kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Koupil si vubec nekdo tady z vlakna neco z poslednich modelu Duc? (Na rozdil od BMW ) snad jen Vikous a to je retro
Jenze od BMW to není nic nového. Jen upgrade starýho. Ale SF V4 je úplně něco nového a to nemluvím o nove MTS V4 ,jenže ta teprve prijde.
To samé nový Monster
Naposledy editováno 05.01.2021 19:42:52
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: t_freedom> Tak Já 118 - 230-94
...hele, 1.36...něco by to asi proti 1,44 nebo 1,41 asi dalo... ...
NP> Twl ty musíš bejt socka, když si nemůžeš koupit touratech a musíš tu německou nádheru hyzdit logem Ducati...
ale jasný, jedna dovolená na Tenerife může rozpočet zatížit až tak, že si člověk dělá i ustudu...no..
NP píše: Tifone> Coz jen potvrzuje jak dobrou koncepci pro urcite druhy motorek v BMW maji byt samotny motor je proti predchudci vzduchaci uplne jina liga. Urcite by technicky bylo mozne dat do gsa kackovy sestivalec ale byl by to prakticky stejny nesmysl jako to V4 v multici jako cestovnim enduru. A kroutak pres 140 nm jako ma boxer z toho nevydoluji ani kdyby se potento. Takze si opravdu budu muset pockat s cim prijdou priste, vic koni a otacek neni vzdy to co zakaznik potrebuje a o nejake originalite si muzou uz nechat jen zdat
dobře ty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Coz jen potvrzuje jak dobrou koncepci pro urcite druhy motorek v BMW maji byt samotny motor je proti predchudci vzduchaci uplne jina liga. Urcite by technicky bylo mozne dat do gsa kackovy sestivalec ale byl by to prakticky stejny nesmysl jako to V4 v multici jako cestovnim enduru. A kroutak pres 140 nm jako ma boxer z toho nevydoluji ani kdyby se potento. Takze si opravdu budu muset pockat s cim prijdou priste, vic koni a otacek neni vzdy to co zakaznik potrebuje a o nejake originalite si muzou uz nechat jen zdat
Prosím že jsi nemyslel při slově originalita BMW. Že ne.
A co se krouťáku týká tak na boxeru jim nic jiného nezbývá než z toho dělat hárleje kadlekadle.Protože pokud by zvýšili otáčky tak se ten motor rozpadne. Výkon se počítá z krouťáku a otáček jak známo. Tak mrkni na parametry celkově a ne že vytáhneš jen to co se ti zrovna hodí.
E: Pokud by v Ducati dali stejný poměr vrtání a zdvihu jako má BMW tak tam ten krouťák maj s prstem v prdelce.
Naposledy editováno 05.01.2021 20:35:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Tak to je dobra hlaska ze boxeru nic nezbyva nez mit kroutak Hele jsi technik, takze vis ze to co potrebujes mimo okruh je prave ten kroutak a ne nejake upachtene kone, prece ten motor nehonim stale u maxima otacek, kdyz je postaveny tak ze tahne odspodu a to je boxer. U auta mi ukazuje Nm i kW a ty maximalni kW jsem tam snad nikdy nevidel zato max kroutaku v nizkych otackach pri kazdem vetsim pridani plynu. Kdybych chtel poslouchat jekot vytoceneho motoru a mit pocit zavodnika tak si poridim XR, takze u BMW je na vyber uz davno k cemu tihnes vic Na to si u Duc musis pockat s doufat ze se nekdy i dockas
Poslední věta je teda perla sis trošku nasral do huby. Kolik že točí Xr a kolik V4 od Duc? Takže uječenej motor máme vyřešenej . A co se týká krouťáku tak duc má motor 1260ccm V2. Ano nemá 140Nm uznávám, ale tuším 130Nm má takže zase tak velký rozdíl to papírově není a výkon má větši. A na silnici jsem neporovnával nemůžu soudit. Ale neznám jedinýho boxera co by mě dostal a že se kluci na géesech kurva snažili......... . Áno to vlastně byly ty starý vzducháče. Jo jo. Ale byly to motory ze stejné doby co moje MTS. Takže asi tak.
Naposledy editováno 05.01.2021 21:08:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: NP> jako xr mít ty prašule, tak by to byl horkej kandidát..takovej "nástupce" sm-t od tkm...prostě solidní univerzál...myslím cesty/sport-zábava...
Faceliftované nepidlooké XR se mě líbí a vůbec bych se za něj nestyděl.
Naposledy editováno 05.01.2021 21:32:42
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> 11000 ot/min je malo pro jekot? Jestli toci V4 treba 20000 je prece uplne jedno u tohoto typu motorek.
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.
Trochu to zacina pripominat debatu v tematu o NC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> 11000 ot/min je malo pro jekot? Jestli toci V4 treba 20000 je prece uplne jedno u tohoto typu motorek.
Ze to je vic nez dustojny konkurent MTS si muzes precist treba tady
S1000XR
Ja zase nandal v Dolomitech jednomu na MTS i se vzduchacem pac byl pomalej v zatackach, tim chci rict ze to neni jen o motorce, ktera je lepsi, je docela mozne ze nekdo jiny by te natrel na gsu ale zalezi i na trati protoze akceleraci ma MTS samozrejme lepsi a na rovine vzduchaci spolehlive ujede.
Ses do toho trošku zamotal viď
E: co se týká toho článku tak to kluci od BMW pěkně napsali. Ač bych s hodně věcma souhladil tak už jen kuli tý masáži je me do breku.
Naposledy editováno 05.01.2021 22:06:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: ............ Ač bych s hodně věcma souhladil tak už jen kuli tý masáži je me do breku.
Úplně, ale úplně stejně jako v jakémkoliv jiném článku o jakékoliv moderní motorce jakéhokoliv velkého výrobce jakékoliv značky. Takže brečíš asi furt
Frennky píše: Úplně, ale úplně stejně jako v jakémkoliv jiném článku o jakékoliv moderní motorce jakéhokoliv velkého výrobce jakékoliv značky. Takže brečíš asi furt
Pozor, urcite si vzpomenete na supr cupr dokument o duc mts 1200 kdyz vysla...:D
Ale druhym slovem dodavam, ze si delam legraci a rozumnymu cloveku muselo dojit...ze s tim nepojede evertse na mxgp, rossiho v mgp a neobjede s tim 10x koulizemi...:))
Jak pises, dela to skoro kazda auto-moto velkovyrobna :) holt dnes je to píár dulezity...
E: honda nc rules
A neumim editovat...
Naposledy editováno 05.01.2021 22:30:01
Frennky píše: Úplně, ale úplně stejně jako v jakémkoliv jiném článku o jakékoliv moderní motorce jakéhokoliv velkého výrobce jakékoliv značky. Takže brečíš asi furt
Ne ,nečtu to. Kdyby to sem Peter nedal tak bych vůbec nevěděl že to někde vyšlo.
Naposledy editováno 05.01.2021 22:32:07
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Coz jen potvrzuje jak dobrou koncepci pro urcite druhy motorek v BMW maji byt samotny motor je proti predchudci vzduchaci uplne jina liga. Urcite by technicky bylo mozne dat do gsa kackovy sestivalec ale byl by to prakticky stejny nesmysl jako to V4 v multici jako cestovnim enduru. A kroutak pres 140 nm jako ma boxer z toho nevydoluji ani kdyby se potento. Takze si opravdu budu muset pockat s cim prijdou priste, vic koni a otacek neni vzdy to co zakaznik potrebuje a o nejake originalite si muzou uz nechat jen zdat
Petane teď si ale napsal desnou picovinu
NP píše: Nema pac je to charakterem jina motorka, podobna te MTS. Motky s boxerem jsou o necem jinem a ani tam tam se zadne kadlekadle pri tech 143 Nm zatahu nekona, jak pises, vzduchac byl takovy vic zivocisni ale vodnik leti do otacek hodne ochotne (ano, jen do nejakych 8-9 tisic ot/m )
Jak jiná motorka? V BMW ji mají v kategorii adventure spolu s GS . Tak nevím. Jsem zmaten.
A moje stará vrána točí taky jen málo přes 9tis. Tak o čem to mluvíš. Jo vlastně motorky s boxerem jsou o něčem jiném. Twl nepsal jsi ten článek ty?