nějaké lejstro, že 80/100-21 odpovídá 3.0-21. Tedy pokud tě za metrickou gumu budou na nějaké STK jebat, mě s tím na jiných motorkách zatím nikdy ani neutrousili slovo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.3.2025 v 22:30 | Nahoru | #9400
karelsychra> Tu zadni MT21 mam jiz v ramci Balkanu treti. Pred dovcou jsem vzdy nazul novou, odjel na ni cca 10 dni / 3t Km, a pak kolem komina dalsi 2t (leto). Na asfaltu (dojezd) by pak dala odhadem dalsi 3t, ale pro me uz to bylo kolem komina nepouzitelne (o hubu). Jsem s ni spokojenej, i kdyz celkem trpi na sekance od kameni.

Co se tyce te predni MT16, tak ja mam u 300RLA v technicaku 80/100, cili po teto strance cajk..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.3.2025 v 22:34 | Nahoru | #9401
Deadman> No ono ani tak nepujde o STK (ten origo plast si muzes schovat naveky a pred kontrolou prezout), jako kdyby ze zakona vypadlo to sluvko “pricna souvislost".

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 18:28 | Nahoru | #9402
Občas je potřeba motorku někam převez ne po ose. Byl jsem šmírovat u KTM a prodávají pěknou rozpěrku mezi brýle a přední kolo (a je to i stojan do osy zadního kola, ale to neužiju: tak jsem to neuměle sedlácky zkopíroval. je to první iterace, nějak jsem proměřil dýlku, tak tisknu další verzi, která bude líp držet na tlumičích a je o 4cm delší. Pro ty, co nemají kratší pružinu, by to mělo být delší o dalších 5cm, ale otázka je, jestli je potřeba to šponovat až na horní doraz, nebo to trochu při tom kurtování stlačit. Na horní stranu nalepím ještě nějakou měkkou gumu, ať to neodnese plast blatníku.

Naposledy editováno 18.03.2025 18:30:37

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 19:04 | Nahoru | #9403
ja vzdycky kurtoval motorku za bryle, stahoval brutal predek a neresil rozperku (to musi vidlice zvladnout kdyz jsou ok) kazdopadne jsem presel na kurtovani za stupacky a za me o dost lepsi...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 20:14 | Nahoru | #9404
Kruzitko vzdy cumak do stojanu co zamkne predni kolo, stahnout za brejle a jedu ... nikdy nebyl problem

Naposledy editováno 19.03.2025 12:46:06

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 20:25 | Nahoru | #9405
Viděl jsem to u známýho jako origo doplněk ke 2t KTM 125, tak jsem si to usochal. Minule, když jsem vezl motorku v dodávce, tak mi dvakrát spadla, pravděpodobně proto, že přední kolo podklouzlo po podlaze, i když přes ně u země byla provlečená a obmotaná kurtna, asi jem byl málo důraznej při tom stahování nahoře. Tohle jistě zajistí zamáčknutí předku natvrdo, akorát to nezajistí možnost protočení předního kola, pokud bude na zemi a nebude v nějaké kolejnici k tomu určené.
P.S. na fotce vidím, že v tom blatníku zůstal kousek bláta, nějak jsem v neděli nebyl důslednej při umejvání...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 21:02 | Nahoru | #9406
U silnicni motorky s kratkymi zdvihy a tvrdymi pruzinami neni problem to stahnout za bryle jen racnou, ale 30cm je docela draha a kdyz nestahnes vidle skoro do dorazu, tak ti na nerovnostech vyskoci z hacku...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 21:11 | Nahoru | #9407
vozim nekolik let motorku na okruh a na motokros stazenou jen kurtama se zapadkou (zadna racna, tzn dosponovane rucne) a uplne v poho...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2025 v 22:27 | Nahoru | #9408
Bud predek do stojanu (tlama s kolibkou), pokud neni, tak levy rejd a do leveho rohu (bude adi fungovat i zrcadlove.
Za bryle a kdyz je steach tak i zadek a cajk. S tim stojanem pro predni kolo to fakt staci jen tak posichrovat a nikdy problem, desitky prevozu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2025 v 07:57 | Nahoru | #9409
Jo jo, taky jsem na vleku nebo v dodávce vozil vždy do úhlu. Přední kolo do rohu, zapřít ideálně o vlek/roh v dodávce a zadek zase rozumně opřít o druhou stranu vzadu. V osobní dodávce jsem to ještě na zadku podkládal nějakým textilem, aby mi to neojebalo čalounění apod.

Dokonce tu mám vlastně na profilu vyfoceno :D.



Pak jen zakurtovat a je to zlatý.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2025 v 08:27 | Nahoru | #9410

mRKEF píše: Jo jo, taky jsem na vleku nebo v dodávce vozil vždy do úhlu. Přední kolo do rohu, zapřít ideálně o vlek/roh v dodávce a zadek zase rozumně opřít o druhou stranu vzadu. V osobní dodávce jsem to ještě na zadku podkládal nějakým textilem, aby mi to neojebalo čalounění apod.

Dokonce tu mám vlastně na profilu vyfoceno :D.



Pak jen zakurtovat a je to zlatý.



Takto vozím taky a pak jen jedna kurta napříč přes sedlo a takto jsem navozil různé moto mrak km. Pro jistotu dávám jedničku a stojánek jistím gumicukem k přednímu kolu, aby se nemohl sklopit (jednou se povedlo )

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2025 v 08:46 | Nahoru | #9411
Taky samozřejmě to chce přizpůsobit v rámci možností styl jízdy :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2025 v 09:16 | Nahoru | #9412
Když jsme vezl WRR v kombíku tak jsme ho musel kompletně rozebrat, ve Scudu 701 už pak jen místo předního kola malé kolečko a teď mám Customa L2H2 a tam prostě zajedu a zakurtuji jak potřebuji klidně i se sedadly vedle motorky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2025 v 14:11 | Nahoru | #9413
Někdo odsud?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 08:35 | Nahoru | #9414
neresil jste nekdo problem na CRFku s kratkymi zalamovacimi packami z Ali? jde mi o to, ze bych potreboval takove, ktere budou mit vybrani pro prst blize ke konci riditek. i kdyz je mam priplacnuty az na ovladace, serizene co to jde, porad mam kratky prsty. tim, ze bych to posunul vybrani cca o centak ke konci riditek, mel bych to akorat. zakrouzkovani je to vybrani, ktere mam na mysli a tu delsi vzdalenost bych potreboval mezi tema dvema vyznacenymi body. dik.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 10:05 | Nahoru | #9415
Urcite te to napadlo, ale nejde posunout celou pumpu a tim dostat prsty do idealni pozice? Jen napad.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 10:11 | Nahoru | #9416
Animals21> psal jsem, ze to mam posunute az k ovladacum. neni uz kam to posunout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 10:15 | Nahoru | #9417

Eso_Rimmer píše: neresil jste nekdo problem na CRFku s kratkymi zalamovacimi packami z Ali? jde mi o to, ze bych potreboval takove, ktere budou mit vybrani pro prst blize ke konci riditek. i kdyz je mam priplacnuty az na ovladace, serizene co to jde, porad mam kratky prsty. tim, ze bych to posunul vybrani cca o centak ke konci riditek, mel bych to akorat. zakrouzkovani je to vybrani, ktere mam na mysli a tu delsi vzdalenost bych potreboval mezi tema dvema vyznacenymi body. dik.



Já mám ty s nastavitelnou délkou a nu nastavitelnou část jsem sundal. Hodí s to i díky tomu, že jsem blastery už tak zdeformoval, že jsem si z toho udělal ruční brzdu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 10:17 | Nahoru | #9418
Mr.Dreamer> delka neni mym problemem, staci mi tyhle kratke, ale jestli maji to zalomeni oproti mym posunute, tak by se mi to hodilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 10:36 | Nahoru | #9419

Eso_Rimmer píše: Mr.Dreamer> delka neni mym problemem, staci mi tyhle kratke, ale jestli maji to zalomeni oproti mym posunute, tak by se mi to hodilo



Mají, protože počítají, že budou mít tu druhou část. Doma ti to vyfotím.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2025 v 10:41 | Nahoru | #9420
Mr.Dreamer> diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 347 3.4.2025 v 08:10 ZdendaZB
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally KubAiS 5 23.3.2025 v 18:59 KubAiS
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein

TOPlist