1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Máme ještě Golfa VI 1.4 TSI 90 kW a taky půjde co nevidět na chip.
Když je motor naftový, či benzinový s turbem, chip ti hodí docela dost koní navrch. Když se jedná o motor atmosferický (bez turba) chip přidá absolutní minimum. To ale není tvůj případ.
Za mě určitě nachipovat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
WhiteS píše: Mám osobní zkušenost s chipem na Peugeotu 307 2.0 HDI 66 kW. Po chipu má auto asi 83 kW (není čipnuto naplno) a rozdíl v krouťáku, akceleraci a zrychlení je proti nenachipovanému modelu neskutečný. Další pozitivum chipu je také ve snížení spotřeby - jedná se pouze o cca 500 ml na 100 km, ale když si vezmu, že auto jede o tolik líp a ještě míň žere - super!
Máme ještě Golfa VI 1.4 TSI 90 kW a taky půjde co nevidět na chip.
Když je motor naftový, či benzinový s turbem, chip ti hodí docela dost koní navrch. Když se jedná o motor atmosferický (bez turba) chip přidá absolutní minimum. To ale není tvůj případ.
Za mě určitě nachipovat!
tak si nachipuj tu suuper 1.6hdi a uvidis jak dlouho budes chipovat
To ze motor 2.0hdi je povedenej a atomovej nadimenzovanej jak stare tdi 1.9 tak se pak nemuzes divit ze to funguje a misto 500tis ti plecka vydrzi 250
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
z-x-r píše: tak si nachipuj tu suuper 1.6hdi a uvidis jak dlouho budes chipovat
To ze motor 2.0hdi je povedenej a atomovej nadimenzovanej jak stare tdi 1.9 tak se pak nemuzes divit ze to funguje a misto 500tis ti plecka vydrzi 250
1.6 HDI (a kord ve verzi 80 kW) byly totální průser, co znám z doslechu). 1.6 HDI 66 kW prý tak poruchové nebyly =).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
WhiteS píše: 1.6 HDI (a kord ve verzi 80 kW) byly totální průser, co znám z doslechu). 1.6 HDI 66 kW prý tak poruchové nebyly =).
a myslíš si, že to jsou konstrukčně jiné motory?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
WhiteS píše: 1.6 HDI (a kord ve verzi 80 kW) byly totální průser, co znám z doslechu). 1.6 HDI 66 kW prý tak poruchové nebyly =).
můžeš mi sepsat ty totálně průserové motory od všech výrobců?? nebo ty spolehlivé? to bude asi jednodušší jak tak od tebe čtu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
uku_lele píše: a myslíš si, že to jsou konstrukčně jiné motory?
Co si myslím já je úplně jedno. 1.6 HDI 80 kW se prostě nepovedly.
1.6 HDI 66 kW byly spolehlivější a odspodu prý daleko líp táhnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Lion píše: můžeš mi sepsat ty totálně průserové motory od všech výrobců?? nebo ty spolehlivé? to bude asi jednodušší jak tak od tebe čtu...
Nejspolehlivější turbodiesel? Tak jestli hodnotíš jenom spolehlivost, tak 1.9 TDI 66 kW. 1.9 TDI 81 kW sice jede líp, ale už zde bývají problémy s turbem.
1.9 TDI-PD (74, 77, 85, 96, 110 kW) - občas zlobí váha vzduchu (v dnešní době maličkost). Jinak, pokud s tím člověk jezdí jak se sluší a patří, zahřívá motor, mění pravidelně olej, nebývají problémy =).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
WhiteS píše: Nejspolehlivější turbodiesel? Tak jestli hodnotíš jenom spolehlivost, tak 1.9 TDI 66 kW. 1.9 TDI 81 kW sice jede líp, ale už zde bývají problémy s turbem.
1.9 TDI-PD (74, 77, 85, 96, 110 kW) - občas zlobí váha vzduchu (v dnešní době maličkost). Jinak, pokud s tím člověk jezdí jak se sluší a patří, zahřívá motor, mění pravidelně olej, nebývají problémy =).
ne... obecně, který motor je dobrý... protože jsi psal že hroznej je 2.5 TDI V6, pak že 2.0 TDI, tedka čtu že 1.6HDI je mega průser... kdybych prošel fórum tak budou napiču všechny kromě 1.4 TSI že?
WhiteS píše: Co si myslím já je úplně jedno. 1.6 HDI 80 kW se prostě nepovedly.
1.6 HDI 66 kW byly spolehlivější a odspodu prý daleko líp táhnou.
nejspíš byl totiž motormanagmantem vyhnaný na výkon na který nebyl dimenzovaný... chipchipchip a dejl...
edit: písmenko
Naposledy editováno 15.10.2011 17:45:44
Lion píše: ne... obecně, který motor je dobrý... protože jsi psal že hroznej je 2.5 TDI V6, pak že 2.0 TDI, tedka čtu že 1.6HDI je mega průser... kdybych prošel fórum tak budou napiču všechny kromě 1.4 TSI že?
Mysli si co chceš . 1.6 THP od Peugeotu prý taky není špatnou volbou, 1.8 Turbo 110, 120, 132, 140, 154, 165 kW a mnoho dalších stejně tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
Sisina píše: Vy toho naděláte
Na některý motory se to doporučuje, na některý ne...
Třeba motorů 2,0TDi to narozdíl od 1,9TDi nedělá dobře, praská hlava a po opravě se to stane klidně zase, pokud to auto nešetříš. Pokud ho chceš šetřit, tak je ti chip k ničemu.
My chip máme (8 let staré BMW), u naftovejch motorů to udělá hodně s výkonem v otáčkách, spotřeba určitě neklesne, je pak taky problém s emisema a musí se nechat delší dobu "doběhnout" turbo
Toto je taková polopravda, ony totiž motory 2.0tdi jsou jenom u Passatu dva typy, 8ventil a 16ti ventil. Prasakají jenom ty 16V protože mají stejnou stavbu jako 8V, ale jsou víc provrtaný kvůli těm 8mi ventilům navíc. U osmiventilu jsem v životě neslyšel o prasklé hlavě. Jeden mám doma, tak zjišťuju co to jde.
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
uncompromised píše: Toto je taková polopravda, ony totiž motory 2.0tdi jsou jenom u Passatu dva typy, 8ventil a 16ti ventil. Prasakají jenom ty 16V protože mají stejnou stavbu jako 8V, ale jsou víc provrtaný kvůli těm 8mi ventilům navíc. U osmiventilu jsem v životě neslyšel o prasklé hlavě. Jeden mám doma, tak zjišťuju co to jde.
Ano, osmiventily tak poruchové nejsou. Je to v podstatě jen převrtaná devatenáctka! Pokud se ale nepletu, 8V motory mají vždy filtr pevných částic. Ale ten se dá dneska snadno odstranit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
knedlo píše: hlavne nechipovat naftu s filtrem pevnych castic jinac se s nim muzete rozloucit
Když už kupuji auto, které má z výroby bohužel filtr pevných částic, nechám ho neprodleně odstranit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
WhiteS píše: Když už kupuji auto, které má z výroby bohužel filtr pevných částic, nechám ho neprodleně odstranit.
Proč?
1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Snaž se co nejméně vyjadřovat k věcem, o kterých toho skutečně moc nevíš.Ono je tady totiž doopravdy docela dost lidí, jejichž znalosti téhle problematiky jsou nepoměrně hlubší nežli tvoje - no a ve výsledku to vede jen k tomu, že kdyby ses naučil bučet, tak už budeš totální vůl...
Naposledy editováno 16.10.2011 14:31:35
5 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
to jsem se zas nasral...tolik kokotství pohromadě...
Aktuální stav tachometru je 258 000km a jediný co se dělalo tak ve 198 000 rozlisovalo turbo a vyčistil ten kroužek co nastavuje lopatky, bo se to zasralo sazema.
Spojku jsem preventivně přehodil za jednohmotu a drží.
Teď půjdu i do sprintů vstřiků, bo 258tkm je na ty původní už moc, a s novou úpravou mapy se dostanu ještě o cca 10kW víc.
Spotřeba při normální jízdě stejná, když se na to šlápne tak z auta padají formované brikety a žere to i trávu okolo cesty
Rozdíl ve výkonu obrovský, před tím se měl ješte octávku bez proměné geometrie lopatek a to se nedá vůbec srovnávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
ZRS Fábie 180koní (najel jsem s ní asi 100tis km,lítal jsem s ní co to šlo),Peugeot 607 2.2 hdi cca 180koní,ujeto 130tis km,teď mám mondeo 2.2tdci 180koní,450 kroutící moment (změřeno) najetý 30 tisíc km a bez jedinýho problému.. Vše mi dělal jeden člověk-kamarád.Jednou jsem si koupil auto,ve kterým chip byl,dal jsem mu to ze srandy zkontrolovat a zjistil,že tam jsou totální sračky,kvůli kterým dochází k fatálnímu poškození motoru.. Když to udělá rozumný člověk,tak se nemusí nikdo obávat,třeba že bude dělat dvě turba za rok a podobně... Chipujeme i kamiony,které jezdí 15tis km měsíčně a auta jezdí naprosto bez jedinýho problému. Z Mercedesu 1851 V8 (510 koní) jsme udělali 590 koníků,krotící moment vzrostl o 400NM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning
uncompromised píše: Proč?
Protože je jenom na škodu! Ubírá výkon, při častější jízdě po městě se zanáší, apod.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |