No - situace se má tak:
Před 2 lety jsem, jen tak z hecu, natankoval u OMV prémiovej benzín OMV Carrera 95.To bylo ještě na 125.Vpodstatě hned po natankování si nešlo nevšimnout výrazně menších vibrací stojící motorky (i když jednoválce vibrujou vždycky).Nějaký zvýšení výkonu jsem příliš nezaznamenal - pokud bylo, tak naprosto minimální.
Ať tak či tak, až do doby, než jsem ji prodal, jsem do ní lil jen Carreru.
Pak přišla větší 650 Dominator, větší spotřeba, větší nádrž - prostě trošku finančně náročnější motorka pro chudého studenta.Sezónu 2009/2010 jsem tedy jezdil na obyč Natural 95, vpodstatě od všech čerpaček.Na jaře 2010 se povedlo nastartování až na několikáté roztlačení z kopce.Spocenej až na zádech, a přesto šel motor velmi nevyrovnaně.Rozebrání karbece vše vysvětlilo.Šedozelenej páchnoucí povlak úplně všude, kekel z pekel.Vyčistit a hurá pro nový béňo.
Má cesta tedy mířila k OMV pro Carreru 95.Opakovalo se vše stejně jak u předchozí motorky.Menší vibrace, lepší starty.A navíc - po projetí cca 5ti nádrží spadla průměrná spotřeba dolů o 0,5 litru (grafy spotřeby si celkem detailně vedu).
Dneska jsem přišel k motorce, která stála od začátku října 2010.V nevytápěný garáži (+5 až -5°C), baterka v motorce, jen vypuštěnej karbec.Otočím klíčkem, zmáčknu tlačítko, motor se třikrát líně převalil a čapnul
Takže jsem si dneska zařídil zákaznickou kartu OMV a nij jinýho už brát nebudu Ten rozdíl 20 Kč na nádrži není vyloženě smrtelnej...
Jen se trošku nudím, tak mě nekamenujte za ten slovní průjem a pište třeba co tankujete vy /už to tu dlouho nebylo /
1 reakcí na tento příspěvek Objektivní recenze prémiového paliva
2 reakcí na tento příspěvek Objektivní recenze prémiového paliva
Za mne - u motky jsem testoval par nadrzi verva 100, po ujeti par km se rozdil projevil, ale nemohu rici ze 100% pozitivni, je pravda ze o cem zde jiz nekteri pisou, tak byla rozhodne lepsi reakce plynu, hrubsi zvuk v nizsisch a strednich otackach, hrubsi zatah, to se jevilo pomerne prijemne, ale ne prilis a hlavne s zantelne, ale narust krouticiho momentu jsem drobny zaznamenal, a pak prislo na serpentyny a ostrou jizdu, a uha 1 nedostatky, motor se podstane hure vytacel, tak do 11 tis ot sel ostreji, ale pak se mu uz tolik nechtelo a vydaval takove zvlastni zvuky a vibrace, nejvice to bylo znat treba na dalnici kdyz jsem dal plnej tak na 5 a 6ku se uz nechtel moc rotacet pres 12 ot. zatim co na 95octanu, je tizsi, a ochotne se vytaceji vsechny kvalty az do omezovace.
Muj subjektivni pocit je ze 95 moji mase chutna daleko lepe, ale je to poznat az kdyz se za ni opravdu vezme, a ma daleko zdravejsi zvuk.
Tento pokus jsem opakoval minimalne 10x a pokazde hodne podobne i u ruznych cerpacek. z vyse uvedenych duvudu se primlouvam k tomu¨, at se tam leje co pise vyrobce, urcite vi proc.
Ps: jinak u auta to resim jinak, tankuji levnou naftu a aditiva si tam leju sam pri tankovani, zatim naprosta spokojenost (jeste jsem nevidel pumpare ktery by do nadrzi doplnoval aditiva, tak nevim jak je do paliv dostanou kdyz je inzeruji)
Sukin píše: Do svého escorta 1,4 r.v. 97 jsem jednou vzal vervu 100 a ještě k tomu nalil karborundum VS platinum nebo tak něco znáte z TV a výsledek byl jasný:
-Motor šel úplně bez vibrací, elektromotor hadr.
-Vůbec se nekouřilo z výfuku (výsledek spalování čistý O2)
-výkon jak prase ty 13-ky kola to vůbec nemohli přenést na silnici, normalně hrabačky i na trojku
-a hlavně když jsem jel ráno do práce tak sem otočil klíčkem a na první otáčku startétru už bylo nastartováno a dokonce se i samo zaplo rádio
-No a na 20 litrů jsem ujel 650 km takže není co řešit už nikdy nic jiného nevezmu...
Jojo a pak sem se probudil nabral benzín na ONU v milovicích o 3 kč na litr levnějc jako vždycky a nevymejšlel debility jako odborníci z místního fóra
2 reakcí na tento příspěvek Objektivní recenze prémiového paliva
na 125 jsem oddělal motor - špatnej benzín na dovolený v JČ... OMV byla jen v Písku, já jel na druhou stranu tak jsem se nechtěl vracet jen pro benzín a vymstilo se mi to (vic v profilu u XT125). Nevím jak je tomu teď, ale co vím od dealera OMW (3 roky zpátky) tak z jejich rafinerky v Rakousku prodavala svuj benzin pro Benzinu, Shellku a pod...
navíc s Carrerou 100 mohla motka stát jak dlouho chtěla, a pokaždý chytla na první brnknutí o startér! Menší vibrace při jízdě, motor se utišil, neklepal a chodil hezky do "kulata" a spotřeba 2.2-2.5 litru. Na obyčejnou 95 jsem míval 2.7 až 3+
Do TA se snažím taky tankovat převážně stovkovou Carreru, těch pár korun na nádrži mě nezabije (stějně se to vykompenzuje s nižší spotřebou)! Vím, že dojedu, uklidím motku do garáže a příště stopro nastartuju!
moto deník si vedu, takže vím co jsme tankoval a jakou jsem na to měl spotřebu...
takže Carreru jo
1 reakcí na tento příspěvek Objektivní recenze prémiového paliva
Tzn. na brzdě s normální 95 a pak s Carrerou 95 apod.? Měření spotřeby jednoho a toho samého úseku ve stejných rychlostech s rúznými palivy atd.?
Nebo jsou to všechno jenom názory "podle mě super", "jede to líp pyčo" atd.?
Já teda ve vibracích totiž rozdíl nepoznal (prostě to kope jako svině), ve spotřebě taky ne, resp. neřešim jeslti mi to žere 3,41 nebo 3,33L.
Naposledy editováno 10.02.2011 14:40:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva
když jsme ten benzín tahal hadičkou ven, zkoušel jsem ho na ruce - rychle vyprchával a hrozně vysoušel kůži... Na to mi v servisu řekli, že kvůli tomu to odešlo. Spal. prostor se dostatečně nemazal -> větší tření -> teplo a už to bylo...
3x mi motka chcípla, vždy tak po pěti minutách jízdy, startér sice točil, ale neblafla. S novým benzinem jela až po vyčištění karburace, ale ozvalo se to klepání..
dabelskababicka píše: Take si myslim, ze by sito mel kazdy vyzkouset sam!
Za mne - u motky jsem testoval par nadrzi verva 100, po ujeti par km se rozdil projevil, ale nemohu rici ze 100% pozitivni, je pravda ze o cem zde jiz nekteri pisou, tak byla rozhodne lepsi reakce plynu, hrubsi zvuk v nizsisch a strednich otackach, hrubsi zatah, to se jevilo pomerne prijemne, ale ne prilis a hlavne s zantelne, ale narust krouticiho momentu jsem drobny zaznamenal, a pak prislo na serpentyny a ostrou jizdu, a uha 1 nedostatky, motor se podstane hure vytacel, tak do 11 tis ot sel ostreji, ale pak se mu uz tolik nechtelo a vydaval takove zvlastni zvuky a vibrace, nejvice to bylo znat treba na dalnici kdyz jsem dal plnej tak na 5 a 6ku se uz nechtel moc rotacet pres 12 ot. zatim co na 95octanu, je tizsi, a ochotne se vytaceji vsechny kvalty az do omezovace.
Muj subjektivni pocit je ze 95 moji mase chutna daleko lepe, ale je to poznat az kdyz se za ni opravdu vezme, a ma daleko zdravejsi zvuk.
Tento pokus jsem opakoval minimalne 10x a pokazde hodne podobne i u ruznych cerpacek. z vyse uvedenych duvudu se primlouvam k tomu¨, at se tam leje co pise vyrobce, urcite vi proc.
Ps: jinak u auta to resim jinak, tankuji levnou naftu a aditiva si tam leju sam pri tankovani, zatim naprosta spokojenost (jeste jsem nevidel pumpare ktery by do nadrzi doplnoval aditiva, tak nevim jak je do paliv dostanou kdyz je inzeruji)
na jake ze si to testoval motorce?
Pac u me je to presne naopak (negativa nejsou) a to to valim na zx10r a kamos ma od novoty K6 1000...Tedy se mi to nejak nezda.
Motorka jde do omezovace uplne krasne.
na v-power jak 95 tak 100jede hure.
1 reakcí na tento příspěvek Objektivní recenze prémiového paliva
1 reakcí na tento příspěvek Objektivní recenze prémiového paliva
Benzín se k čepu nemohl dostat, muselo to být tou vyšší teplotou. Navíc když jsme zkoušeli vrácený čep vložit do pístu, tak měl trochu vůli - ale nevím jak je tomu u nové sady - třeba to tak má být kvůli rozdílné teplotní roztažnosti obou materiálů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva
určitě to bylo benzínem! navíc se mi zdál relativně čirej. Byla to nějaká nouname pumpa, ani název si nepamatuju..
chemie mi toho zas tolik neříká, takže teploty nevim..
Na předchozí malorážce jsem toho nalítal podstatně víc (taky ve 2 lidech) a bez problému..
Vyléčilo mě to, tak se snažím tankovat především u omv (s důvody bych se už opakoval)
Jinak k tomu přidřenému XT, pokud by docházelo ke spalování s vyšší teplotou, tak by jsi dříve nebo později především ´´propálil píst´´. To, že by jsi to jen přidřel vlivem větší teploty se mi moc nezdá.
foky píše: Je tady vůbec někdo, kdo to skutečně vyzkoušel se vším všudy včetně nějakáho DŮKAZU?
Tzn. na brzdě s normální 95 a pak s Carrerou 95 apod.? Měření spotřeby jednoho a toho samého úseku ve stejných rychlostech s rúznými palivy atd.?
Nebo jsou to všechno jenom názory "podle mě super", "jede to líp pyčo" atd.?
Já teda ve vibracích totiž rozdíl nepoznal (prostě to kope jako svině), ve spotřebě taky ne, resp. neřešim jeslti mi to žere 3,41 nebo 3,33L.
Jo přímo v sekci technika je odkaz na článek od GSX-Rolla, který vzal na brzdu nějaké novější BMW (snad K1200s- má dokonce i zmiňované čidlo klepání), pak nějaké GSX-R 1100 jako zástupce starší školy a nějaké auto od BMW a testoval tzv. "prémiová" paliva oproti normálnímu N95. Výsledek byl rozdíl v řádu odchylky měření někdy ve prospěch obyč paliva, někdy toho prémiového. Tak si pověsti o zázračných výkonech přeber sám, jestli je to placebo, nebo ne. Kdo nepropadl z fyziky a chemie, tak má v téhle otázce u motorek docela jasno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva
Tom_Riddle píše: Tankuju shell v-power 95 a motorka šlape v pohodě, žádný sračky v karbeci a chytá na první šlápnutí. A taky dostávám v neděli 4 smart body za litr
taky tak, vycistilo(tzn. mensi vibrace, vetsi vykon, max. rychlost, spotreba..) mi to jak auto, tak motorku, ono zalezi jestli zajedete jednou a hned cekate zazrak,...trvalo min 4 nadrze nez se cely auto vycistilo... u motorky to bylo rychlejsi,...
Naposledy editováno 11.02.2011 10:40:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva
lsafric píše: mira008> přidřel se pístní čep a lehce kroužky... oprava za 8000 po slevě !
když jsme ten benzín tahal hadičkou ven, zkoušel jsem ho na ruce - rychle vyprchával a hrozně vysoušel kůži... Na to mi v servisu řekli, že kvůli tomu to odešlo. Spal. prostor se dostatečně nemazal -> větší tření -> teplo a už to bylo...
3x mi motka chcípla, vždy tak po pěti minutách jízdy, startér sice točil, ale neblafla. S novým benzinem jela až po vyčištění karburace, ale ozvalo se to klepání..
To si z nás tu děláš "guten tag", že jo ... nechceš nějakej link o tom na jakejch principech fungují spal. motory, mazání, poměry vzduchu a paliva atd. ?