Naposledy editováno 22.10.2010 17:04:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>motoblb> Máro a ještě jedna věc je důležitá, 1100 a 1150 stárnou, to znamená, že budou poruchovější a otázkou je jak budou opravitelné někde na cestě
To je pravda,ale kterou motorku novou nebo starou opravíš na cestě když ti klekne elektronika.Do těch elektronických součástek nevidíš a může ti ta součástka odejít na motorce staré měsíc nebo 10 let a nepomůže ti ani ta diagnostika na cesty,ta ti tak max pomůže máznout chybu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>nene, mluvíme o stejném, o poruchovosti a je jedno jestli to je elektronika, kardan, rám nebo cokoliv jiného, co motku zastaví.
nemám pro to čísla, ale myslím si, že japonec najezdí méně km a v mírnějších podmínkách a proto je i méně náchylný k poruchám. Elektroniku stejně všichni dělají v jedné fabrice na Thaiwanu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>To je pravda,ale kterou motorku novou nebo starou opravíš na cestě když ti klekne elektronika.Do těch elektronických součástek nevidíš a může ti ta součástka odejít na motorce staré měsíc nebo 10 let a nepomůže ti ani ta diagnostika na cesty,ta ti tak max pomůže máznout chybu
na gsxr si ji nesmažu a neodjedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>Tak asi by sis to měl přečíst od začátku čím míň elektroniky tím míň starostí
ideální je Pionýr R59ADV, jedna jehla v karbecu a iridiová svíce a jede jako z praku
co uděláš, když ti v Mongolsku na 1150 praskne podsedlák?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>na gsxr si ji nesmažu a neodjedu
Neznám gsxr 1000 které by neodjelo i když mu naskočí na palubovce chyba FI1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>ideální je Pionýr R59ADV, jedna jehla v karbecu a iridiová svíce a jede jako z praku
co uděláš, když ti v Mongolsku na 1150 praskne podsedlák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>motoblb> 1200 si vozí diagnostiku a 1150 svářečku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>Vyztužím ho kozím rohem tady to máš o čem sem psal na začátku rozebíráš úúplně něco jiného Tobig ta je pěkná,ale drahá,ty plastové kufry bylo první co šlo pryč,však nakonec si viděl 12ka je lehčí,ale pokud nechceš si přidělat starosti tak ji neber,čím víc elektroniky tím víc na ....a bmw je tímto proslavené a po mých zkušenostech v bmw BB mně nikdo nepřesvědčí o tom že diagnostika umí načíst chyby.Motory a podvozky jsou to dobré,ele elektronika hodně pokulhává
Máro, nerozebírám nic jiného, 1200 nepraskají podsedláky, slabinou je elektronika, to souhlasíš, ale není to v takové míře, že by to byl problém. Já prozatím žádná porucha a doufám, že to tak i zůstane Waltr má funglovku a další 800gs doma ve stáji a pro vlastní potřebu to využije. A na cestách je to dobrá jistota, když se ti ta elektronika pose.e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
3X>Máro, nerozebírám nic jiného, 1200 nepraskají podsedláky, slabinou je elektronika, to souhlasíš, ale není to v takové míře, že by to byl problém. Já prozatím žádná porucha a doufám, že to tak i zůstane Waltr má funglovku a další 800gs doma ve stáji a pro vlastní potřebu to využije. A na cestách je to dobrá jistota, když se ti ta elektronika pose.e
To ano určitě to je dobrá věc že si tímto pomůžeš já jen stále tvrdím že tohle u japonců neznám,je dobře že ty poruchy nemáš a přeji ti aby ti to tak zůstalo a nejen tobě,možná je problém v tom,že ty 1200 jsou první modely.Já se jen snažím té elektronice co nejvíce vyhnout i když to opravdu ten pokrok vyžaduje,ale čím míň tam těch sraček je nasypaných tím míň problému můžeš čekat1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
motoblb>To ano určitě to je dobrá věc že si tímto pomůžeš já jen stále tvrdím že tohle u japonců neznám,je dobře že ty poruchy nemáš a přeji ti aby ti to tak zůstalo a nejen tobě,možná je problém v tom,že ty 1200 jsou první modely.Já se jen snažím té elektronice co nejvíce vyhnout i když to opravdu ten pokrok vyžaduje,ale čím míň tam těch sraček je nasypaných tím míň problému můžeš čekat
budeme jezdit Máro jen spolu a když budeme mít svářečku, diagnostiku a řízky, tak přežijme vše a když bude nejhůře, tak si zavoláme Peugeot assistance
1 reakcí na tento příspěvek Jižní dříči.
Možná, že máte každý svou pravdu, možná, že jen "každá liška chválí svůj ocas"...
Mně, jako potencionálního, koupěchtivého zájemce o GS zajímá cena.
Respektive, kolik peněz mohu dát za motorku.
Každopádně, na 12 nemám prachy - dívám se tak po 1150...
Je mi fuk, co se sere na té či oné... jestli se vůbec něco sere.
Mít love, koupím novou 12, jako každý... je to jedna z nekrásnějších motorek... tedy alespoň pro mně určitě... tím nehaním 1150... ani jiné !!!
Stejně je to jen akademické plkání.... o ničem....
Nevyměním 07 vymazlenou TDM s výbavou za X tisíc - za GS 03 v základu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jižní dříči.
refi> tě uškrtím, mám plný mail objednávek
sorry, nevěděl jsem, že je to tajné....
můžeš mi ještě něco přibrat..??
tobig>3X a Mára >> to jsou keci po dvou deci....
Mně, jako potencionálního, koupěchtivého zájemce o GS zajímá cena.
Respektive, kolik peněz mohu dát za motorku.
Každopádně, na 12 nemám prachy - dívám se tak po 1150...
Je mi fuk, co se sere na té či oné... jestli se vůbec něco sere.
červená a levnější než ta šedá