tak jsem zabrousil tady do databáze, mrkl se na pár pincků a občas jsem se nestačil divti, na co všechno to jsou lidi schopni přestavět... tedy jak co, něco je pěkné, něco méně, něco přímo odporné. Ale asi to k těmto strojům patří.... jak kdysi někdo o pincku řekl, co kus, to originál
Každopádně se tímto Pionýr (pincek, fichtl,....) beztak stává nejčastěji upravovaným "motocyklem" u nás, asi jo že
No ale když je těch přestaveb a úprav tolik, tak které jsou ty nejšílenější?
Přihoďte tu fotky, jestli na něco narazíte, co vás zaujalo
Pár fotek jsem už pohledal tady v databázi... dám je hned do dalších příspěvků.
Ale určitě jsem toho hodně přehlídl.
Jinak všiml jsem si asi 3 častých skupin úprav - přebarven, očesán a předělán na krosku.
Ještě přihodím fotku originálu, kdyby někdo nevěděl co to ten pincek je
Tedy tohle je typ 20.
Naposledy editováno 15.01.2011 23:29:13
1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků
který u mě vyhrává v kategorii "nejlépe připravený pincek na cestování"
[img]
Už jsem to psal v jednom vláknu, jde o nejlépe připraveného cestovatele na Pionýru, co jsem tak při brouzdáním po internetu viděl.
Když se na to pozorně podíváte, tak uvidíte:
+ přídavné nádrže!
+ náklad vepředu pomáhá vyvážit celý stroj
+ vlevo nad řidítkem to vypadá jako držák navigace nebo mobilu
+ pohodlné cestovatelské sedlo s vysokým polstrováním
+ velká praktická dřevěná bedna (zřejmě na zamknutí proti odzizení), umístěna hned za jezdcem. Vzorem se stala zřejmě Yamaha R1 od Sjaak Lucassen se kterou objel celý svět, viz video
+ zleva na bedně camping židlička pro odpočinek jezdce
+ vzadu na bedně rezervní pneumatika, navíc s off-road vzorkem!!
+ textilní závěsné brašny na bocích
+ a hlavně ten DRUHÝ REZERVNÍ motor!!! to je BOMBA!!!!!
vždyť to už musí celý Touratech blednout závisti!!!
A navíc vlaječka a .... teď pozor.... na tom zadním kole na bedně to vypadá na TANGA!
Naposledy editováno 16.01.2011 23:09:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků
Jindra650 píše: Jako vino, takovejch skoku jsme tam jeli minimalne 10-15 je to neznicitelny, sajda sice neni odpruzena, ale jak tam jsou vzpery, tak je ten ram neskutecne tuhej, jen kyvka je cas od casu do vrtule, ale to jsme uz vcera v hospode probirali, jak to napravit, vid Pavle
tak schválně, nějaký nákres by nebyl?
a nebo to bude tajemství konstruktérů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků
MotodědekTonda píše: Rozhodně zajímavý.Zde je vidět,že lidská tvořivost nezná mezí ale jinak pěkný.Ale s tím,že kdo nezačínal na pincku není motorkář nemohu souhlasit.Já když začínal tak žádný pínckové ani mopedi neexistovali.Já musel začínat na Triuph 500sv svého otce,nic jiného v té době jsme neměli k dispozici.Čau kluci a ať vám to jezdí.
Cože?...
tedy klobouk dolů, je dobře že tu jsou i motorkáři z doby před pinckem. Myslím že první pincek byl vyroben asi v r.1954... jestli se nepletu.
Ale na druhou stranu, bylo přece plno domácích malých motocyklů z první republiky, nebo ne?
Pokud ale jediným strojem "po ruce" byl Triumph, tak to byla frajeřina
byl to tento?
(nevyznám se v nich, jen střílím...)
SABATH píše: tak me se libi ten s tou slecnou [asi]na pudě a hned to seno za ní bych povazoval za dost slusny ''tuning''....,tak nejak to k sobe pasuje......,myslim fichtl- slecna-seno-erotica
že by námět pro Trošku na název dalšího dílů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků
Roman2bk píše: tak schválně, nějaký nákres by nebyl?
a nebo to bude tajemství konstruktérů?
kratce po dokonceni bez blataku, je tam myslim videt vsechno co jsem popisoval, rozmery si kazdej okouka, jinak sajda jede krasne rovne, nikam netahne povedla se
Naposledy editováno 17.01.2011 00:06:38
1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků
Roman2bk píše: Cože?...
tedy klobouk dolů, je dobře že tu jsou i motorkáři z doby před pinckem. Myslím že první pincek byl vyroben asi v r.1954... jestli se nepletu.
Ale na druhou stranu, bylo přece plno domácích malých motocyklů z první republiky, nebo ne?
Pokud ale jediným strojem "po ruce" byl Triumph, tak to byla frajeřina
byl to tento?
(nevyznám se v nich, jen střílím...)
2 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků
Naposledy editováno 17.01.2011 18:18:45
Mildabike píše: Neumím to sem vložit,podívejte se na JAWA50ZAVODY,pak kliknout na ČLANKY prvni příspěvek.Jawa 50 typ 550 OHV pařez,to je stroj.
Já to umím
MotodědekTonda píše: Ne nebyl to tento toto je už moderní moto z mého pohledu,proto že měl už teleskopy.Tan náš byl 1V sv někde z roku 1922 nádrž ještě pod rámem.Byly samozřejmě lehčí moto jako jawa 100 robot nebo jawa 175 ale to bylo celkem nedostatkový zboží.Je škoda,že si táta nevybral Bmw se sajdou kterých se tu po příkopech válelo celkem dost ale v té době po válce co bylo německý tak to lidi nenáviděli tak asi proto si vybral toho Triumpha.Jeho kamarád si vybral zindapa boxera se sajdou panečku to byl nádhernej stroj.
To se pěkně poslouchá, že česká Jawa byla nedostatkovým zbožím , takže člověk se musel spokojit s Trumfem, nebo BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků
zdroj www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm
Naposledy editováno 17.01.2011 21:25:47
2 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby pincků
S.M-A-RT píše: Co je to za přestavbu v 2hé sérii 7má fotka ? :D Ten pincek v plavkách má docela hezkej lak a kapotáž
a pozor, je na prodje!
1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků
Roman2bk píše: Mildabike a Endy> Ty vogo, to je SÍLA! nechápu....
zdroj www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm
to je docela vtipný, tendle pán žil tady u nás a pracoval s mým dědou, akorát tam maj chybu a nebyl to Steiber ale Stuiber. jeho syn má kovovýrobu a dokáže neskutečný věci a za téměř směšný ceny...
1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby pincků
http://www.facebook....2.2101217.1386480928
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba | 125ccm | 27 | 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K |
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba | derryn | 44 | 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA |
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba | Fidlous | 32 | 24.10.2018 v 06:34 MartinED250 |
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba | drrath | 606 | 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus |
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba | wrag | 33 | 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973 |