kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Přesně auto úplně k hovnu a chápu ty přezdívky. Velký to je jako kráva, praktický jak sandále na severním pólu, hlavně že tam je ale hektolitr a rovně to umí jet čtyřistapadesát, ale kdyby došlo na zatáčky, logicky tomu ujede i Cooper S
U tehle aut je nejslabsi clanek pilot... rozhodne treba kamaradova x5 sedela v zatacce lip nez me v70... me blikala palubka a stabilizace mi sebrala vykon, on mel v x5 udajne jeste rezervu a je fakt, ze me tlacil a bylo videt , ze zdrzuju...
Jasne, ze malej sportak ma moznosti jinde, ale obvykle uz i u lepsiho suv jsou dal nez vetsina ridicu...
Ta alfa stelvio se ctyrlistkem ma na nordschleife hodn dobrej cas
Ja bych takovy auto asi prezil, i s tim co by si pak rikali sousedi... ale kdyby bylo za pul darma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... tak někteří z nás jsou s tím smíření každýho desátýho při pohledu na výplatní pásku
Zase jestli ti kazdyho desatyho neco prijde tak neni jeste tak zle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A trošku z jinýho soudku, i když je to taky Mercedes . Lodě jsme tu ještě neprobírali, jen bych teda chtěl zažít, jak moc je na moři super ta rozpálená černá paluba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Delat sportak z velkyho auta je nesmysl, ale kdyz si to zkusis a zjistis jak neuveritelne jim to funguje... tak chapu, ze si to sve zakazniky najde.
Kazdopadne ty provozni naklady byly na me uplne mimo a to ta x5 nebyla ani opravdicke M a nemelo to tudiz keramicke brzdy. Ale treba prezout a vyvazit ty kola neumel skoro nikdo a prezuti stalo co na jiny auta slusny pneu...
Uz jsem si kdysi malem koupil jeep srt, ale dat 50+ jen za gumy, ktery to taky polkne driv nez za rok... to uz je mimo me moznosti
Naposledy editováno 12.11.2020 15:03:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: A to jsem zapoměl napsat že je TO elektrický
Je na tom nějaký pozitivum?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> To mně nedávno říkal kámoš v pneuservisu, že když přišel první zákazník s 22" koly, tak ho poslal pryč s tím, že to neumí přezout a že je to úlet. Pak přišel další zákazník, další a další a koupil na to novou mašinu. Pořád umí život překvapit.
Tady byly jen 21 myslim, ale 325mm vzadu a tim, ze je to runflat, tak je s tim nakej boj... on to asi uz dnes bude umet kde kdo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Je na tom nějaký pozitivum?
právě naopak , elektrický auta jsou hrozná píčovina
assassin píše: Je to elektricky, tam neni potreba tolik chladit a tudiz jsou vsechny tvarove prvky ktere mívají spalovaky i funkcni (nekdy) jako vedeni vzduchu k brzdam, k chladici jsou u elektriky jen naznacene, aby to designove zapadlo do zbytku. Tzn v te masce nejsou diry a vstupy vzduchu jsou jen namalovane...
Ostatni elektromobily to mívají dost podobne..
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo no, nadávám si každý ráno když si pracně oblíkám a svlíkám oktávku... Na jaře to zase vidím na T4.
PápaLibčovu? ?
assassin píše: Jo ve smyslu design jak je to chápáno v češtině tak nedelam design - na to jsou designérské studia a lidi na uplne jine urovni nez ja. Ja uz se snazim jen o to aby dil s jejich designem sel do auta namontovat.
Z mého pohledu se taky automobilovej design neubira smerem co by se mi zamlouval, ale myslim, ze ti lide vi co delaji.
assassin píše: Jo ve smyslu design jak je to chápáno v češtině tak nedelam design - na to jsou designérské studia a lidi na uplne jine urovni nez ja. Ja uz se snazim jen o to aby dil s jejich designem sel do auta namontovat.
Z mého pohledu se taky automobilovej design neubira smerem co by se mi zamlouval, ale myslim, ze ti lide vi co delaji.
Tam ode mě chybělo ,ze je dobře ze neděláš design teda z pohledu estetického...
Nevim jestli je to dobře co delaj a nejsem si jistej,jestli se designéři vždycky trefili i když si něco mysleli..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: PápaLibčovu? ?
He?
Není to spíš T5 a ještě 2.5TDi, co si tak pamatuju co se tu řešilo? Nie, radšej choleru
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: He?
Není to spíš T5 a ještě 2.5TDi, co si tak pamatuju co se tu řešilo? Nie, radšej choleru
to ma tifone … on asi mysli liborovu oktavku.. a nebo proste jen vytvari chaos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to ma tifone … on asi mysli liborovu oktavku.. a nebo proste jen vytvari chaos
Jo, to mu jde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to ma tifone … on asi mysli liborovu oktavku.. a nebo proste jen vytvari chaos
jj 370tis a motor v pohodě od cca 30tis chip z 96kW na 120kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lepčí??? ???Ty chaose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jj 370tis a motor v pohodě od cca 30tis chip z 96kW na 120kW
on ma kazdej to "v pohode" trosku jinak …. nekomu treba neprijde jako bezna udrzba vymena turba, svodu, poloos …
ja mam v pohode 380
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: on ma kazdej to "v pohode" trosku jinak …. nekomu treba neprijde jako bezna udrzba vymena turba, svodu, poloos …
ja mam v pohode 380
Já mluvil o motoru. Co sem pletes poloosu.
380 v pohode na osobaku. Tohle je delnik. To znamená vozí se v nem i tuna matrose tahá se s nim kára na auta,motorky, na material.......
Naposledy editováno 12.11.2020 17:48:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Já mluvil o motoru. Co sem pletes poloosu.
380 v pohode na osobaku. Tohle je delnik. To znamená vozí se v nem i tuna matrose tahá se s nim kára na auta,motorky, na material.......
No jasne, tak poloosy ne, zase jsem treba vynechal go hlavy? Me to je fuk, ja uz na svem aute taky měnil kde co (na motoru menen jen egr/klapky) a auto je sluzebak, s vozejkem toho najezdi dost, i dost zatíženy - nemyslim si, ze si proti tvemu autu nejak vyrazne odpocine. Kazdopadne vetsine lidi by motor s tim co se na tom tvém dělalo připadal jako sypak nez držák, výměna turba je mezi lidma takovej strašák, ze by nejradeji chteli zpet stary dobry atmosféry, kde se turbo rozbit nemohlo...
350tis zas neni tolik, kdyz se tu na dnešní auta nadává, ze jsou konstruovány na 300tis a pak se zacnou srat, skoro by z tech pohádek o starych mytických kvalitních vozech clovek nabyl dojmu, ze tyhle vozy bez problemu daji dvakrat tolik.
Naposledy editováno 12.11.2020 18:02:51