kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je fakt,že s RSV4 už bych byl hlavně na dromu....na cestu mi to připadá zbytečný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> ...mě origo vidle vydržely 33Tkm... druhý maj cca. 27tkm... teď dělám uložení krku...a chci to udělat preventivně... za mě je to ok...
To si s novými tlumiči pořídíš domů nový motocykl. Po 33 tis. km musí být po smrti. Nicméně můj servisák na enduru říká, že tlumiče jsou nové jenom jednou. Tzn., dobře už bylo.
cibus píše: To si s novými tlumiči pořídíš domů nový motocykl. Po 33 tis. km musí být po smrti. Nicméně můj servisák na enduru říká, že tlumiče jsou nové jenom jednou. Tzn., dobře už bylo.
ještě jednou i pro pomalý ...33tkm při první repasi... teď má šedesát... tedy cca. 27tkm a netečou ... tedy za mě to zase taková hrůza není ... pokud je tam origo sada a olej...vpadá to že to drží...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Edit: Tekoucí vidlice je absolutní mrtvola. Pak je hromada klinických, o kterých majitelé nemají tušení.
Naposledy editováno 25.01.2016 13:14:21
...messaage mělo být : servisní interval 30tkm mi nepřijde zas tak hroznej...
a jent tak bokem, myslím si že poznám špatný chování zejména předních tlumičů... zadní dělám preventivně...ale tam si po 60tkm fakt nejsem jistej jestli chodí tak jak má...
Kvůli tlumičům jsem kupoval vždycky motorky s nájezdem do 5 tis. km. A cca s nájezdem 15 tis. prodával, abych je nemusel dělat. Motky, co měly najeto kolem 20-ti, už byly na tlumičích vylítané paštiky, resp. servisu potřebné.
Zanedbává se to. Bohužel.
A v enduru je to ještě úplně jiná písnička. Tam jsem u servisáka za prase, když na nich vydržím celý rok.
V servisu tlumičů je to děs. Jeden pluje na druhého. Pokaždé, když jsem někam zavezl tlumiče z endura, tak se mě každý ptal, které čuně to dělalo před ním. Každá rada drahá.
Připadám si jak divnej v Čechách ....mechanik mi říká - " ložiska v kyvce i v zadním náboji vůle nemaj..." a já "... udělej to preventivně ...má to hodně najeto...sboucháš to a za 10km to budeme otvírat zase..." ...když už mám centrál venku...je čas na prevenci...
Stejně tak šavle...když dělám krk... a má to 3tkm do servisu šavlí...proč to neudělat že...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.01.2016 15:12:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Padak84 píše: Mám to kdyžtak tady na bazaru.
Nevíš jestli to jde i na s2r 800? Ja bych je vzal pro mladou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
6 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Už ho ani nedkouřim...
Zařekl jsem se, že tu psát nebudu. Páč se mi to vždycky jak boomerang vrátí. A mám pravdu. Tohle to virtuální prostředí mi evidentně nesvědčí. Neprospívá a na víc, nahlodává. Na každym názoru je něco málo a nebo víc pravdy. A nad každým blábolem přemýšlím.Možná zbytečně, možná moc, ale přemýšlim. Beru to moc vážně a to není dobrý, pro mý duševní rozpoložení...
Těžko budu nějakýmu blbovi na druhým konci aparátu, kterej mě navíc ani nikdy neviděl a na pívo se mnou taky nebyl, vysvětlovat...
...že když si po těžkém, měkkém a na víc padnutém a od vyjebanců zakoupeném M1200S pořídím vzduchem chlazenýho Hyproše, který mě ze začátku bere (tak to hned interpretuju, jak moc...) Opět chrastí a má kovaný kola! A já mám v tu chvíli obrovskou radost. No a potom přijde změna, kdy jedeme dál a ve dvou a najednou ta počáteční euforie opadne a už nepomůže ani ta samochvála, to přesvědčování sama sebe, že to jede a že to je dobrý a že to stačí, a přijde na řadu realita a vzpomínka, jak tam kdysi SF1098 letěl.. Tak přijdu na to, že vážně ne, že tudy cesta nevede a ať jsem o tom řekl cokoliv, tak realita je prostě jinde a já ty koně k životu prostě potřebuju. Sice úplně stejně jako ta paní pásek od Luise Vuitona za desítku, čili úplně k hovnu, ale prostě potřebuju, no a pak to mám zase jinak..
Ale co, je to můj boj, ale cítit se pak provinile, když někdo vyštragá můj starej příspěvek a předhodí mi ho jak psovi kost s tím, že kecám. Nedokáže pochopit, že v danný okamžik to tak prostě mám no a za pár měsíců to mám zase jinak, tak takhle opravdu ne..
Jednou mi kdysi kdosi řekl, vyser se na to a žij si svůj život. Ten reálnej. Zruš profil na motorkářích! Se svými přáteli choď na pivo, kecej o motorkách a bav se a netrub do světa svoje pocity z ježdění po každý vyjížďce, akorát se ti to vymstí. A já pak nebudu muset přemejšlet, jestli jsem s tou kapotou náhodou neudělal blbost, jestli ten naháč není přece jen lepší, jestli na ježdění stačí vydechlej vzdcháč a nebo nabušená V4! ..a podobně.
A měl pravdu..
Měl jsem to udělat už dávno!
Takže adios amigos...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Padak84 píše: Jindřej> Řekl bych že to bude stejný jak pro 800 tak 1000. Je třeba se někoho poptat.
Jsou stejný jen svody jsou jiné. Na 800 je díl pod motorem kratší a nejde nasadit příruba předního válce tak aby to šlo uchytit na spodek motoru
Naposledy editováno 25.01.2016 17:51:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vždycky se tu najde někdo kdo bude rejpat. Jenže většinou je to z legrace. Ostatní to berou s nadhledem. U tebe je ale problém že to moc řešíš.
Jak říká můj dobrý přítel ........ NAD TO SE MUSÍŠ POVZNÉST