něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
kratasroman píše: charlie.vtx1800> je to hlavně o technice projíždění...
1. hmotnost na zadním kole
2. práce s plynem - žádný zavírání plynu, dobržděno podřazeno před zatáčkou a po celou zatáčku plynule přidávat => hmotnost na zadním kole
pokud někdo plyn ubere, nebo hrábne na přední brzdu, přenese hmotnost na přední kolo a sníží se mu výška a drhne pak vším možným o zem... :D
je toho mnohem víc, správné držení těla, vysednutí před zatáčkou, žádné kýčovité držení... Poserproužek mám jen na přední, ale jsem ještě začátečník, tak to přijde
Jsi sledoval/četl Twist of the wrist co?? :)
Jen mi řekni, co je to kýčovitý držení?? Nemyslel jsi spíš křečovitý držení?? :)
Sorry, rejpavá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
VladaM píše: No to právě není jedno.
Kdyby byl tělem správně, v té samé zatáčce a v té samé rychlosti, tak je náklon tak na 1 cm od kraje gumy a nic by nebrousil.
Takže by vznikla rezerva pro případně ještě celkově rychlejší průjezd.
Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?
aaischa píše: ostatní at si koukaj jak chtěj :) pilování nebude, jde mi o to získat cit co si můžu v zatáčce v pohodě dovolit a tak :) jezdim na pohodu to se určo nezmění, ale třeba v prudkejch vracečkách si pořád nejsem moc jistej a nechci to přehnat
ano to je presny az se vic vyjezdis prouzek bude mensi. Najdi si zatacky a jezdi v nich sem tam, aby jsi je mel nacteny kazdy kaminek kazdou nerovnost, pak budes zrychlovat i vice naklanet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Manzak píše: Mozna mas pravdu, nevim. Ale zkus mi to nejak vysvetlit. To jako ze kdyz na tom spravne sedis, tak stojanek se nejak prizvedne, nebo stupacky? Proste je prestanes brousit? Nebo teda bavime se o tom, ze ho limituje drhnuti stupacek a nejde o rychlost projeti zatacky?
Pri spravnem vysednuti posunes teziste blize k vnitrku zatacky. Tim kompenzujes nutnost vetsiho naklonu samotne motorky.
dave-lister píše: Na XJ600 jsem se dostal až na kraj zadní pneumatiky pouze v Sosnový na okruhu. Ale to bylo opravdu maximum. Při levym náklonu drhla stupačka a stojánek při pravym jen stupačka kterou jsem totálně ubrousil. Přesto mě všichni s přehledem předjížděli.
Tak se podivej jak sedis Motorku zlomenou pod sebe Takhle jsem v Brne zkousel lamat pod sebe Fazera a jel 2:50 s ubrousil stupacky. Stacilo zacit vysedat, a slo ject O HODNE rychlejs bez brouseni cehokoli. Takze je to konec v naklonu, ale urcite ne v rychlosti. Jen se nektery veci musi udelat jinak.
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Naposledy editováno 23.06.2014 21:03:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
jaho1 píše: říká se tomu "poserproužek" a pokud tam máš cca 1 cm tak neklopíš dostatešně ...
A co znamena pojem "klopit dostatecne" ? To se neda obecne pausalizovat prece. Nejdulezitejsi je jezdit na to, na co mas, pripadne na co ma motorka/gumy...A na naky poser lajny srat a kecy ostatnich srat. Ja taky dycky dyz z toho slezu, prvni cumim na gumy a saham na ne jak sou teply a tak...Takovej zvyk uz no. Ale ze bych se stresoval z toho jak ta guma vypada, abych pred ostatnima na benzine nevypadal jak mrdal, to ne. Jezdis pro sebe, ne pro ostatni.
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
hlavně netuhnout v zatáčce, přidávat plyn plynule, a tak,
každopádně trénuju dál, ono se to postupně podává samo přesně, spíš jak psal někdo maličko vejš, člověk pak někde zbytečně šnečí a káry sou pak z toho nervní, pouštim na rovinkách dopředu nebo tak, ale i tak :) zdraví máme jen jedno :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
jinak je zajimavý že vzadu mám vleho gumu do kraju, vpravo asi milimetr. vepředu mám ale větší poserproužek vlevo asi 2 cm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
memphis.unv píše: aaischa> žádný plynule, prostě tam v plným náklonu nasrat plynu co jde a nechat si lechtat v břiše tim jak sebou motorka škube, to je ta pravá sranda
jinak je zajimavý že vzadu mám vleho gumu do kraju, vpravo asi milimetr. vepředu mám ale větší poserproužek vlevo asi 2 cm
Tak to máš asi dvoustopou mašinu!
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Keelkik píše: Já mám skoro 2x větší poserranvej vlevo než vpravo. Vysvětluju si to tak, že pravotočivé zatáčky jsou holt vždycky utaženější, páč se jezdí v pravém pruhu. Šance je srovnat tak bude leda na okruhu
jsi levák ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
bo pravákum jde líp na levo a zase obráceně........já to má na levo nic a v pravo, kousíček
bo mě jako pravákovi jdou pravé zat. hůř
tož jsi vyjímka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Romário.CBR> Nesouhlasím, jsem pravák a mnohem líp se mi jezdí pravý zatáčky. Mám v nich víc místa když můžu využívat celou šířku pruhu (pokud těsně u cesty nejsou třeba keře) narozdíl od levých kde není moc dobrej nápad strkat hlavu do protisměru.