Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
honda-kolin píše: To to varování je naprostej nesmysl a může ho napsat jen člověk ,který apsolutně nerozumí technice a už vůbec né motocyklovým olejům.
Motorový olej Motul 5100 s normou MA se již vyráby co si pamatuju 15 let.
Jasne, akorat tohle je MA2, staci trochu lepe cist.
Kazdopadne ze zacne klouzat spojka po vymene oleje ci jen doliti je skutecnost (v mnoha prokazatelnych pripadech), nikoliv nesmysl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Blader píše: bushman7> Určitě stáří spojky sehrálo taky svuj díl, o tom nepochybuju. Ale razantní změna nastala po výměně oleje. Do tý doby všechno naprosto v pohodě. A podotýkam, že jsem před výměnou letos už taky něco najel na starej Motul 5100.
Uz Xkrat jsem tu zazil ze nekdo nalil olej "XY" a zacla mu klouzat spojka. Temer vzdy je spojka po smrti, a proste se neco "malinko zmeni" a ta zmena nastane jakoby "skokove". Ale temer nikdy to neni problem oleje, ale temer vzdy je to problem toho ze ta spojka ma proste jen dost.
Zbytecne siris paniku. Kdyby koupil novej olej MA1 tak se ti to klidne mohlo stat taky.
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
sxs525 píše: je jasný že když vypustíš vyjetej olej plnej mikročástic kovů a otěru ze spojky které všechny dohromady zvyšují ve spojce mez prokluzu a nahradíš ho novým čistým olejem tak se klima v motoru změní natolik že může spojka která nemá optimální přítlak na pružinách klouznout
... jinymi slovy to co jsem napsal ja ...
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
z-x-r píše: Bohuzel jestli to bude jak to udelal ted REPSOL ornazove pixle tak se mame na co tesit...vse hne full syntetiky pred tim zelena pixla polo. Popis nazev vse stejny. Jen je vse full syntetik...
Oranzovej Repsol (taky sem na to baleni koukal) 10W40 mam v okruhovce a neboj, funguje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Ozzy_ píše: Uz Xkrat jsem tu zazil ze nekdo nalil olej "XY" a zacla mu klouzat spojka. Temer vzdy je spojka po smrti, a proste se neco "malinko zmeni" a ta zmena nastane jakoby "skokove". Ale temer nikdy to neni problem oleje, ale temer vzdy je to problem toho ze ta spojka ma proste jen dost.
Zbytecne siris paniku. Kdyby koupil novej olej MA1 tak se ti to klidne mohlo stat taky.
A co kdyz sem pak dal zpatky starej olej a spojka fungovala zase OK dalsich 30tis km?
e: starej olej ne jako starej vyjetej, ale starej 'model' co fungoval
Naposledy editováno 31.07.2013 13:24:42
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
devastator píše: Varováni tohoto typu myslím ze jsou zbytečná kdyby jsi raději zvedl telefon a zavolal ...MOTUL Cr ....než chlistal nesmyslne teorie co akorát utvrzují ostatní ze na forum chodi motorkari co maj hranate prsty od klavesnice a neví jaka je realita ..... jen tak dal
Kvuli lidem jako ty, jsme v zahraničí považováni za méněcené. Skutečně je to tak velký problém napsat do googlu: Oils MA vs MA2 ...
To je skutečně nutný začít sem něco psát za každou cenu, když si nepřečtu ani nadpis, ani první dvě stránky abych věděl o čem je vubec řeč? jistě že je, ideální je začít mlejt pantem a prostě nemyslet.
Rozdíl specifikace MA a MA2 je tak velkej, že to řeší púl světa, jen u nás se vyskytujou jedinci který místo oleje klepnou kostku másla a co, mastný je to taky.
Myslim, že tu docela dost lidí uvedlo, že rozdíl je patrný, nejen co se týče spojky, já měnil olej včera, obě motorky Motul 5100 Ester MA2 15W50, mužu potvrdit, že při vyšších teplotách je u MA2 nižší tlak oleje = větší hlučnost. Suzuki RF900R na 90°C nižší tlak o 0,5Bar, Aprillia SL 1000 Falco nad 95°C o 0,4Bar nižší tlak a na poslech hlučná, problémy se spojkou pouze u Aprillie... každopádně už kvuli problému s nižším tlakem ten olej nechci a jezdit ho nebudu. Zkusím sehnat 5100 ester 15W50 MA a pokud ho neseženu, tak skutečně nevim co tam potom nalejt... slyšel jsem chválu na "Motorex" ale... Ester byl Ester. Zejtra jedu něco koupit aspoň do RF900R, jakmile to věmněním, podělím se o zkušenosti.
2 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Ozzy_ píše: Ze by si motul vazne dovolil vypustit "sracku" ?
Mozna bude problem v samotne specifikaci JASO MA2, ktera nejspis byla sita na miru pozadavkum novych stroju a u starsich ojetin selhava.
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
SirIndy píše: Mozna bude problem v samotne specifikaci JASO MA2, ktera nejspis byla sita na miru pozadavkum novych stroju a u starsich ojetin selhava.
já u igolu propuls roadster (což je taky ekvivalent motul 5100 s esterama) mám inzerováno nový složení a normu MA2, a nic jsem nepozoroval. I když je fakt že ne každýmu se to projeví. Ale v normě jako takový bych problém nehledal. MA2 maj skoro všechny dnešní oleje.
Naposledy editováno 31.07.2013 15:51:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Ozzy_ píše: Ze by si motul vazne dovolil vypustit "sracku" ?
Podle me jde spis o kompatibilitu se spojkou/strojem/predchozim olejem... a to muze mit prave kazda motka jinak, je spousta pripadu kdy se neco stalo (jako tento) a spousta kdy se nestalo nic (jako u tebe).
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
FiZzeR píše: ... motul 5100 jsem dával nedávno, kterej to byl nevim ale štyrlitrovka mě vyšla asi na 800. Zatím na něm mám asi 2500 km, spojka neklouže nebo jsem si toho nevšiml. Čeho jsem si ale všiml je, že jakmile teplota přeleze 90°C na displeji, začne to rachtat jak šicí stroj Po opětovném zchlazení třeba mimo město to zase ztichne.
no hele nemas tam ten MA2 nakonec taky?
"Myslim, že tu docela dost lidí uvedlo, že rozdíl je patrný, nejen co se týče spojky, já měnil olej včera, obě motorky Motul 5100 Ester MA2 15W50, mužu potvrdit, že při vyšších teplotách je u MA2 nižší tlak oleje = větší hlučnost. Suzuki RF900R na 90°C nižší tlak o 0,5Bar, Aprillia SL 1000 Falco nad 95°C o 0,4Bar nižší tlak a na poslech hlučná, problémy se spojkou pouze u Aprillie... každopádně už kvuli problému s nižším tlakem ten olej nechci a jezdit ho nebudu. Zkusím sehnat 5100 ester 15W50 MA a pokud ho neseženu, tak skutečně nevim co tam potom nalejt... slyšel jsem chválu na "Motorex" ale... Ester byl Ester. Zejtra jedu něco koupit aspoň do RF900R, jakmile to věmněním, podělím se o zkušenosti."
http://www.tmcars.cz/olej-shop/eshop/3-1-Motocyklove-oleje/0/5/73-MOTUL-5100-Ester-4T-10W-40-4L
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
devastator píše: Pro vaši informaci MOTUL prodá v cr 300tun motorkovejch produktu myslím ze by asi měla klouzat spojky více lidem asi bude problém trochu jiného rázu ....jsou to zase se opakující témata která uz tady byla asi desetkrát prosím autora at se obrátí na me zařídím odborné rozebrání posouzení jeho problému na naše náklady . Pevne věřím ze mužem konstruktivne najít kde je chyba .....dík 725 926 226 Motul cr
Tady si nikdo nestezuje na 300tun motorkovejch produktu preci. Ty problemy s MA2 tu sou uz 2 a asi je to prilis 'novej' olej na to aby se to stihlo projevit u hromady lidi.
Pane Motule. Ale je to ferova nabidka, ktery bych asi ja vyuzil, ale az bych tam omylem ten MA2 dal, coz se ted asi uz nestane.
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Bubrak-ZX10R píše: Podle me jde spis o kompatibilitu se spojkou/strojem/predchozim olejem... a to muze mit prave kazda motka jinak, je spousta pripadu kdy se neco stalo (jako tento) a spousta kdy se nestalo nic (jako u tebe).