1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Můj ne
Když už nic jinýho, tak musim zaklepat že to fakt žere hovno
(takže můžu asi čekat propálený písty )
FiZzeR píše: A co jako, tak to má 90% ojetin u nás, nebo snad ne?
Nic, jen, že bych to v roce 2008, od nej, deset let stary s 30 000km, nechtel. Tam musi vsechno fungovat a byla by nuda
Naposledy editováno 11.04.2014 11:14:31
valibuk píše: psal,že mu ubejvá benzín z nádrže. tobě to nežere nic,protože to furt stojí na heveru
No, občas to na něm nestojí, a i tak toho benzínu moc neubejvá, což je gut Zvlášť mym stylem (zprava, zleva, podlaha, semafory = start na čtvrt míle, křivoklátsko = nürburgring apod ). Ale furt to neni jak u fábie, kde jsem natankoval a než mi bliklo žebravý voko tak jsem zapomněl, kde se otvírá nádrž
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Komprese jsem neměřil (pro jistotu, M54 je oválkama pověstná ), ale myslim že kdyby to bralo přes kroužky, tak by to hulilo v zátěži jak nafťák. Což nedělá, aspoň jsem si teda nevšiml.
do dvoutaktu taky lijes olej a jak se zahreje,tak co??? no nehuli!!!
Jako aby 4t hulil, tak to by musel brat tak litr na sto
Pokud to na bezne jezdeni bere do 1 litru/1000km, tak bych to neresil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: spalovac> mě litr na sto žere transportér už přes 300 000km a řeším to tak,že dolejvám
Tak tos za těch 300 kkm projezdil v oleji novej transporter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 11.04.2014 11:41:09
spalovac píše: do dvoutaktu taky lijes olej a jak se zahreje,tak co??? no nehuli!!!
Jako aby 4t hulil, tak to by musel brat tak litr na sto
Pokud to na bezne jezdeni bere do 1 litru/1000km, tak bych to neresil
Když mu dáš tak hulí
Ono to právě na běžný jezdění 800 km nebere nic a pak za 200 km to vyžahne litřík, to je to co mě znepokojuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: FiZzeR> 300 litrů oleje není nic. leju tam minerální catterpilar za 49 kč litr
Matematika...
300 000 km / 100 km.l-1 = 3 000 l
Při ceně nějakýho levnýho oleje 100 Kč/l jseš na 300 tis, což je mírně ojetej tranďák
Edit: tak 49/l, no tak 150 tis, to už je víc ojetej tranďák, ale určitě s menší spotřebou oleje
Naposledy editováno 11.04.2014 11:43:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Matematika...
300 000 km / 100 km.l-1 = 3 000 l
Při ceně nějakýho levnýho oleje 100 Kč/l jseš na 300 tis, což je mírně ojetej tranďák
Edit: tak 49/l, no tak 150 tis, to už je víc ojetej tranďák, ale určitě s menší spotřebou oleje
Naposledy editováno 11.04.2014 11:58:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: litr na tisíc joudo. litr na sto už by to dávno chytalo na olej. jsem se upsal no.
sem se taky divil,ze spotrebu olej 1 litr/ 100 beres s nadesenim Sem si rikal,ze to by jsi v zime snad ani nenastartoval
ja v mem trandaku (2,5TDI) mam 460 000 a od vymeny do vymeny nedolejvam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Komprese jsem neměřil (pro jistotu, M54 je oválkama pověstná ), ale myslim že kdyby to bralo přes kroužky, tak by to hulilo v zátěži jak nafťák. Což nedělá, aspoň jsem si teda nevšiml.
Me kdysi praskl na aute krouzek, zralo to litr na 500km a nehulilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Me kdysi praskl na aute krouzek, zralo to litr na 500km a nehulilo.
jenze jemu to bere olej pri "zatezi", coz kdyby to bylo v prdeli, tak to zere furt. Neco jako pumpa na olej
Ja myslim, ze bych do toho nejebal a auto prodal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
spalovac píše: jenze jemu to bere olej pri "zatezi", coz kdyby to bylo v prdeli, tak to zere furt. Neco jako pumpa na olej
Ja myslim, ze bych do toho nejebal a auto prodal
ciwe sem to sotva koupil
a žere to furt, ale někdy víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
spalovac píše: sem se taky divil,ze spotrebu olej 1 litr/ 100 beres s nadesenim Sem si rikal,ze to by jsi v zime snad ani nenastartoval
ja v mem trandaku (2,5TDI) mam 460 000 a od vymeny do vymeny nedolejvam
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
spalovac píše: a on se ne a ne posrat evidetne se te boji. Jestli ten Fizer to auto moc nerozmazluje
Tak to jsem vlastne v zabehu
Naposledy editováno 11.04.2014 14:35:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ciwe sem to sotva koupil
a žere to furt, ale někdy víc
myslel jsem ze pod zatezi. To se spousta motoru "rozezere".
tak hlava dolu,vana dolu, promerit a vse zkontrolovat,nove kruhy, popripade pisty a mas po problemu. voditka,gufera kolem voditek a melo by se to zlepsit
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Hele nevite nekdo jak je delany to upozorneni na vymenu oleje ? Mam tam samozrejme interval 30 000km , upozorni to i po roce kdy by se mel menit nebo az po ujeti km, coz by pro me bylo tak ctyri roky ?
moje 20let stary bawo hlida jen km - roky ne... ostatne me prijde ta vymena po roce pokud auto nejezdi trosku zbytecna, u moto to taky tak nemenim...
a ten 30tis interval bych si nechal predelat na klasickej a nelil bych longlife sracku...
Naposledy editováno 11.04.2014 14:43:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
e: u moto po roce menim, u auta by melo stacit podle km (ale menim driv, nez po 30ti).
Naposledy editováno 11.04.2014 14:44:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Creck> brambory to maj nastaveny na km, ne na casovy udaj.
on myslel to ze se meni po x km nebo po roce - podle toho co nastane driv.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Creck> brambory to maj nastaveny na km, ne na casovy udaj.
e: u moto po roce menim, u auta by melo stacit podle km (ale menim driv, nez po 30ti).
Jak který. Vypočítává to z mnoha věcí, třeba počet studenejch startů, litry benzínu, km, doba... je to zajímavej algoritmus
Dá se diagnostikou nastavit limit km, limit dny a limit spálenej benzín, podle toho co nastane dřív.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: moje 20let stary bawo hlida jen km - roky ne... ostatne me prijde ta vymena po roce pokud auto nejezdi trosku zbytecna, u moto to taky tak nemenim...
a ten 30tis interval bych si nechal predelat na klasickej a nelil bych longlife sracku...
tak me zas vymena po roce jako zbytecna rozhodne nepripada. Ja jezdim 80%km (tak cca 10000km/rok) kousky po meste.
S tou longlifesrackou souhlasim. Zrus to a dej tam klasiku na 15000km.
FiZzeR píše: Jak který. Vypočítává to z mnoha věcí, třeba počet studenejch startů, litry benzínu, km, doba... je to zajímavej algoritmus
Dá se diagnostikou nastavit limit km, limit dny a limit spálenej benzín, podle toho co nastane dřív.
sem si myslel,ze to nebude tak jednoduche,aby to po roce vyplivlo,ze chce olej vymenit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
spalovac píše: myslel jsem ze pod zatezi. To se spousta motoru "rozezere".
tak hlava dolu,vana dolu, promerit a vse zkontrolovat,nove kruhy, popripade pisty a mas po problemu. voditka,gufera kolem voditek a melo by se to zlepsit
To si nejsem uplně jistej, jestli se mi chce Leda bych sehnal druhej motor a průběžně si ho zgenerálkoval. Problém je, že vzhledem k tomu že je to to nejsilnější po Mku do čehokoliv (e30, 36 etc), tak je jich jak šafránu a nevěděj co by za to chtěli.