Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
- perfektně sedí pro instalaci na 690 R
- připraveno pro TT roadbook + IMO100R50 + originál tacho (záloha IMO) + držák navigace
- bez nutnosti jakýchkoliv nevratných úprav motocyklu
- jednoduchá montáž a demontáž: rallye/de-rallye konverze do 1,5 hodiny
- pevná konstrukce, za jízdy bez vibrací = výborná čitelnost
- možnost polohování přístrojů (nahoru/dolů + naklápění vpřed/vzad) dle osobních preferencí
- snadné seřízení předního světla
- 4000km jsem to bez závad vozil na motorce, vč. pár závodů (toto je druhý výrobek (nový))
- laserové výpalky z 3mm hliníku
- frézované díly, nerez šrouby
- kupujícímu poskytnu výkres kvůli případné výrobě náhradních dílů / úpravě pro jiné přístroje
Více fotek ZDE .
Možno i s přístoji nebo s celou motorkou :)
Cena dohodou podle toho v jakém by to bylo setu.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Když koupím čidlo Trail Tech pro montáž do díry v brzdiči + magnet na kotouč, bude se to hádat s origo čidlem nebo ne? Jak to máte pořešené?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Po praktické stránce stejná zkušenost s Honzou - ani v mém případě k žádnému ovlivňování nedochází.
Pokud by se Ti investice 2,50Kč, dle rady Honzy zdála moc malá, můžeš si koupit magnet v pouzdře od KTM asi za 400 Kč k tomu několik vrtáků průměr 10 na nerez, které v houževnatém kotouči stejně zkurv.š. Prostě můžeš dělat stejné 3,14čoviny jako já ... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Naposledy editováno 05.02.2012 15:22:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Jinak proč volím malý magnet místo originálu? je to velikost díry co zeslabuje kotouč. Pak originál 10mm už je dost velký průměr, navíc vrtat ho doma je už skoro nemožné.
Zjistil jsmem ale, že Vector u 21" kola při rychlosti nižší než cca 5-6 km/h přestává měřit, ale to jak rychlost, tak přestává počítat vzdálenost, což mě teda dostalo..
Takže jsem přidal přesně naproti druhej magnet a nastavil poloviční hodnotu obvodu kola - měří teď od cca 2,5-3 km/h, kde už snad chyba měření nasčítaná při jízdě do této rychlosti nebude moc velká, uvidíme..
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
samostatne vlakno
A jeste pro zajimavost, graf z motorove brzdy. Vlevo karburator, vpravo strikacka.
Naposledy editováno 23.02.2012 22:07:42
Pricina problemu se zapalkem se porad resi. A nova 690 2012 se uz predelava zase na karbec, ja si nedam pokoj.
www.motorkari.cz/forum-detail/
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Našel jsem tenhle
jak se do těch válců aplikuje impregnace? To asi nebude nic moc to těch rohů
Naposledy editováno 17.03.2012 18:17:51
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
díkes za každou radu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
3 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Když jsem teď o víkendu motorku odvšivoval, zjistil jsem, že při nahrání nové mapy pro Akrapa (Sette) mi to přepli na nulu a od té doby (5tkm) jezdím takhle. Nenapadlo mě to kontrolovat, protože těsně před zákrokem, jsem to sám přepínal z želvy na zajíce a pak už jsem se v tom nikdy nevrtal.
Co se vůbec pro Akrapa "přemapovává"? Všechny 4 režimy?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 41 | 23.5.2024 v 07:18 ZdendaZB |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |