kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
cibus píše: fireblader_puvodni> Hej. Ono se pak tak nejak samo vysvetli, proc to nebyl zadny trhak. A proc je to ted za kabelu hrusek.
Přesně tak, já si myslel, že problém bude v tom, že značka končila a tím se vše vysvětluje, ale zjevně to bude složtější ... .
FiZzeR píše: Na motorce jsem nejel, ale knížka mi přišla jako trochu jinými slovy převyprávěné testy různých moto periodik. Schválně, test bulíka tady určitě byl, tak ho najdi a zkus porovnat. Takže asi tak, jedna pani povídala druhý pani, tak je potřeba k tomu přistupovat
Asi ano. Navíc jsou tam motorky, které tam nepartří. Např. Boss Hoss má specifické zákazníky a pamatuji si na obdivné články v Motocyklu v devadesátých letech. Nebo Y2K, to není motorka pro davy, to byl úlet pro vyvolené ... .
assassin píše: Tak kde by se jeden clovek dostal ke vsem tem motorkam a navic jeste po jednom svezeni na spoustu tech neduhu ani neprijdes...
Jo jo, na největší průšvhy přijdeš až po nějaké době. Že to nemaže, že občas něco upadne a tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: fireblader_puvodni> Tento typ jsem nejezdil, pouze nahaté EBR SX a to bylo super. Ale toto bude asi jiná motorka. Kamarád má ještě Buella s tím hádéčkovým motorem a říká, že je to hodně svérázná motorka
Ale ty HD motory měly poloviční výkon než Rotax, takže možná proto pak podvozek, brzdy a rám nestíhají?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.02.2021 16:25:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: fireblader_puvodni> to už zase hrotíš, jsem myslel, že chceš nějakej starej a slušnej dvouvál do provozu?
Klasika, dej mi prst a ukousnu Ti ruku až po rameno .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Ale ty HD motory měly poloviční výkon než Rotax, takže možná proto pak podvozek, brzdy a rám nestíhají?
To jo,ale tady už je ten Rotax,co je i v EBR.
Ale Dewil tento typ jezdil,tak třeba bude konkrétnější..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Klasika, dej mi prst a ukousnu Ti ruku až po rameno .
To X-ko bude super,ale daleko od tvojí Factory nebude. A hlavně s tím nezamachruješ na benzínce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: To jo,ale tady už je ten Rotax,co je i v EBR.
Ale Dewil tento typ jezdil,tak třeba bude konkrétnější..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: na dobrejch pneu (Pirelli Supercorsa V2) to byla o 100% lepší motorka než na původních Dunlop D207, na nich se to opravdu chovalo nevyzpytatelně, prostě to chce sportovní pryže, pak se dá Kravit dost, přední brzda moto staví, takže odbrzdit před zatáčkou a pod plynem projet, neměl jsem s tím problémy, destičky jsem dal Brembo SA. Pak to majitel pohřbil pneu metzeler Mez1, hrozný placky.
A ty vibrace? Nějaký extrém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: To X-ko bude super,ale daleko od tvojí Factory nebude. A hlavně s tím nezamachruješ na benzínce
To je samozřejmě škoda, ale nějaký světla by na to asi navěsit šla, ne?
Naposledy editováno 06.02.2021 17:47:12
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: To je samozřejmě škoda, ale nějaký světla by na to asi navěsit šla, ne?
A ještě zadní plotnu s kufrem, vyhřívané hefty a držák SPZ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše:
....cos to udělal Pepíku?.... hezkýýý
ty zlatý zrcátka a nádobky časem vyměníš a za ty prachy to bude super mašina
Naposledy editováno 06.02.2021 18:29:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: A ty vibrace? Nějaký extrém?
Prostě V2, žádný extrém, jen v zrcátkách bylo piču vidět, s laďákem GPR to pak letělo ještě líp a po montáži tlumiče řízení od Lejzyfakra jak po kolejích, měl jsem to měsíc a půl k dispozici, jezdil jsem s klukem s GSX1000R K6 a na okreskách jsem byl většinou první, ale 270km/h byl strop. Vůbec bych se toho nebál... Ale EBR bude ještě lepší.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: A ještě zadní plotnu s kufrem, vyhřívané hefty a držák SPZ??
Na SPZ žádná motorka nejezdí . Ale ty hefty by se hodily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Na SPZ žádná motorka nejezdí . Ale ty hefty by se hodily.
Hlavně to Tuono neprzni...laďák už máš? Nebo za ty prachy koupíš ten 2V?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Prostě V2, žádný extrém, jen v zrcátkách bylo piču vidět, s laďákem GPR to pak letělo ještě líp a po montáži tlumiče řízení od Lejzyfakra jak po kolejích, měl jsem to měsíc a půl k dispozici, jezdil jsem s klukem s GSX1000R K6 a na okreskách jsem byl většinou první, ale 270km/h byl strop. Vůbec bych se toho nebál... Ale EBR bude ještě lepší.
Díky, moc hezké fotky. EBR vypadá fakt dobře, jen nepůje nikde koupit. Zkoušel jsem rozklikávat nějaké stránky dealerů a nikde nic, takže otázka je, zda se to dá reálně koupit.
Tlumič řízení jsem našel jen GPR , ale je fakt drahý ... . Jaký na tom byl tlumč řízení? On tam totž není moc kde uchytit .. .
A žes na tom naložil K6 bude spíš o tvé hlavě a rukách . Každopádně děkuji za reakci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: t_freedom> Jo, přesně. Pumpy mám nachystaný z devítek, přítlačák a kryt mám DP, ... Tímhle zlatem vybavím starýho na cestu do světa..
twl, to povýší hodnotu motocyklu min o 43%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: twl, to povýší hodnotu motocyklu min o 43%
...bez rizika.