1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Co mate s tim automatem vsichni?
Tenhle starej steptronik zadna vyhoda neni. Drahy kurvitko to je a spotreba i hmotnost auta vyssi.
V tom popojizdeni v kolonach a ze jich v dnesni dobe je, se automat na jizdu bez plynu hodne sere, opotrebovava.
To spíš DSGčko, než tyhle pravěký sráče s měničem, ne? A spojka s dvouhmotou se u manuálu neopotřebovávaj vůbec?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To spíš DSGčko, než tyhle pravěký sráče s měničem, ne? A spojka s dvouhmotou se u manuálu neopotřebovávaj vůbec?
Ja mel v firemnim 7° suchou dsg a radilo to pekne, ale jak se to sere nevim, bylo to novy auto.
Jako jo, spojkovat je taky na pycu, ale sikovnej ridic si spojku omrda min, nez starej automat popojizdenim v kolonach.
Ja bych proste auto s 300tis najeto v automatu nekupoval, kor kdyz jde o trojkovy bawo. Zbytecne se pripravis o srandu na vode nebo v zimnim obdobi.
Chapu, ze si kombika v nafte nekupujes pro powerslidy, ale i tak je fajn si to nechaz na kluzkem povrchu sklouznout.
545 jsem mel taky v steptroniku a slo s tim blbnout, ale neni to ono a pak jsou situace, kdy manualni spojku chces.
Muj nazor. :)
možná se pod to podepisuje i fakt, že bouchnout tehdy někde s e46 by mě až tak netrápilo, ale jebnout někdě s e91 by mě asi v peněžence zabolelo
Za mě jak psal fizzer výše, do naftovýho kombíku klidně automat, do auta na kravení manuál...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Automaty se neserou….kdyz se servisujou/meni se olej - bohuzel to malokdo dela (u novejch treba vyrobce auta pise dozivotni napln a vyrobce automatu, ZF treba, pise servisni interval 60-100tkm tak asi tak no...), takze bych si automat s velkym najezdem asi taky nekoupil.
OK, jenže ojetinu v automatu koupíš zpravidla pred tím servisním intervakem.
Menis olej, filtry, ale pak je taky třeba udělat repasi převodovky a to už i u steptronicu není zanedbatelná položka, když auto kupuješ za 200.
Automat jak píšeš, do nového auta nebo auta, co bereš do firmy na operák.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Ja mel v firemnim 7° suchou dsg a radilo to pekne, ale jak se to sere nevim, bylo to novy auto.
Jako jo, spojkovat je taky na pycu, ale sikovnej ridic si spojku omrda min, nez starej automat popojizdenim v kolonach.
Ja bych proste auto s 300tis najeto v automatu nekupoval, kor kdyz jde o trojkovy bawo. Zbytecne se pripravis o srandu na vode nebo v zimnim obdobi.
Chapu, ze si kombika v nafte nekupujes pro powerslidy, ale i tak je fajn si to nechaz na kluzkem povrchu sklouznout.
545 jsem mel taky v steptroniku a slo s tim blbnout, ale neni to ono a pak jsou situace, kdy manualni spojku chces.
Muj nazor. :)
Tak hydromenic si pri pomale jizde prokluzuje přes olej a moc mu to nevadi, tam se nic moc neopotrebovava. Tam neni ani problem, kdyz to zaslapnes brzdou a prokluzuje to uplne. Spis to pak ty naftaky likvidujou kroutakem a nicej to ostre rozjezdy z nuly (semafory). Ale souhlas stare BMW nafta, najeto 300t + automat za 130t. Prvni co se mi vybavi jsou zamasteny ruce od smiru.
Naposledy editováno 26.09.2020 10:20:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 26.09.2020 10:20:36
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 26.09.2020 10:46:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kocandak píše: SVSkritek> Ono platí podobný principy u automatu jak manuálu, člověk by měl prostě vyřazovat do neutrálu pokud stojí a je jasný že se hned nebude rozjíždět...takže ono je to i o mechanické empatii
To je omyl. Dávat N na každé druhé křižovatce dává automatu daleko větší sodu, než nechat zařazeno a čekat.
Ac je to nemyslitelne divny, neco se mi vyhnojilo u e36 cabria (plne automaticka strecha).
Na jare jsem nechal menit (skladaci) strechu, kterou trochu blbe popasovali a vzdy pri otevirani/zavirani lehce drhla o takovy zadni dekl (Cecko), ktere se otevira a schova se pod nej strecha.
Udelalo se hezky, chci auto, mozna naposledy, vyvetrat, stahnu strechu, ale zavadi to o sebe a dal hovno. Mechanismus na mackani tlacitka dal nereaguje.
Vyndam teda zadni sedadla, zatahnu za paku, ktera odpoji oba elektromotory (strecha + dekl) od mechaniky, rucne strechu slozim. Vlezu do kufru, zapojim zpatky "tisicihrany" motoru do mechanismu a ted se pustim do kalibrace strechy, jejiz postup je na YT.
Drzet tacitko otevirani strechy/zavirani, klicek na polohu (dva "cvaky") a drzet tlacitko dalsich 10-12sec.
Delam tenhle postup, u tlacitka ke strese mi blika cervena ledka, po tech 10-12s ledka prestane blikat, ale jen svitit (postup asi dobry), ale dal se nedeje nic.
Co jsem se radil s jednim mechosem, tak el. motory jsou udajne chraneny a snad je nejde spalit.
Dival jsem se teda na netu na planek k pojitkove skrini a pod pozici 1. by mela byt pojitka ke strese, jenze ja na pozici "jedna" nemam vubec nic, zadne konektory, kabliky.....
A ted babo rad, jak to ozivim do funkcniho stavu.
YT postup pro vyrazeni a oziveni strechy
e: ostatni pojistky se zdaji byt OK
Naposledy editováno 29.09.2020 10:11:42
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: tady ma podobnej problem, ma tam bej nekde microswitch 3 v tvym pripade kdyz mas plne automatickou strechu.
hm......podle popisku by to mohlo byt
Taky mi to na naslednou kalibraci strechy nefunguje.
Diky