Naposledy editováno 22.10.2010 17:04:39
2 reakcí na tento příspěvek Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
Waltr>motoblb>Člověče uplně jako ,,povídal Forejt" Předpokládám že auto máš MB 100.
Neblázni, něco na tom je, ale cívka je na každé ne? Zase to nehroť.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>motoblb> žádná diagnostika ti neodhalí 100% chyb
Kecáš... Hodně záleží na servismanovi.. Třeba u nás v hokně přindeš k servismanovi, koukne na tebe a hned vidí, jestli to spraví nějaká pilule nebo esli si do tebe řízne... Sou i tací, ktrý ti prohlídku udělají hned po tom, co se jich na schodech zeptáš na možnost návštěvy v dílně. Občas to zvládnou i na tom schodišti a do dílny tě ani netahaj.. A nepotřebujou k tomu žádnou diagnostiku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>motoblb> žádná diagnostika ti neodhalí 100% chyb
Jiříku nevím,ale dle mně aby diagnostika nepoznala vadnou cívku je dost špatné,místo toho našla že nehřeje pravá rukojeť což poznáš i bez ní.Prostě já tvrdim,že co se elektroniky týče je u bmw 1200 na to kolik stojí2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>Jiříku nevím,ale dle mně aby diagnostika nepoznala vadnou cívku je dost špatné,místo toho našla že nehřeje pravá rukojeť což poznáš i bez ní.Prostě já tvrdim,že co se elektroniky týče je u bmw 1200 na to kolik stojí
píšeš o čuníkovi?
stejně se ti může podělat cokoliv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
Slam>Kecáš... Hodně záleží na servismanovi.. Třeba u nás v hokně přindeš k servismanovi, koukne na tebe a hned vidí, jestli to spraví nějaká pilule nebo esli si do tebe řízne... Sou i tací, ktrý ti prohlídku udělají hned po tom, co se jich na schodech zeptáš na možnost návštěvy v dílně. Občas to zvládnou i na tom schodišti a do dílny tě ani netahaj.. A nepotřebujou k tomu žádnou diagnostiku...
právě, záleži, jaké má zkušenosti servisák
koukne a rovnou jdeš na vrakoviště
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>píšeš o čuníkovi?
stejně se ti může podělat cokoliv
3X>právě, záleži, jaké má zkušenosti servisák
koukne a rovnou jdeš na vrakoviště
TO je taky fakt, ale aj tam mám protekci.. Mám tam zamluvený až do doby sešrotování jeden vkusný klimatizovaný boxík...
Naposledy editováno 07.03.2010 19:38:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>Ano to může do toho nevidíš,já jen tvrdím že ta elektronika na to jaká je to značka a kolik chce za motorky peněz je hodně nedokonalá.Možná dám hloupý příklad ,ale co se hrabu v motorkách u japonců sem se nikdy s tímto nesetkal lítat po diagnostice ba dokonce ji nabízet k bmw jako tt.Mi to příjde jako by měla být součásti povinné výbavy
ukaž mi japonce, s kterým někdo rajzuje po světě? moc jich není
proto nepotřebují pohotovostní diagnostiku, protože do afriky, na východ a bůhví kam se na jiných strojích vyjma ktm moc nejezdí
proč TT a WU nedělají doplňky na japonce?
3X>ukaž mi japonce, s kterým někdo rajzuje po světě? moc jich není
proto nepotřebují pohotovostní diagnostiku, protože do afriky, na východ a bůhví kam se na jiných strojích vyjma ktm moc nejezdí
proč TT a WU nedělají doplňky na japonce?
bo už by tu nadbytečnu vahu neuvezly ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>ukaž mi japonce, s kterým někdo rajzuje po světě? moc jich není
proto nepotřebují pohotovostní diagnostiku, protože do afriky, na východ a bůhví kam se na jiných strojích vyjma ktm moc nejezdí
proč TT a WU nedělají doplňky na japonce?
1 reakcí na tento příspěvek Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek Jižní dříči.
co z toho plyne? Že BMW má podíl v tomto segmetu více než 25%, protože tam nepočítám 800 a 650gs, hp2 a další a ten podíl je celkem stabilní v posledních letech
kdyby to byly tak poruchové motorky, asi by se neprodávaly v takovém množství, taky by bylo zajímavé porovnat najeté počty km bmw a ktm vs japonci a taliáni za rok
co k tomu chcete ještě dodat? Toyota teď stahuje na svolávačku miliony aut pro poruchy plynu a je to nespolehlivé auto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>TT né,?? Transalp varadero afrika,v strom,tenere
kolik těch doplňkův porovnání s bmw mají?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>BMW v roce 2009 vyrobila 87 306 motorek, z toho je 15 864 R1200GS a 8 803 R1200GSADV = 24 667. Japonci dohromady vyrobili 644 901 kousků a celkem v segmentu Offroad se prodalo 105 103ks
co z toho plyne? Že BMW má podíl v tomto segmetu více než 25%, protože tam nepočítám 800 a 650gs, hp2 a další a ten podíl je celkem stabilní v posledních letech
kdyby to byly tak poruchové motorky, asi by se neprodávaly v takovém množství, taky by bylo zajímavé porovnat najeté počty km bmw a ktm vs japonci a taliáni za rok
co k tomu chcete ještě dodat? Toyota teď stahuje na svolávačku miliony aut pro poruchy plynu a je to nespolehlivé auto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>kolik těch doplňkův porovnání s bmw mají?
není jnich samozdřejmně tolik,nechci tě chytat za slovo,ale psal si že tt nedělá1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>Jiříku já o koze ty o voze o motoru sem nepsal ani řádku,tak samo jako o nespolehlivosti,celou dobu píšu o elektronice,že není na úrovni bezporuchovosti jako japonec
nene, mluvíme o stejném, o poruchovosti a je jedno jestli to je elektronika, kardan, rám nebo cokoliv jiného, co motku zastaví.
nemám pro to čísla, ale myslím si, že japonec najezdí méně km a v mírnějších podmínkách a proto je i méně náchylný k poruchám. Elektroniku stejně všichni dělají v jedné fabrice na Thaiwanu