AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dan250 píše: Koudy01> mně vždycky baví takoví ti uplakánci, co jsou i celkem šikovní ve svym oboru, ale furt vzpomínají na komunisty , jak bylo dobře a vláda se postarala a teď to stojí za dvě věci. A přitom by stačilo v tý fabrice, kde jsou od roku 85 dát výpověď, jít makat na sebe a n nebo se nechat zaměstnat ve městě 15 km daleko,, kde by dostal o půlku víc. Ale to ne, to bude furt držkovat a až přitáhne po šichtě z kolbenky domu do králíkárny , tak si ponotujou spolu se svojí starou a budou obá vlastně spokojeni . I takovej je život .
Však se dočkali... Komunismus se v celé Eu rozjíždí na plné pecky, neomarxisti to sice schovávají za vzletná hesla o udržitelnosti, zodpovědnosti a solidaritě, ale Evropa jde těžce do leva a zase se začíná krást schopným a trestat majitele majetků za to, že si na to vydělali.
Kalasnikov píše:
Nějaké tipy na co se podívat krom výměny? Vůle předlohy vymezená byla, řadilo to, jezdilo, ložiska nové. Četl jsem jinde, že se to dost často stává když spadne řetěz, trochu volnější byl ale nespadnul, kolo se nezablokovalo a nenašel jsem žádné nové poškození v krytu řetězu, ani pod pravým víkem.
Retěz to umí zkurvit, bt spíš jsem pak viděl kolozubou předlohu, než pastorek... Nicméně tu předlohu řádně zkontroluj, jestli není načetá, ideálně si někde sežeň sadičku a kapilární zkoušku a hledej prasklinu, co není na první pohled vidět... Nebo předlohu rovnou vyměň..
Milan1963 píše: Dan250> Tak to máš pravdu. A já zrovna v automotive za malou mzdu dělám a do důchodu nejspíš vydržím. Vím, není to dobře, ale v 60 letech si hledat jinou práci a hlavně dojíždět, už ne. Kdyby mi bylo 50, tak ano. Už jsem celkově unavený, nejvíc by mi vadilo dojíždění. A jak jsem psal - mám i vedlejší příjmy, někdy vyšší, než je mzda v hlavním zaměstnání...
Automotive jde teď hodně dolů a zanedlouho budou všechny auta komplet z Číny. Ty tam do důchodu určitě vydržíš, ale co bude dále nevíme. V Evropě možná zůstane nějaká montáž dražších aut, z komponentů dovezených z Číny. 2025 má přijít Euro 7, uvidíme jak moc přísné bude.
Naposledy editováno 19.03.2023 17:46:03
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Do prakticky stejného karbecu by měla sedět podobná, ne-li stejná velikost hlavní trysky. Maximálně o dvě velikosti jiná.
Já bych to dal normálně dohromady a zkusil.
A esli dokážeš poznat, jak se projevuje (hlavně malá tryska), tak to došteluješ. No a pokud sů trysky (závity) dostupné, není potřeba je dopředu nakupovat.
Šikovný mechanik si dokáže poradit...
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
No a já neodolal a letošní první " Jawapadesátkové " kilometry jsem si s velkou chutí užil. Víc než kdybych jel na Jawě 660.
Dnešní foto
4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Znovu jsem špízoval na eshopu pořád nic.. https://www.moto-pn...ttlax-bt46/17147.htm
Bylo mně to doporučeno jako solidní servis, tak su zvědavý co povíja, když bych si tu jednu gumu kůpil někde jinde kde je skladem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
hrnous píše: Tak já dneska zcela vyjmečně na hodinku taky vyjel. Akurát už konečněmosím pořešit ty gumy.
Znovu jsem špízoval na eshopu pořád nic.. https://www.moto-pn...ttlax-bt46/17147.htm
Bylo mně to doporučeno jako solidní servis, tak su zvědavý co povíja, když bych si tu jednu gumu kůpil někde jinde kde je skladem..
Zde máš řešení. Ještě o něco lepší pneu než BT, skladem jsou. https://www.moto-pn...tsmart-arro/6974.htm a uděláš i sadu s předkem.
Jinak odsud gumy beru dlouhodobě a OK.
Naposledy editováno 19.03.2023 18:52:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: Kafi, jaký majů ty trysky závit? Myslím velikost...
Do prakticky stejného karbecu by měla sedět podobná, ne-li stejná velikost hlavní trysky. Maximálně o dvě velikosti jiná.
Já bych to dal normálně dohromady a zkusil.
A esli dokážeš poznat, jak se projevuje (hlavně malá tryska), tak to došteluješ. No a pokud sů trysky (závity) dostupné, není potřeba je dopředu nakupovat.
Šikovný mechanik si dokáže poradit...
Hele já ho nechci nějak podceňovat,a le takovou důveru,a bybyl schopen naladit motor na trysky, bych mu nesvěřil. Obzvlášť když je tryska menší než potřebná, tak to zdánlivě jede dobře, aleje tam velký riziko záděru, obzvlášť u takovýho ultra jebu, jako je devadesátka... To by měl dělat někdo, kdo karbce ladit umí a má s tím nějakou zkušenost...
Milan1963 píše: Raději k Jawám. Odpoledne přijel kamarád se synem, 18letým. Nikdy nejel na pionýru,i když má čopra 125 Daelim Daystar. Tak jsem po 5 měsících s jedním vyjel, nejblíž ve stodole stojí dvacítka. Nechytla hned, ale na roztlačení na 2 metrech. A už chytá na poprvé,napodruhé. Zase mi to připomnělo, že už stárnu a nejsou 80. léta,kdy každý kluk věděl, co je pionýr... Kamarádův syn se ani nerozjel. Asi poprvé v životě startoval pákou. A jedničku dal dolů... Opravdu mně to překvapilo, proto píšu o stárnutí. Pionýra nakonec pochválil, prý jede lépe než jeho Daelim, má lepší zrychlení, lépe táhne.
No a já neodolal a letošní první " Jawapadesátkové " kilometry jsem si s velkou chutí užil. Víc než kdybych jel na Jawě 660.
Dnešní foto
Už za nás byl fekál věc pro outsidery a chudáky... Ano, každý ho znal, ale měli ho jen ti, kteří neměli na výběr a byly rádi, že mají něco lepšího než kolo... Kdo na tom byl lépe, měl už Simsona, kdo na tom byl nejlépe, měl Dandy nebo Mosquito...
Ten Daelim musí bejt ukrutnej krumpl, když etalon motocyklové lenosti, zoufalství a marnosti, ztělesněný fekálem, má alespoň subjektivně lepší odpich...
Že dal 1 dolů? Pokud jsi ho na obrácené řazení neupozornil, tak se není čemu divit, když 1 dolů má všechno na světě, co je mladší 50 let .... A i předtím to nebyla úplně norma... Spíš takovej lokální zvyk...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
První závada od doby co motorku mám. Najeto 56 000 km.
Jinak mzdy v republice bída.Nevím jestli ještě někdy bude nějaký silný ročník jako Husákovi děti. Když byla moje na mateřské měli jsme s dohromay čistý příjem 29500 Kč. To je 9 let zpátky. Ve strojírnách ve 4 směném provozu jsem měl 22 tisíc čistého. Platili tak dobře až jim zůstalo cca 15% původních zaměstnanců. Dnes má kamarád důchod okolo 26 000. Za celoživotní práci je to dobře ale lidi co jsou aktivní by měli mít mnohem víc.
pech. píše: Zde máš řešení. Ještě o něco lepší pneu než BT, skladem jsou. https://www.moto-pn...tsmart-arro/6974.htm a uděláš i sadu s předkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Hele já ho nechci nějak podceňovat,a le takovou důveru,a bybyl schopen naladit motor na trysky, bych mu nesvěřil. Obzvlášť když je tryska menší než potřebná, tak to zdánlivě jede dobře, aleje tam velký riziko záděru, obzvlášť u takovýho ultra jebu, jako je devadesátka... To by měl dělat někdo, kdo karbce ladit umí a má s tím nějakou zkušenost...
proto tam mam ted origo, ja to nepoznam
Milan1963 píše: Raději k Jawám. Odpoledne přijel kamarád se synem, 18letým. Nikdy nejel na pionýru,i když má čopra 125 Daelim Daystar. Tak jsem po 5 měsících s jedním vyjel, nejblíž ve stodole stojí dvacítka. Nechytla hned, ale na roztlačení na 2 metrech. A už chytá na poprvé,napodruhé. Zase mi to připomnělo, že už stárnu a nejsou 80. léta,kdy každý kluk věděl, co je pionýr... Kamarádův syn se ani nerozjel. Asi poprvé v životě startoval pákou. A jedničku dal dolů... Opravdu mně to překvapilo, proto píšu o stárnutí. Pionýra nakonec pochválil, prý jede lépe než jeho Daelim, má lepší zrychlení, lépe táhne.
No a já neodolal a letošní první " Jawapadesátkové " kilometry jsem si s velkou chutí užil. Víc než kdybych jel na Jawě 660.
Dnešní foto
Samozřejmě, že jedničku dolů. Tyhle moderní motocykly- Jawa 20/21... Kdo se v tom má vyznat? Když já začínal s pionýrem (kterého dostal strýc k 10 narozeninám) a jawou/cz 150, byla jednička dolů.
Je vidět, že jsi spíš na novější a modernější stroje. Jsi holt mladej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Nikdo tady ale nemyslí na nastupující generace, plat,mateřská versus nájem a výdaje. To že pořídíš věci do baráku za málo neřeší drahé nájmy -pořízení bydlení atd.
Kdo pak bude makat na další důchody.......To je na jiné forum.
Naposledy editováno 20.03.2023 06:20:55
To máš replikovou převodovku nebo origo? U replik jsem se setkal s překalenýma co praskaly.
Prubnuli jsme to v atmosféře vyžíhat, překalit s nitridací, kdy ten povrch nedostane tak na frak.
Zatím to drží, má to kámoš na verglu se side, kde ta rychlostka dostává za uši mnohem víc.
Byla to rychlostka Moto Ústí, nejspíše dovoz Indie. Bylo tam problémů víc i s futrama, ty se dělaly nový.
Teď bereme tu složeninu od Sesy a zatím kde je tak celkem drž í.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: Milan1963> Jako na fichtlu už kolem nás nejezdí nikdo. V tom kopcovitém terénu je to utrpení a napráská ti i padesátka skůtr ve dvou. Navíc koho baví jezdit, čeká do osmnácti a koupí buď 125 skůtra, což může s papírama na auto a je to jiný vesmír nebo si s autem udělá i motorku a pak jde do něčeho s 35kW. Na fichtlech se tu jezdí jen srazy jako Všelibice, který mam teda rád a srandazávody, jako třeba tady kousek fichtcup . Kdy jezdí kluci, ale tuní ty vergly tatíci. Bezva akce o tom žádná, ale mnohdy dělá spíše radost těm tatíkům jak omladině. Fichtly tu už škrtnuli i z veteránsrazů a je to sraz motorek od 80ccm, protože se táhnou jak smrad do těch kopců. Pokud mu Daelim se skoro 10kW jede hůř jak fichtl, tak by měl vydechlého korejce zahodit, protože i Kafi s nim letěl devět pětek , což umí fichtl jen ze skály.
Tak tak, Daelimy jsme měl dva....oba uměli ve dvou 90km/h sám jsem to byl schopný rozpohybovat na dálnici na tachometrových 110kmh, takže tak 95-100kmh realita :) S fichtlem se to nedalo srovnat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |