AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
P911 píše: Pech A kde je Milan a jeho Popular ?
Milana jsem nefotil, všichni ho znáte, jeho Popular je černý, po rozpravě, mém rozjímání u závodního, čtrnáctilitrového, dvouvačkového, spodového šestiválce American La France a roztlačení vozu Zedel, kdy jsem se na to místo vrátil, už tam nebyl
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To je mitas asi jako soucasna jawa je jawa
assassin píše: Pech: oni ty sportforce nejsou tak uplne ceske mitasky, ne? To jen koupili nejakou cast slovinske savy a davaji na to svoje logo…
To je mitas asi jako soucasna jawa je jawa
Hypoteticky ano, skutečně koupili Savu, prakticky nemám chuť to riskovat, kvůli ušetřené pětistovce...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 07.05.2022 22:45:36
Samo, chapu, ze pokud uz znacka ztratila tvou důvěru tak se k ni těžko budes vracet. A ja jsem asi posledni kdo by nejak kopal za mitas :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://suchen.mobil...98-a6e0-fbf3a48cbff1
Naposledy editováno 08.05.2022 10:31:17
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jirka4137 píše: Koudy01> 2000 na sadě těžko, pláštˇů kolem dvou a půl litru za kus je hafo.
Dobře. Tak jinak. Při přechodu z Metzeler M7RR to byly temer dva litry. Neco pres 1800. Za sadu Mitasu jsem dal 3950Kč - to nemas ani dva litry za gumu. Je mozny, ze od ledna se ceny zas zmenily a uz to dneska vyjde jinak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Pech sem dal fotky hlavně motorek, já dám pár aut. Sešli jsme se a pokud čekáte drama - zklamu. Pech je normální chlap, čtvrt hodiny jsme si povídali. Mně dlouho vrtalo v hlavě, proč si nepořídí staré auto/motorku. Myslím opravdu veterána, 20. až 40. léta. Má znalosti, staré stroje má rád, nebyl by pro něj problém veterána udržovat a jezdit. Vysvětlení je prosté - a docela mu rozumím, byt' ho nesdílím - Pechův veterán, řekněme např. Popular nebo Indian Scout by musel jezdit tak, aby stačil dnešnímu provozu. A to není a nikdy nebude. Pech je prostě člověk dnešní doby - moderní, progresivní, sledující vývoj a jemu se přizpůsobuje. To já zcela odmítám a proto je mezi námi rozdíl, i když máme myslím určitě dost společného. Tak to bývá...
Ke srazu , pokud to někoho zajímá : najezdil jsem celkem asi 270 km, auto jezdí pohodově, takže OK. Nejstarší účastník byl Ford z roku 1915, motorka Cino z roku 1917 - snad se nepletu. Trasa po silnicích 1. třídy, ale většinou 2. až 4. třídy. Hezký kraj,ale ten déšt'...
V pátek jsme do půlnoci seděli v hospůdce a probírali veterány a cesty s nimi. Jak píše Pepa - část lidí auta i motorky vozí na přívěsu, bojí se dnešního provozu. Jedou ale stejně šedesát, víc to asi ani nejde. Je jich už hodně. Jiná část ( já i moji spolustolovníci ) to odmítá a jezdí všude po ose. Kamarádi jedoucí z Humpolce, tedy asi 120 km jeli po ose po hlavní E 34 a říkali, že jeli klidně, jeli to asi 3 a půl hodiny , i když pár desítek aut dost zpomalili. Já jel po dvojkách a zpomaloval jsem mnohé taky, člověk už si nevybere. Mám přitom zážitek hrůzy, Pechovi jsem o něm vyprávěl.
Při soutěži samotné pořadatelé na hlavní jedničce ČB - Týn dopravu zastavovali. Jinak to prostě nešlo, moderní auta by nás mezi sebe vůbec nepustila, tak byla zastavena úplně a potom za námi několik kilometrů jeli 40 až 50 km /h., tedy naším tempem. Krátké úseky silnic 1. třídy jsme absolvovali vícekrát a pořadatelé byli všude, takže nebezpečí nehrozilo. Asi se pár řidičů moderních aut naštvalo, když museli zpomalit či zastavit, ale nedá se nic dělat.
Tak jsem se rozepsal, stačí.
Nádhera...
Nápis na Jawě Minor z roku 1936
Zátiší nás z okresu Pelhřimov
Hluboká nad Vltavou
Bavorov ( ?)
Škoda Favorit, rok 1939, původní stav
Amerika...
Jirka4137 píše: Koudy01> 2000 na sadě těžko, pláštˇů kolem dvou a půl litru za kus je hafo.
https://suchen.mobil...fbf3a48cbff1 [/quote]
No právě, Je pravda, že CB má rozměry pneumatik poněkud nezvyklé, ale u všech normálních výrobců pneumatik si vybereš komplet sadu.
A i v těch běžných rozměrech co znám, je úspora na MItasu pár stovek...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Při pohledu na motorku vidím pod předním kolem louži. Kolo mokré. Je to olej. Teče pravý teleskop. A to tak, že velmi. Přitom po poslední jízdě bylo vše v pořádku. Při stání na místě a vytekly asi 2 deci oleje ? Nezdá se mi to, ale je to tak...Kudy - nevím. Vypouštěcí šroub tlumiče nemají. Kolem gufera je ale mokro. Mastno.
Tlumiče jsem nikdy nerozebíral, tedy rozebíral, ale jen u pionýrů , hned několikrát, ale Paioli - to je jiná. Předpokládám, že nemají silon. pouzdra jako pionýr ?? Propouštění oleje horem brání jen gufero , nebo tam může být ještě něco jiného ? Když jsem četl několik stran zpět jaké problémy měl tuším Koudy s tlumiči u svojí motorky, bojím se na to vůbec sahat...
Dodám : výměnu oleje provádím tak, že rozeberu celý předek motorky, tlumiče jsou venku z brýlí, vyšroubuju zátky, tlumič otočím, olej vyjelu, propláchnu proplach. olejem jak mi to doporučili v Týnci , naleju nový a vše zase složím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Já kupuju většinou sadu gufera + prachovky. Ale když vyměníš jen gufera, tak se nic nestane.
PS: silon opravdu nemají Jediný, co mě napadlo, jestli máš rázovej utahovák. Někdy je potřeba,jinak musíš vyrobit dlouhej nástavec na přidržení cartridge zevnitř, aby se neprotáčel při povolování.
Naposledy editováno 09.05.2022 10:36:53
Někdy jde ten spodní šroub, co "drží trubku v kluzáku", povolit i tak, že ho povolíš jako první (hned po sundání předního kola) ještě před zátkou a před brýlemi. Jak na něj tlačí pružina, někdy to stačí.
Asi to může vytéct přes gufero i při stání, ale měl by být potečený celý kluzák. Tlumiče můžou být natlakovaný, na centrálním stojanu drží váhu předku motorky....Taky to asi může vytéct tím spodním šroubek, ale to nevím, co by se muselo stát. Jestli jde, aby se nějak samovolně povolil,..spíš bych to viděl na to gufero.
To se tak děje no. Za to Jawa nemůže.
Olej měním podobně jako ty. Taky to celý nerozdělávám, Jen proprach a důkladný vykapání.
Naposledy editováno 09.05.2022 10:48:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Milan1963> U adenia máš konvenčí tlumiče, žádná věda. Stejně to musíš vyměnit, takže nemá smysl řešit, jestli se ti do toho chce nebo nechce.
Já kupuju většinou sadu gufera + prachovky. Ale když vyměníš jen gufera, tak se nic nestane.
PS: silon opravdu nemají Jediný, co mě napadlo, jestli máš rázovej utahovák. Někdy je potřeba,jinak musíš vyrobit dlouhej nástavec na přidržení cartridge zevnitř, aby se neprotáčel při povolování.
Mě stačila dřevěná násada na hrábě (vidíš, kolik mají využití) a na konci ořezaná do konusu přibližného rozměru.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Mám ještě jedny teleskopy, z havárie před 6 lety, tak cvičně potom zkusím rozebrat je.To kvůli zjištění, co v nich je a jak to funguje. Ty co mám na motorce se musejí opravit stoprocentně bez nějakých pokusů. Pokud stačí vyměnit gufera, tak je koupím, to by nemuselo být tak zlé.
V krajním případě ty havarované dám do nějakého servisu aby je opravili a potom je jen dám do motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Právě jsem se vrátil z technické. Vše O.k. až na jednu žárovku-vlákno v dvouvláknovce. Je to ale dvojitě v koncovém a technik byl v pohodě. Zdrbla a poučila mě až náctiletá pipena na benzině. Co po ní vůbec chci a byl jsem poučen že žárovky jsou 6-24 Voltové a né watové . Když jsem jí to chtěl objasnit byl jsem informován že jí nic nemám vysvětlovat. Je jasné že tomu rozumí lépe.
Tak právě přišla odpovědˇ od prodejce z Půchova na nové Mitasky a podle něj je dělá Zlín. Byl to jen dotaz.
Naposledy editováno 09.05.2022 12:59:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Tak právě přišla odpovědˇ od prodejce z Půchova na nové Mitasky a podle něj je dělá Zlín. Byl to jen dotaz.
Já na nich teda mám "Made in Slovenia". Asi záleží na tom, na jaké nové Mitasky ses ptal
Mitas tyres are produced in the Czech Republic, Slovenia, Serbia, Sri Lanka and in America
Je to světová firma
Naposledy editováno 09.05.2022 13:20:44
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Do své Š 120 nemohu lít natural, musím dolívat olovo ( Benadit...) Když jsem se kdesi u MOLky slečny zeptal, mají-li ho nebo něco podobného, vůbec nevěděla o co jde a strkala mi něco na dotěsnění motoru...o tom, že existuje special ( např. Pacov ho prodává stále ) , neměla ani tušení- no hrůza, koho dnes zaměstnávají, oni ty pipiny snad ani nezaškolí a nechodí na běžná školení jako my. I když jsem byl soukromý prodejce, na školení o olejích a benzinech jsme museli každého půl roku. K provozování pumpy mám nejen ŽL, ale i koncesi - a její součástí je ( bylo v roce 1990 ) že provozovatel bude školen už kvůli inovacím a bezpečnosti při práci s palivy. Kam to spěje...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: ) že provozovatel bude školen už kvůli inovacím a bezpečnosti při práci s palivy. Kam to spěje...
Ale je ti jasný, že provozovatel nerovná se každá pipka za kasou, že ?
Naposledy editováno 09.05.2022 14:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Taky bys jako někdo, kdo umí řídit kamion nešel dělat hajzlbábu. Obsluha na benzině, to je dnes jako prodavačka v lidlu. Ona tam není proto, aby ti radila s žárovkama. Ty ukážeš na krabičku, kterou chceš, ona ji namarkuje. Toť vše.
Naposledy editováno 09.05.2022 14:50:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |