kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Já se jen divím, že zrovinka Tifáč si koupí lidové vozidlo
Proč ne? A Škodovku miluju úplně nejvíc.
Jsem si těch "cizích" krámů už užil dost.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: freedom>nedaval by to tam clovek rychlejs?
hele, nevím. tohle podává osazení 3x 9 nejtů do minuty...3 spojky za minutu... 24/7... když tam budou muset stat 4 lidi rok... bude to tak milion... takže tahle mašina se zaplatí cca za necelého1.5roku...což je v Automotive stále dobře akceptovatelná návratnost CVA
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: freedom> a co budou delat ti 4?
.Nic půjdou na pracák. Stejně pořád chodej kouřit a na hajzl. DD
Naposledy editováno 06.02.2021 11:21:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: .
Nic půjdou na pracák. Stejně pořád chodej kouřit a na hajzl. DD
Spíš se vrátí do své asijské či východoevropské domoviny.
assassin píše: freedom> a co budou delat ti 4?
ti budou ve 4 směnách v údržbě servisovat to zařízení
a když seš tak empatickej... vedlejší "mašina" byl montážní stůl pro lidi...resp. přípravný místo pro lis... kde zakládali lidi...
garantuju ti, že bys to nechtěl dělat
Naposledy editováno 06.02.2021 11:45:52
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
"vstřikování Dell'Orto si tak trochu žilo vlastním životem a dvouválec měl kromě otravných vibrací jednu zásadní charakterovou vadu - byl málo sportovní. ..... Bohužel byl přesto tím lepším z celé motorky, protože všechno ostatní bylo úplně špatně. Geoometrii podvozku převzali možná z nějaké lokomotivy - nepřála sportovním radovánkám v zatáčkách a 1125R měl radši jízdu rovně. Když pak došlo na brzdy, byl neposedný jako kozlík Gilroy a odpružení (Showa) jakoby v továrně zapomněli před expedicí odemknout ... "
tak kdo na tom jel a může se k tomu vyjádřit? Dewwil?
Naposledy editováno 06.02.2021 12:59:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: k našim diskuzím na téma Buell 1125R přidávám z knihy Pavla Suchého - Nejhorší motocykly světa:
"vstřikování Dell'Orto si tak trochu žilo vlastním životem a dvouválec měl kromě otravných vibrací jednu zásadní charakterovou vadu - byl málo sportovní. ..... Bohužel byl přesto tím lepším z celé motorky, protože všechno ostatní bylo úplně špatně. Geoometrii podvozku převzali možná z nějaké lokomotivy - nepřála sportovním radovánkám v zatáčkách a 1125R měl radši jízdu rovně. Když pak došlo na brzdy, byl neposedný jako kozlík Gilroy a odpružení (Showa) jakoby v továrně zapomněli před expedicí odemknout ... "
tak kdo na tom jel a může se k tomu vyjádřit? Dewwil?
Na motorce jsem nejel, ale knížka mi přišla jako trochu jinými slovy převyprávěné testy různých moto periodik. Schválně, test bulíka tady určitě byl, tak ho najdi a zkus porovnat. Takže asi tak, jedna pani povídala druhý pani, tak je potřeba k tomu přistupovat
Naposledy editováno 06.02.2021 13:39:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: jen tak prudim. Kazdopadne mi ta robotizace pripada jako takova zvlastni cesta - z dlouhodobého hlediska...
Hele. Za a) nejsou lidi. Za b) ochota sefu utracet za roboty je nasobne vyssi, nez utracet za lidi. Vysledek je pak danej.
cibus píše: Hele. Za a) nejsou lidi. Za b) ochota sefu utracet za roboty je nasobne vyssi, nez utracet za lidi. Vysledek je pak danej.
Aby za tím nebyla neochota managementu utrácet za pracovní sílu,která by mohla zlobit.Takhle muže tyct víc peněz k nim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Na motorce jsem nejel, ale knížka mi přišla jako trochu jinými slovy převyprávěné testy různých moto periodik. Schválně, test bulíka tady určitě byl, tak ho najdi a zkus porovnat. Takže asi tak, jedna pani povídala druhý pani, tak je potřeba k tomu přistupovat
Dostal jsem tu knizku k Vanocum a dela na me stejnej dojem, myslim, ze toho projel sotva tretinu...tedy tak to na me pusobi...
E: pismenko
E2: jak pise assass, ani to obsahnout nejde, tak se holt hleda jinde...a vlastne to tam pise, ze je to jen a pouze jeho nazor...ne nejaky obecny konsenzus...
Naposledy editováno 06.02.2021 15:05:59
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
www.ebay.co.uk/itm/New-unused-Kawasaki-ZX-7-RR-ZX-750-Homologation-1996-0-miles-New-old-stock/254829904002