tak sem zvědavej z koho tady co vypadne
Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M
Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M
Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M
Ten motor je naspodku někde jinde, o tom žádná...ale pokud se "nenaučí" trochu "vrtět" výkon z něj nedostane... a naučit ho vrtět dokáže jen kratší zdvih, lehčí klika atd. ... a to už zase nejsme v 10tCZK...
krom toho co tomu řekne uložení...atd...atd...
Kámoš "předělal" nepřímý 1,9TD(2kovej golf) jiný tlaky turba, jiný čerpadlo, jiný trysky.Hlava komplet origo - na brzdě přes 105-110HP - tedy motor tak 120HP ...maník co mu to pomáhal "programovat" říkal prej nebrzdit motorem z vysokejch otáček...že se to rozletí... mělo to 170tkm při updatu a teď to má dalších 50tkm navrch Holt rezervy v konstrukci
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
a pristup "know how" si necham pro sebe je pro cesky fora celkem typickej, to pak kdyz chce clovek neco zjistit musi pro rady do zahranici.. to jen ja sem takovej blbec a vsechno na co prijdu vykecam
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: laďa prášil> takovej karbec natryskovat to je strašny furt rozebirat a davat dohromady.. na stříkačce je užasna jednoduchost a kompatibilita dělat vše jak se mi zachce
Promin, ale tohle je tuze naivni myslenka. Na socialistiky je nejlepsi karbec a kdyz uz chces ladit vykon, tak se inspiruj TK, nebo Milankem - kterej to delal v podstate jako projekt na zjisteni konstrukcnich mezi puvodniho navrhu 350, vic uz z toho nedostanes ani omylem, natoz s domaci strikackou a bez brzdovyho stanoviste2stroke píše: bledemon> A to je přesně to, o čem mluvím - motorku sice převrtal na 500 ccm, ale nárust výkonu je pouze na nějakých 33 koní (přičemž Kasalický z TK Moto upravuje 350tkový motor na nějakých 27 HP, na těch 6 koní bych hodil z vysoka bobek), kroutící moment šel nahoru (to je dáno větším objemem), ale dostane z toho tak 150 km/h a bude rád...spousta peněz, spousta času, výsledek v nedohlednu....to si raději našetřím těch 7000 Eur a koupím si konečně to RG 500...
Milanek to delal z jinych duvodu, nez nahrazovat uz vymyslene za socialni cenu, na "normalni" motorku ma dost penet. Je to nadsenec, kterej prestavel jednu 350 s pouzitim dilu ze svy stary Katany, aby tak trochu ukazal, jak mela vypadat cestovni jawa z fabriky a to samy je i tenhle projekt, akorat postavit nejvykonnejsi variaci na trindu.1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i
VITEK_M píše: Dawe02> konkrétně jaké detaily myslíš.. jako nepočítej že sem nacpu řídící jednotku jak se to vyrábí a programuje... to nedám nikomu
noo dawe je tady jeden z mala (jestli vubec ne jedinej) kdo si myslim ze by byl opravdu tu jednotku pripadne celej system schopnej poskladat... tzn. to byla spis nabidka konzultace a pomoci nez ze by z tebe tahal moudra...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i
motor - tuning JAWA
Naposledy editováno 04.11.2011 15:38:43