paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 07:49 | Nahoru | #931
Ano vypada jako origo 31k, ale ma nadrz z novejsiho modelu z nahace, ktery mel uz klasicke dvoukomory.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 09:46 | Nahoru | #932
havlis_de> Naděláš pro pár nálepek Spíš by mělo sběrateli vadit, že chybí klín před motorem.
1984 prospekt:


1986:


Naposledy editováno 18.02.2021 09:46:44

Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 10:23 | Nahoru | #933
Tato maska a klin byla priplatkova vybava, velmi malo motorek to ma. Vetsina ma klasickou plnokapotu nebo pak nahace a nebo cast plnokapoty, kdyz moto nekdo zboril.
Ta mala maska se delala jen chvilku a to jen na typ 31k.
Klin je to nejmensi kupoval jsem ho pred par lety myslim na wemoto nebo motoforza. Rdca uz levnejsi nebudou v nemecku pojizdne +- origokolem 4tis eur.
Svezeni na tom je opravdu pekne. Narozdil ot 250tek to ma celkem silu i ve spodu. Da se s tim jet i s jawama, pokud tocis do 5000ot. Ale da se s tim i v zatackach zatopit R6, je to lehky, zryhluje to, podvozek ukde a brzdi to.
Narozdil od Kawy 750 2T kdy motor ma vyrazne vetsi zatah, ale ram a brzdy nestihaji a sportovni jizda je spis sebevrazda. Tezko budes hledat neco co ma vetsi obsah, muze legalne na silnici a jako celek funguje. Pokud mas jeste dost penez tak muzes i potunit tomu motor treba na 610tku s cheetah valcema a 10mil klikou
Takze jaky jiny 2T na silnici?

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 23:25 | Nahoru | #934
Klon détéčka, Yamaha 125 Ténéré, bazoš , 55 tisíc.


Asi nejvíc na celém intenetu o ní napsal seikos
Píše, že se dělala v Itálii, a já tipuju, že její předchůdce musel být z Francie


Naposledy editováno 18.02.2021 23:27:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 13:06 | Nahoru | #935
Kohlstein> A je pryč, to byl fofr. Na stejném místě Suzuki RG 250 Gamma z r. 1987 za 189 tisíc. Bazoš.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 14:49 | Nahoru | #936
Kohlstein> A ještě jednou na stejném místě, Simonini 125, italská kroska ze sedmdesátých let za 48 tisíc.
Trochu nesedí udávaný ročník 1970, spíš to bude ročník 1976 (motor Sachs s černými víky, sklon zadních tlumičů), výfuk je s otazníkem - tehdy se lámala doba kdy se přecházelo z výfuku spodem na vedený vrchem, a podle nádrže by to mohlo mít původ v enduru.
Pod značkou Simonini se dělaly motorky v letech 1971-1981, i když samotný Enzo Simonini ztratil kontrolu na firmou kolem roku 1976. Byla to doba, kdy v Itálii stačilo posvařovat pár trubek a zbytek motorky koupit - Sachs, Marzocchi, Ceriani, Akront, Borrani, Corte e Cosso, Grimeca, Magura, Tomaselli, Preston Petty, Acerbis, Motoplat, atd.
Vše o strojích Simonini zde: http://www.registro...imonini.it/index.php
Podle všeho to vypadá, že Enzo pak pokračoval dál ve výrobě dílů pro motorky a skútry (výfuky, válce, hlavy), pak přišly motory pro ultralighty, a toto by mohla být jeho firma https://www.simonin...t/11-simonini-racing



A toto je enduro z roku 1976

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 15:47 | Nahoru | #937
Kohlstein> Hezký. Týpek tam má mimo jiné i dost zajímavý auťáky.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 16:47 | Nahoru | #938
Na FB Honda MB 80 S za 55 000



A 2x Cagiva Freccia za 8500

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 16:56 | Nahoru | #939
Kohlstein> Prohledal jsem krabice, protože jsem věděl, že to tam někde musí být - v roce 1987 vyšel v Automobilu test Suzuki RG 250. Tehdy jsem měl taky 250, ale jenom ubohou starou kývačku a toto byl pubertální sen. Vzhledem k nadčasovosti japonským motorek vůči tehdejší československé realitě mně bylo tak nějak jedno, že je to vlastně popis tehdy už tři roky staré motorky (důkaz - článek na m.cz ). A začal jsem trochu šetřit a trochu somrovat prachy po rodičích na novou 638.








Naposledy editováno 20.02.2021 17:10:27

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 17:23 | Nahoru | #940
Kohlstein> Při tom hledání jsem našel ještě další, tohle je vystřižené ze zadní strany Světa motorů, ale nevím kdy, možná 1988.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 17:29 | Nahoru | #941
A ještě jeden výstřižek motorky z 1978, která se dá pořád ještě koupit. Suzuki GT 250.

Bazoš za 35.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 17:56 | Nahoru | #942
Tohle vyšlo ve Světě motorů v roce 1989. Když už jsem to našel, tak jsem to taky oskenoval. Suzuki RGV 250.


K tomu prospekt, který jsem dostal na výstavce Suzuki na brněnském okruhu. Akorát si nepamatuju, kdy to bylo, jestli na jaře 1990 a nebo jestli tam přijeli už v roce 1989.



Naposledy editováno 20.02.2021 18:53:05

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.2.2021 v 14:52 | Nahoru | #943
Kohlstein> Zprava Praga, zleva Jawa. ED 250 za 150 se asi prodala, a naskočila místo ní další za 160, bazoš .

Dva takty jsou víc než dost

21.2.2021 v 18:25 | Nahoru | #944
Jawa 500 z roku 1986, bazoš , bez cenovky. Top stav, ale slušně odrbaná. Jela možná šestidenní, ale v tom případě v klubovém týmu, jakožto spolehlivý držák s přebytkem výkonu, protože reprezentace už měla v roce 1986 nový motor s vodním chlazením.




Naposledy editováno 21.02.2021 18:27:22

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2021 v 17:20 | Nahoru | #945
Kawasaki KDX 125, která má v TP psané KMX, bazoš za 46


Obě už tu byly, KDX v #736 , KMX v #475 a #298 . KMX se začala dělat dřív a kromě toho, že je škaredá, je taky menší, se zdvihama kol 230mm, motor má KIPS, 16kW a vyvažovací hřídel.
KDX by mělo značit sportovní enduro a o KDX 175 a 200 sem hodil pěkné info a obrázky Kohlstein. V roce 1990 uvedla Kawasaki do motokrosu perimeter rám a KX 125 se stala předlohou i pro enduro KDX 125 - podobný rám, zdvihy kol 300/320mm (přední 48mm KYB), na pohled stejný motor, ale v základu s 28mm karburátorem s výkonem pouze 18kW / 9600rpm, podobný design, 98kg suchá váha. To ale taky znamená, že motor odvozený od KX nemá vyvažovací hřídel a jízda po silnici může být útrpná, až se z toho vytřesou šroubky. KDX se dělala čtyři roky (1990-1993), pak dlouho nic, a pak, beze změny, v roce 1999.
Přímé porovnání s KMX 125, bazoš za 48



Naposledy editováno 22.02.2021 17:23:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 11:56 | Nahoru | #946
Beranidlo> Kromě toho rozbitného Maica je na bazošu i jedno nerozbitné, Maico MC 400 z roku 1979 za 95 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 17:18 | Nahoru | #947
Cagiva SST 350 s ceskyma dokladama za 40.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 21:46 | Nahoru | #948
Koudy01> Nádhera, dávám odkaz , ovšem s cenovkou 49 Některé vlastnosti bude mít asi společné s SXT 350 #637

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 21:52 | Nahoru | #949
Beranidlo> jj, v cene jsem se prehlidl. Dik za opravu.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 12:58 | Nahoru | #950
Zrovna když se řeší omezení pohybu lidi začínaj inzerovat.
2x Elephant za 15 000.-
Planet za 18 000.-
Supercity za 23 000.-
Raptor údajně po GO za 35 000.-
Pár Aprilií RS vč. jedné hustokruté přestavby a i několik DT.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 14:45 | Nahoru | #951
Vždycky jsem chtěl mít čínskou 4taktní „laděnou“ koncovku na dvoutaktu .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 15:51 | Nahoru | #952
Bakoun> A hned tři takové kousky! I když, vzhledem k tomu, že je to nejspíš jenom díra obalená vatou, snad se nic vážného nestane, když se nepodcení natryskování. Dneska je to od Drna pěkná přehlídka.
Raptořík

Ten Elefant s motorem, co chytá na drc, je Elefant 2 / 1985, bez přívěry, a ten bez motoru je novější Elefant 3 / 1986, v principu ten stejný pravěk.


Přidřený a opravený Planet by za 18 šel, barva pěkná, motor se doladí. Otázka, proč to přidřel. Buď to není natryskované po tom otvíráku na 11kW+ (spolu s tím jiným tlumičem), nebo není přidané na olejovém čerpadle. Nebo oboje.

Supercity za 23 dobrý, ale 17kW v TP se momentálně nehodí. A když to pán v inzerci ani správně nepojmenuje, tak ten inzerát možná taky málokdo najde.

Aprilia RSo taky dobrý, s řidítkama nahoru se na tom dá apoň jezdit, ale za 84?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 16:46 | Nahoru | #953
Tu Supercity týpek prodává už snad půl roku. Doteď to měl na FB Marketplace.

Elefanta jsem kdysi měl. Bez přívěry, malý 24mm karburátor, točilo to asi 8000 ot/min, víc se tomu (samozřejmě) moc nechtělo.

Beru zpět, nebyl to Elefant, ale měl jsem stroj Cagiva Aletta Rossa 125.
https://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Aletta_Rossa

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 17:06 | Nahoru | #954
Bakoun> Jak na té wiki píšou, rozdíl mezi Elefantem a Alletta Rossa je hlavně tento, kromě toho, že mají jinou nádrž:
Cagiva Aletta Rossa - motocicletta da fuoristrada. Terénní motorka.

Cagiva Elefant - motocicletta da Deserto-stradale ossia capace d'andare su terreni sabbiosi come sull'asfalto. Tedy motorka pouštně-silniční, tedy schopná jak jízdy v písčitém terénu, tak na asfaltu. (Ono to spíš platilo pro ty dospělé Elefanty s motorem z ducny, že?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 20:53 | Nahoru | #955
Beranidlo> Dík já jsem to v práci nestíhal hodit klasicky s fotkama. To RS je cenově hukot, ale když se podíváš tak je pár ks za 40-50t jinak nic. Na podzim byl větší výběr i kolem 20-30t. Buď ještě neinzerujou a čekaj na začátek sezóny a lepší ceny nebo už to rozházeli na díly. Inzerátů s ND jen tam víc.
Ten Elefant bude jízdou dost podobnej bývalé RV.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 23:09 | Nahoru | #956
Na Slovensku se povaluje torzo Suzuki GT380, bazoš

Tak kdyby někdo měl čas, chuť a nějakou moderní svini s vylágrovaným motorem, může se inspirovat u The Motoworks

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 07:34 | Nahoru | #957
Kohlstein> A v Lounech je GT 125 v o něco lepším stavu.

Nymburk KTM 125 Sting na projekt, za 35 000.- mi to příjde trochu drahé.

A nejhezčí model Mita za 22 000.- s vadou v elektrice.


Naposledy editováno 26.02.2021 07:36:16

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 09:35 | Nahoru | #958
DRN.> Že by se i s malým kašpárkem dalo zahrát trochu větší divadlo? Důkaz here , SUZUKI GT 125 “QUICKSILVER”:

Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 12:02 | Nahoru | #959
Do mita bych šel, ale 700 km se mi kvůli tomu jezdit nechce

Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 20:46 | Nahoru | #960
Sranda začíná cca v čase 10:40. Kdyby si to chtěl někdo užívat podobně, tak může. Stroj dobře kopíruje terén a udržuje směr, což v případě, kdy nejsou k dispozici rovné zasněžené pláně, může být dost problém.

Yamaha Tri-Z 250, bazoš za 140, místního uživatele Cecila (recenze dost dobrá )

Alternativně sbazar za 109, o papírech se nepíše.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vyvaření rozpraskané vložky 2T Cagiva Planet 125, Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 12... kokoška. 6 7.4.2025 v 10:28 kokoška.
malý tachometr načítá víc kilometrů... Yamaha TDR 125 YamahaMartin36 3 4.2.2025 v 18:59 Smog_Phantom
Yamaha tdr 125 belgarda manuál Yamaha TDR 125 Jan0 3 1.12.2024 v 08:03 kokoška.
Yamaha TDR motor Yamaha TDR 125 Jan0 11 18.11.2024 v 19:52 pepe100
Dvoutakt nebo čtyřtakt 125cc v roce... Yamaha TDR 125 DRotter 23 26.8.2024 v 18:26 DRotter

TOPlist