Tak jsem jel domů a začal zkoumat sám.Konektor byl nakonec odpojená lambda.Po připojení stále beze zmen s benzínem v oleji.
Dále jsem vyměnil svíčky (původní OK,hezky opálené),znova vyměnil olej,nechal sřídit ventily(byly OK),seřídit podtlaky(lehce rozhozené),změřeny tlaky ve válcích(všechny meli 10,5,jen jeden mel lehce nad 10),zkontrolován přetlakový ventil na vstřikovací liště(OK),otestovány v servisu vstřikovače(všechny OK a ani neprotékají),olej se nedostává ani k vzduchovému filtru přes odvětrání motoru.
Předchozí majitel o tomto nevěděl,měl moto jen půl roku,ale prodával ji,protože mu prostě nesedla.Najel jen nějakých 2000km.Věřím mu,protože mění moto 2x za rok.Moto jak koupil,tak i prodával.
Abych nezapoměl,tak přibývá tak 3dl benzínu na 1000km.
Moto je ročník 2003 a pry ma najeté "jen" 30000km,což tomu moc nevěřím,ale na druhou stranu moto je jako nové,bez škrábance,ani jeden šroub není okousany,vše originál a v luxusním stavu.Motor startuje nádherně,tahá nádherně,nekouří z výfuku,prostě vše OK.
Omlouvám se za dlouhou zprávu,ale už si opravdu nevím rady.
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
2 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
Podle mne ti blbe zaviraji vstriky nebo tak neco a kdyz to stoji tak to nezavre benzin ktery jde do spalovaciho prostoru a casem protece kolem krouzku dolu. Nebo praskla hlava. Ale to by asi spis sel do vody.
Zkusil bych pripojit misto nadrze odmerny valec kdyz motka stoji a pozoroval jestli se to deje kdyz motka stoji. Co starty? Normalni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
Pokud by nestačila tahle teorie, kamarád jezdil na sytič půl roku, než na to přišel a krom sežraných svíček žádný olej nepřibyl.
Psal jsi něco o tom, že lambda je odpojená, ale pokud je funkční jak jsi psal dále, jsou svíčky čisté i když si to přisává výpary z klikovky, protože tomu přizpůsobí ŘJ vstřik a směs je ideální. Tím pádem se ani neprojeví zvýšená spotřeba, protože co si nasaje z klikovky, to ušetří na vstřiku. Čisté svíčky jsou důkazem, že je směs OK, tak teorii bohatosti opusť.
Jestli Ti přibude 3dcl/1000km, tak ve skutečnosti ten průtok bude mnohem větší, protože se to pořád z horkého oleje odpařuje a protože je benzín hodně těkavý, může to být klidně i 1L a více.
Čím to bude, nevím, jen bych vyloučil průnik přes spalovací komoru. Na takové mašině bude spousta hadiček, zkontroloval bych zapojení. Zjisti si kam která vede, jestli nějak navazuje na klikovku, či airbox, přes který by se taky odvětráním mohl benzín dostat dolů.
U starších aut bylo mechanické palivové čerpadlo poháněno od vačky a mezi olejem a benzínem byla jen membrána. Když praskla, byl benzín v oleji. Vím, že tohle má el. čerpadlo, když je to stříkačka, ale mrkni, jestli tam není nějaké udělátko s podobným rozhraním.
2 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
dakarista píše: Otazka: jak si poznal ze je to benzin a ne třeba voda z chladiče? ?
Voda udělá s olejem bílou emulzi. První mléko, pak šlehačku a nakonec jogurt.
Edit: pozdě
Naposledy editováno 14.01.2015 12:05:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
Kluzon píše: T........ Proto sázel na tu mikro prasklinku v membráně regulátoru a přes ní do motoru a ano,i za motoru v klidu,i ten dokáže po jistou dobu a ve správné poloze vyvinout podtlak_to už tu píšu asi podruhý.
1.Jenže mu to přibývá za jízdy.
2. Navíc ten podtlak tam není ani u čerstvě zastaveného motoru žádný. Sací ventil je otevřen a tlak vyrovnán sacím potrubím. Navíc podtlak regulátoru není napojen na podtlak ve válci, ale na podtlak v sacím potrubí, který je jen u pracujícího motoru, protože sání je volné.
Některý z válců má naopak možná drobný přetlak v době zastavení motoru, protože je při kompresi zavřený výfukový ventil, ale jen pár vteřin, než to propustí přes kruhy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
fidlimydli píše: Voda udělá s olejem bílou emulzi. První mléko, pak šlehačku a nakonec jogurt.
Edit: pozdě
No nevim me to nektery stadium prijde docela jako pekny kafe s mlikem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
Pochop. I u čerstvě zastaveného motoru není nikde žádný podtlak ani zbytkově. Z válce je přes otevřený sací ventil při sání přes sací potrubí volná cesta k atmosférickému tlaku. Ten podtlak tam vzniká díky odporu sacího potrubí a filtru. U podtlakových hadiček ještě hraje roli rychlost proudícího vzduchu, kdy navíc působí fixírkový efekt,kdy při rostoucí rychlosti proudění roste podtlak, čehož využívají třeba stříkací pistole, nebo trysky v karburátoru. Při přetlaku v době komprese jsou zase oba ventily uzavřeny, tudíž se do sání žádný přetlak dostat nemůže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha elektriky Yamaha FJR 1300 | maty400 | 5 | 6.9.2024 v 08:50 maty400 |
Jaké nejlepší pneu podle jízdních v... Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 21 | 9.7.2024 v 16:11 pepe100 |
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 | FJRPEPA | 20 | 6.5.2024 v 21:29 Pedl |
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 | Fitipaldi33 | 10 | 2.4.2024 v 20:58 Iceman111 |
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 20 | 26.3.2024 v 18:02 Wolf33 |