paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:09 | Nahoru | #105511
cibus> To je podobný jako na Desmosedici ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:21 | Nahoru | #105512

cibus píše: Kradu z vedlejšího vlákna. Výměna pístů po 2500 km už je pro mě za hranou snesitelnosti.


To už je jak opravdovej SBK stroj...

Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:40 | Nahoru | #105513
Svět je malej a přelidněnej, lidi znaj lidi, zeptám se i tu. Sháním maxi dodávku, typu sprinter, iveco, ducato apod. Nevim úplně to označení, ale u toho co bych rád obvykle bývá L4H2. Délku ložné plochy asi 4m, a aby se v tom dalo normálně postavit. Důležité je, aby to bylo do 3.5t a cenově bych se rád vešel do kila.
Kdyby někdo o něčem věděl, please let me know, mám tu navíc nějaký flašky špiritusu.

Ď

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:41 | Nahoru | #105514
BlackSabbath> Já tam vidím jasný vzkaz plebsu. Nekupujte to!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:49 | Nahoru | #105515
cibus> Homo speciál pro WSBK, co bys chtěl. Pro "normální" lidi je tu SPčko

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:54 | Nahoru | #105516
z.a.j.o.c.h> Jak to myslíš SPčko? Já tam vidím Panigale V4 (all model versions).

To by i pro mě jakožto nahodilého návštěvníka dromu znamenalo po 3 letech výměnu pístů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:56 | Nahoru | #105517
cibus> Já tam nad tabulkou vidim V4R...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 12:59 | Nahoru | #105518
Tak to i ten SF V4 vydrží asi hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:00 | Nahoru | #105519
zmulin> A jo v tom řádku pod tím.

Naposledy editováno 04.01.2021 13:00:32

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:09 | Nahoru | #105520

strakon píše: Tak to i ten SF V4 vydrží asi hovno


Fanoušci značky ti řeknou, že pokud dodržuješ servisní intervaly, tak je vše v pohodě. Ale to, že je to jako v tom vtipu, "pořád" v servise a náklady jsou diametrálně odlišný od konkurence, to je věc druhá...A tímto vzniká aura výjimečnosti a nedostupnosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:09 | Nahoru | #105521

cibus píše: z.a.j.o.c.h> Jak to myslíš SPčko? Já tam vidím Panigale V4 (all model versions).

To by i pro mě jakožto nahodilého návštěvníka dromu znamenalo po 3 letech výměnu pístů.



za jak dlouho na dromu najezdíš 2,5k?
a je to v podstatě "závodní" moto na značkách...EXC 300 má/měla předepsáno v race režimu výměnu pístu po 40 mth...ale hobík dá "klíďo" 120 mth, řekl bych, že je to prostý alibi...

a ještě to určo bude žrát litr oleje na 1k :D

E: jo a je to ital...

Naposledy editováno 04.01.2021 13:10:23

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:35 | Nahoru | #105522
...a je to tu zase... první téma nového roku mě je to fuck... nový mě moc nezajímaj ...

ale moje starý mrdky maj buď komplet motor origo, nebo (u SSa) udělaný kruhy ... a to jsem Monstera na Okruh několikrát vytáhl... Monster má aktuálně cca. to co SSo ...78tkm...

člověk by tedy čekal, že se změnšením pístů by to mohlo vydržet víc...ale oni asi i notně ubrali na materiálu... věřím že při běžným ježdění to bude vše ok... ten okruh a užívání motorek tam, je fakt něco úplně jinýho....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:42 | Nahoru | #105523
t_freedom> Nové mě taky neberou. Ovšem 899 bych si představit uměl. Ale nechce se mně v tom utopit výplatu. R6 vozím jen po dromu a 1x ročně na servis a u tohoto režimu bych chtěl zůstat.

A tím pádem jsem si sám i odpověděl. Měl bych zůstat i u té R6.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:42 | Nahoru | #105524
freedom: zase 200+ps motorka na ohlinsech a s top brzdama, kridlama pro jizdu nad 250 …. dava dokonalej smysl pro jizdu mimo okruh

jeste, ze me tohle nemusi trapit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:52 | Nahoru | #105525
...e e--- nějak tu blbne editace, hošíííí... moderátore...kurva dělej s tím něco

Naposledy editováno 04.01.2021 13:57:35

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 13:56 | Nahoru | #105526
cibus > no jasně... tak jako na závodění chceš roztáčet co nejmenší hmoty na co nejmenších drahách...to prostě dává smysl... mě ty motorky bavěj tím svým "výstupem z motoru" ( stejně jako třeba "chopperáky" )...to že to na závodění úplně vhodný není, to je přeci jasný... píst o průměru 98mm
Resp. v době kdy ještě 916 a 996 kralovaly to asi ještě šlo... ale V dvojka nemůže řadě prostě v tomhle konkurovat...

Assassin > ... jj, to jsme dva ... ale je to něco jak EB ještě s HD motorem... je to zajímavý., má to svý kouzlo,...ale vyhrávat to asi nebude

ohledně V4ky, by to neměl bejt rozdíl oproti japonský konkurenci, maintenance schedule si vypustí tak, aby :
a ) tekly prachy na díly
b) měli jistotu, že to nezakuká...
že to bude mít životnost jako každá jiná ...tzn při profi závodění co 2500 -3000tkm repas motoru ... a amatérům občas něco zakuká... protože to nechávají na desítky tisíc km... uvidíme časem

Naposledy editováno 04.01.2021 13:58:23

Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:23 | Nahoru | #105527
freedom: ja mit neomezeny zdroje, tak klidne krouzim na duc jenze nejsou…

teda ja bych spis krouzil na TM450SMX … takhle holt nudna konfekce od husqvarny….

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:31 | Nahoru | #105528
Klucí.....čůrácí....čtěte trochu kurva

Takovejch zbytecnejch úvah a mouder o myšlenkách fanoušků ?
A to všechno kuli jedny tabulce doporucenejch servisů,který se tykaj verze R a pokud vim tak vždycky týkaly,takže žádná změna

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:33 | Nahoru | #105529
Freedom: 98? Neni to malo?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:35 | Nahoru | #105530
zmulin> Chtěl jsem napsat, že se taky nic neděje. To byla jen taková vlnka nedorozumění. Ale teď tady máme nový obrázek a už je možná všechno jinak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:55 | Nahoru | #105531
assassin> ...stačí 98mm v motoru, než 103mm zrezlý ve skříni

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:55 | Nahoru | #105532
zmulin> ...ale vždyť jsem to psal...woe... ono nebude tak zle...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 14:57 | Nahoru | #105533

t_freedom píše: assassin> ...stačí 98mm v motoru, než 103mm zrezlý ve skříni



ono to jednou dopadne

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:13 | Nahoru | #105534
zánovní ...nebouraná R8
někdy se až hrozím co kolem nás žije za svoloč...


Naposledy editováno 04.01.2021 15:14:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:14 | Nahoru | #105535

assassin píše: ono to jednou dopadne



tak jasný...

.jen abys to hned vzápětí nezadrřel s 0,5l ojele ve vaně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:25 | Nahoru | #105536

t_freedom píše: tak jasný...

.jen abys to hned vzápětí nezadrřel s 0,5l ojele ve vaně



budu stavet rovnou dva

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:44 | Nahoru | #105537
assassin> Rovnou dvojitej projekt jo ? Tak ti do něj přeju pořádnej progres

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:46 | Nahoru | #105538
fireblader_puvodni> nejvíce se o motorce dozvíš na Italském či německém fóru https://www.faceboo...55992921233341/media a také tam seženeš kontakt či samotné díly na Corsaro. Co se týká poruchovosti, tak co jsem se dočetl, tak nejvíce odchází regulátor /špatné umístnění pod sedadlem u výfuků/ od 45000 do 60000 km , hadice od chlazení, slavný hnědý konektor pod sedadlem, relé pod sedadlem /když se dostane voda pod sedadlo/ . Pak záleží na roce výroby první kusy měly problém s altíkem, netěsnost motoru , stará mapa. Jinak jsou zde týpkové co mají najeto 70.000 - 80.000 a vše v pohodě . Ceny dílů jsou také různé můžeš koupit náhrady např. regulátoru od 1200 po org. MM kolem 5000 kč. dostání ihned na Vrbovce. Jinak já osobně znám z Jihočeského kraje dva kluky s Corsarem a vše v pohodě. Záleží opravdu kus od kusu /je to ještě ručně vyrobená moto. Je to těžký u mého prvního Tuona jsem si také musel předělat kabeláž /malé průměry vodičů/ - špatné dobíjení, hnědý konektor atd. Je to prostě Ital i když u mé Hondy CBR 1000 F najeto 47000 jsem měnil také regulátor a u mé další Hondy Fireblade také odešel regulátor a řídící jednotka v 39000 km a nakonec u mé poslední motorky BMW GS 1200 mi volal kupce, že mu odešla ESA v Chorvatsku a byl tam kolem 28.000,- Kč.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:49 | Nahoru | #105539

kokonhead píše: za jak dlouho na dromu najezdíš 2,5k?
a je to v podstatě "závodní" moto na značkách...EXC 300 má/měla předepsáno v race režimu výměnu pístu po 40 mth...ale hobík dá "klíďo" 120 mth, řekl bych, že je to prostý alibi...



tak jde o pístovou rychlost a jak dlouho v maximálních otáčkách(vysoké pístové rychlosti) běží. u top závodních motorů bez potřeby dlouhé žívotnosti se počítá až s 26m/s u závodních motorů s potřebou jakž takž životnosti 20m/s..............................
a votom to je - mimo jiné, jako je třeba kvalitní olej a jeho včasná výměna atd atd

Naposledy editováno 04.01.2021 16:21:57

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2021 v 15:50 | Nahoru | #105540
Když se do ní zamiluješ jako já , tak není co řešit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist