
Pokud byste měl někdo zkušenost s něčím co vám na jedné z motorek vadí, tak rád uvítám podněty na co se při zkušebkách mimo jiné soustředit. Obě motorky jsou v cca stejné cenové hladině, jsou nahatý, mají dva válce a jsou krásný. Když si sesumarizuju rozdíly takhle od stolu, tak zatím žádnej není rozhodující, takže to bude těžký boj. Když někdo najdete nějaký důvod proč tu či onu, tak sem s ním a já ho zvážím

Il Mostro:
-větší krouťák (to ale smázne pravděpodobně převod)
-za mě čistší design
-vzduch/olej, tudíž jednodušší a na servis případně levnější
-pro řidiče asi o čuď, pro spolujezdce mnohem pohodlnější
-ABS (může se hodit do začátku a třeba na mokro)
-Antihop (viz ABS)
-lehoulince levnější
Strassenkampfer:
-VÝKON +30procent
-plně stavitelný podvozek vzadu (i když myslím že i na monstru bych našel optimální nastavení díky předpětí)
-brutální design
Jakmile se svezu, tak sem samo dám svou zkušenost. Do té doby uvítám podněty viz výše

Naposledy editováno 18.10.2012 15:39:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
JollyJoker píše: drippera> Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš,ne?? Zase SF,které si tady kdysi celkem "odepsal"??
Měl jsi zkoušet další moto,než se zase vrátíš k Duchcati
KTM SuperDuke R, Mv Agusta Brutale 1090 R, Moto Morini Corsaro 1200, Benelli TNT 1130
Ne ne, já v tom mám jasno. DUCATI je značka, která mi nahání husí kůži. Kecy o stejný řece neberu. To co jsi tu napsal je sice elita, ale mám-li býti upřimný, KTM Superduke by byl krok zpátky a dost velký, 1090R je pecka ale čtyřválcová a vysavače já prostě nemám rád a ten zbytek je nekvalitní a nespolehlivá italská šepleť s mizerným zastoupením a pochybnou konstrukcí a budoucností. Takže, král je jen jeden. STRÝCFOJTŮ !!!!!!



A odepsal jsem ho jen pro to, že jsem nějak musel zdůvodnit jeho prodej. Skutečnost byla trošku jiná a já od samého začátku stejně věřil, že si pro něj pojedu zase...

Staniž se...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

Ještě že já nejsem aspoň tolik namlsanej výkonem a mám to tudíž lehčí

Franco82 píše: JollyJoker> No soucítím s Dripperou . Najít dvouválec podobnýho ražení a výkonu jako SF co bude vypadat aspoň zpola tak úchvatně jako SF je dneska těžkej úkol.
Ještě že já nejsem aspoň tolik namlsanej výkonem a mám to tudíž lehčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

1, Jak hodně dobře funguje ABS u ducati? Je to téměř všemocné a když vezmu v plném náklonu surově za brzdu/brzdy tak mi to nepodrazí kola nebo jsou moje fantazie přehnané? Stoppie předpokládám jen s vypnutým ABS.
2, Dost podobná otázka je ohledně DTC, kontroly trakce. Co všechno to umí? Opět plný náklon, a rozhodnu se dát plný plyn. Ustelu si nebo mě to nechá jet krásně na hranici driftu? Wheelie pouze s vypnutou DTC, respektive jen s nízkým stupněm?
3, Co tvůj batůžek říká na opětovné shledání se SF, nevadí mu posez?
4, Pociťuješ nějaký rozdíl v ergonomii malého a velkého SF kromě výšky řidítek?
Díky moc za odpovědi

snad jen RSV4 ma tak vychytanou elektroniku s Gyroskopem, kde motorka vu jaky mas naklon a kolik ti muze pustit na zadni kolo...
Ale jen teorie a praxe muze byt jinde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Franco82 píše: Drippero já zneužiju příležitosti a zkusím z tebe vytáhnout pár rozumů a budu moc rád, když si uděláš čas na odpověď. Samozřejmě že pokud k tomu bude mít co říct kdokoliv jiný, odpovědi také rád uvítám
1, Jak hodně dobře funguje ABS u ducati? Je to téměř všemocné a když vezmu v plném náklonu surově za brzdu/brzdy tak mi to nepodrazí kola nebo jsou moje fantazie přehnané? Stoppie předpokládám jen s vypnutým ABS.
2, Dost podobná otázka je ohledně DTC, kontroly trakce. Co všechno to umí? Opět plný náklon, a rozhodnu se dát plný plyn. Ustelu si nebo mě to nechá jet krásně na hranici driftu? Wheelie pouze s vypnutou DTC, respektive jen s nízkým stupněm?
3, Co tvůj batůžek říká na opětovné shledání se SF, nevadí mu posez?
4, Pociťuješ nějaký rozdíl v ergonomii malého a velkého SF kromě výšky řidítek?
Díky moc za odpovědi
Tak s ABS jsem měl zkušensot jen na hodinové vyjížďce na monsteru a cvaklo mi jen asi 2x. Vždycky když jsem za to vzal moc a schválně. Já jinak k životu ABS nepotřebuju. Tak to lehce zacvrčelo a pumplo neznatelně do páčky. Co to udělá v náklonu, to netušim.
DTC na streetovi fakčí spolehlivě, ze začátku jsem jezdil na level 8 ale to blikalo skoro pořád. Myslim při výjezdech z vinglů. Pak jsem jezdil na level6 tam to bliklo třeba jen v náklonu na bílé čáře no a nakonec jsem to vypnul. ALe černé čáry zadním kolem malovat neumim. Na to se budeš muset zeptat Pepka Sršňového.

Moje manželka Gabrielka je nadšená. víme, že SF je nejhorší motorka pro spolujezdce ze všech krasavic co jsme měli, to ano, ale ta paráda, ten zvuk a to všecko kolem co se kolem téhle motorky děje nám to jaxi všechno vynahradí. I ona si na tom bobku v zadu připadá vyjímečná a tvrdí, že do Jeseníků n aotočku dojede. Není nic lepšího, než se večer po návratu k sobě přitulit a "trpět" spolu po té mučírně. teda pokud naše mladá usne, žééé?

No a rozdíl mezi SF848 a SF1098? Mě přišlo, že velký bratr má mnohem více místa pro nohy a je tudíž pohodlnější. Ty přizvedlé řidítka jsou poznat, ale né o moc. Stejně ležíš na rukou. Na Speedovi (Triumph) mě bolela prdel, tady zase ruce, to vyjde na stejno. Ale je fakt, že ty zvedlé řidítka vypadají blbě. trčí z motorky a dělají ji takovou ušatou. Mě se ty původní "café racer" líbí více.
Jinak jak píšeš ta DTC porovnává otáčení zadního a předního kola a pokud se zadek začne předbíhat, utne to myslim jiskru nebo co a zasáhne. já po jízdě vždycky mrknu na DDA a tam je to všechno uložený. Jaké byly otáčky, jaká byla rychlost, teplota a kolik plynu a kdy DTC zasáhla.Je to fajnové zařízení.
Tož asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
"O.K.,
ogare,
ja tomu rozumiem...nie je všetkým dňom koniec a možno sa každý rozhodneme časom inak.
Iba okolnosti a nálady tomu dodajú ten posledný impulz..
Blahoželám k novej mašine"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
1, Barva
2, Barva

3, Pravděpodobně i cena
pbul> Jo Tuono je super stroječek, ale bohužel my holky, co vybíráme i očima jsme se zasekli u Ducati

3 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo

Ještě dost vážně uvažuju o Superdukovi. Tuhle jsem ho viděl naživo a trošku si to u mě vyžehlil. Tak se koukám, jestli je někde možnost předváděčky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
pbul píše: takze zkusebni jizdy na monster a sf848 probehly,... a kutecne, vyhralo to tuono, uz je doma. zkusim pres vikend popsat jizdni dojmy ze vsech tri stroju.
ono to nebude jen tak, ze nekolikrat vyhralo jako nejlepsi litrovej nahac

A poridil jsi Factory nebo normalni Rko?

v jednom dni jsem ridil celkem 4 motorky. do olbrachtovky moji cbf500, pak 2 zapujcky. prvni jsem osedlal monster, pak sf8, a vecer si koupil to tuono a jel se na nem projet. ja uz mel vicemene jasno pred zkusebni jizdou (finance). nicmene velice strucne z meho amaterskeho pohledu, stejne uz profici to vetsinou popsali a lepe.
monster i sf8 jsou si podobny, ale kazdy ma trosku jiny styl samozrejme. monster je vic na pohodu,sf8 vic sportovni (to je novinka, co?). z ducati jsem jel pokazde do brezanskyho udoli a zpatky kousek po prazkym okruhu a pak mestsky provoz, nemel jsem moc casu na to projizdeni, navic myslim ze tak 40-60min bohate staci. co me prekvapilo u monster bylo, jak mi pomerne hodne ohrival stehna zadnim valcem. to na jizdy ve meste (kdy se casto stoji) neni moc dobry. u "silnicniho rvace" jsem se ani tak nepral se silnici ale s motorkou. nevim jestli to bylo tim, ze bylo pomerne vetrno ten den, taky to muze hrat svou roli. vim, ze rozdil 30koni je dost a vim, ze monster je videt hodne v ulicich oproti sf (tedy neni tak exkluzivni, ale sf mi zase prijde moc "japonsky") ale asi bych z tech dvou ducatek volil monster. ono ani u jedne ze 3 motorek neni videt motor, ale ten monster ma nejbliz k nahaci, coz je muj styl. vadily mi digitalni pristroje, vubec se mi nelibi, ale asi je to kvuli mistu. monster mel nejlepsi zvuk, uplne nadherny zvuk strileni do vyfuku pri podrazeni.
no ale mam tuono, nebot melo poctivych 3tis km a bylo za polovic puvodni ceny. mozna je muj pohled pokriveny, ale prijde mi, ze se mi na nem jede nejlepe. je takovy vice "touring" a ne tak moc rvac. je takovy robustnejsi. jelikoz nejsem nejmladsi a jelikoz drzim striktne 50-60km pres obce a vesnice, libi se mi, ze na trojku muzu jet 50tkou nekde na 3tis otackach. mam tam arrows tak jsem vyndal koncovky a zvuk je brutani. prijde mi, ze se daji malo otocit riditka (jak to ale posoudit, existuje tabulka polomeru otaceni?), coz neni dobry na klickovani mestem. vcera jsem jezdil po praze a kdyz zaparkujete tuono nekde na andelu na chodniku, ta motorka tam proste zari, vypada uzasne (a to je 6 let stara).
takze, takhle moje subjektivni pocity, detailni porovnani vlastnosti nejdete na webu od profiku, ja pisu jen svoje postrehy. ps: nove tuono 4V se mi moc nelibi, jsem rad za ty 2 masivni laufy zvedly nahoru.
Naposledy editováno 27.05.2012 09:36:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
dakarista píše: ono to nebude jen tak, ze nekolikrat vyhralo jako nejlepsi litrovej nahac ... Jsem zvedav na srovnani.
A poridil jsi Factory nebo normalni Rko?
pripominam, velkou roli hrala cena! jde o Rko.
takze timto koncim svoje tak trochu OT zde, moje poradi - tuono 1000r, monster evo, cb1000, sf8.
Naposledy editováno 27.05.2012 09:26:48
1 reakcí na tento příspěvek Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
Franco82 píše: Jen dodam poznatek z ducati dne. Videl jsem tam litat brutalku a striktne ji vyradil ze sveho potencialniho hledacku. Ten zvuk je mozna na ctyrval ok, ale proti ducatimu dvouvalci je to protivnej moskyt. Tot muj subjektivni nazor.
nejaky posun v rozhodovani franco?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo
pbul píše: nejaky posun v rozhodovani franco?
Neberte to jako reklamu a klidně mi ho někdo vyfoukněte, aspoň se mi bude líp spát

Ten momentální favorit je totok
Naposledy editováno 02.07.2012 21:22:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis ducati Ducati Monster 1100 EVO | yamahačka | 29 | 13.3.2025 v 12:04 t_freedom |
S čím se kámoší Ducati 848, krom Sh... Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 84... | ThePauli | 11 | 5.12.2024 v 16:25 ThePauli |
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 182 | 19.5.2021 v 14:16 fandaism |
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | fs155 | 52 | 15.5.2020 v 21:59 fs155 |
Spotřeba Ducati Monster 1100 EVO | Tomassino92 | 12 | 25.3.2020 v 11:13 GrametS |