docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.
Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?
Má tady s tím někdo zkušenost ?
P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.
Naposledy editováno 07.10.2015 18:10:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Jo a taky se dějí zázraky, že tzv. rozpočtovka /třeba SUZUKI DL 650 VSTROM/ 2x vyhraje velký alpský test, přestože je skoro 3x levnější než třeba GS
Tím nechci tvrdit že ST je nejlepší cenduro, ale je fakt co už zde taky někdo psal, že chlapci od YAMAHY silně podcenily marketing atd což se určitě taky odráží v prodejních číslech. Mrkni se do motočasopisů reklamy od žrádla přes hadry až po šprcky všude převažuje GS, určitě GS je dobrá motorka ale
je "škoda", že nejsou vidět i další zajímavý cendura /Tiger,Vstrom, Stelvio, Multistrada, Caponord atd./ , protože mimo jiné bychom měli opravdové srovnání tzv s první ruky a nemuseli bychom se tady dohadovat o blbostech a číst bláboly.
Motorkáři všech značek spojte se a světu mír !
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
e: k tý hmotnosti, citace z advridera, GS Adv je těžší, ale jinak je to ne o 20, ale spíš 30 kg. Když tomu teda budu věřit
BMW GS 1200 Adventure.
Claimed weight: 90% fueled, road ready: 259kg's (569.8lbs)
Actual weight: Fully fueled: 273kg's (600.6lbs)
Yamaha Super Tenere
Claimed weight (wet): 261kg's (574.2 lbs)
Actual weight (Wet): 268kg's (589.6 lbs)
BMW GS 1200
Claimed weight: 90% fueled, road ready: 229kg's (503.8lbs)
Actual weight: Fully fueled: 242kg's (532.4lbs)
KTM 990 Adventure
Claimed weight (Dry): 209kg's (459.8 lbs)
Actual weight (Wet): 240kg's (528 lbs)
Naposledy editováno 08.10.2015 10:12:24
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
U Varadera jsem chvili hledal porovnani, ale asi zkusim jeste nemecky stranky. Zatim jsem nasel 277kg u plne natankovany verze s ABS, coz je teda peklo...
Naposledy editováno 08.10.2015 10:17:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Jinak nevím, proč by bylo srovnání Varana a ST nějak směšné. Co se komfortu na cestování týče, málo která motorka je na tom lépe a rozhodně to není žádná pomalá jebka.
Slávek-TDM píše: Je fakt, ze plne natankovany Stelvio NTX na dratech ma pres 300kg Proti tomu je 260kg u ST malina
U Varadera jsem chvili hledal porovnani, ale asi zkusim jeste nemecky stranky. Zatim jsem nasel 277kg u plne natankovany verze s ABS, coz je teda peklo...
Smula Stelvia je ta velika nadrz a fakt, ze NTX ma kufry uz v zakladni vybave. A on ten drzak kufru od SW motechu vazi dokonce vic nez kufry samotne. A motorky se vazi tak jak jsou v prodeji. Stelvio NTX bohuzel i s kuframa
Naposledy editováno 08.10.2015 12:48:39
Nebýt tohoto vlákna a Seikose, ani bych se nedozvěděl, že mám motorku, která nezatáčí, nebrzdí, nejede... a vůbec je to křáp
Taky jsem si díky Seikosovi oživil teorii o konstrukci řízení na moto. Ale mezi náma, koho ta teorie zajímá? Podle mě je důležitá pro šéfkonstruktéra, když staví novou motorku. A ani on to nemůže jenom tak vytrhnout z kontextu jako Seikos. Musí brát v úvahu celkovou koncepci motorky, rozvor, váhu, těžiště, kola, rozměry pneumatik, zdvih tlumičů (ona se ta geometrie totiž během jízdy, hlavně během brždění a akcelerace docela mění...)
To je pro nás uživatele ale úplně jedno, protože pro nás je důležité, jak se nám s tím jezdí a jaký z toho máme pocit.
Já jsem dlouho toužil po GS, protože se mi ta motorka strašně líbila (líbí se mi pořád). Nadšení ale přešlo, když jsem se na tom svezl. Hrozný zklamání, vůbec jsme si nesedli. Přesto ale nebudu tvrdit, že GS je křáp.
Naopak, po prvních 20 km na zkušební jízdě se ST jsem věděl, že tu budu mít. Jedna z věcí, které se mi na ní líbily, byla právě třeba ovladatelnost.
Přestoupil jsem z FJR 1300, takže jsem měl trochu obavy z nižšího výkonu 108 HP proti asi 140 HP u FJR. Překvapivě ale, vůbec žádný problém. Dostatečné zrychlení pro předjetí a při společných vyjížďkách s jinými stroji jsem také nikdy neměl problémy stíhat.
Abych jenom nechválil, zklamání jsou na ST kufry - originál YAMAHA. Jak zpracování, tak ovládání zámků by spíše odpovídaly Číně než Japonsku
Navíc nikam nejde dát helma, když chceš na nějakou dobu od motorky odejít. Nakonec jsem sundal zadní kufr a dal tam GIVI 52 l, do kterého v pohodě dám dvě helmy. Nevypadá to úplně dobře, ale plní to účel.
Jinak jsem s motorkou spokojenej a za GS bych neměnil.
Ptal ses na to, proč je jich tolik na inzerátech, jestli tam není nějaká vada, kvůli které se toho majitelé zbavují. Takže by pro tebe měli být informace od majitelů přínosnější, než informace od teoretiků.
Za mě spokojenost, ale to je subjektivní. Vyzkoušej ji a už během zkušební jízdy poznáš, jestli zatáčí, brzdí a zrychluje a nebo ne. Pokud ti bude sedět, jdi do ní, žádné "skryté vady" tam nejsou.
Sorry, pokud jsem unavoval...
Edit: pravopis
Naposledy editováno 08.10.2015 13:59:59
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
ajaj píše: Jinak,je to téma na kvalitu Yamahy 1200 SuperTenere,tak nevíte někdo jestli ji testoval Pepa Sršeň? A jestli jo jakej je jeho názor.Mně by to docela zajímalo.
Pravda, on je berná mince na všechno co se motorek týká, i trenek a fuseklí
ajaj píše: Jinak,je to téma na kvalitu Yamahy 1200 SuperTenere,tak nevíte někdo jestli ji testoval Pepa Sršeň? A jestli jo jakej je jeho názor.Mně by to docela zajímalo.
co pamatuju, tak tam mel jenom Triumpha a rek o nem, ze je genialni...jestli to nebude tim, ze ho platej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Spot píše: Slávek-TDM> Třeba Touratech, ale pozor na váhu. Můj prodejce (který mi samozřejmě chtěl prodat ty originální kufry ) mě upozorňoval, že ty kvalitní neoriginály jsou o dost těžší než originály YAMAHA. Neprověřoval jsem to, věřil jsem mu, ale jestli o tom uvažuješ, tu váhu si prověř.
Tak toho bych se nebál. To musí podsedlovka 270kg motorky v pohodě vydržet.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
Tech píše: Tak toho bych se nebál. To musí podsedlovka 270kg motorky v pohodě vydržet.
No já bych na to moc nespolíhal - třeba o praskající podsedlovce 1200GS kolujou docela pověsti. No a když se na ty motorky podívám tak nemám moc problém tomu věřit, ta dnešní posedlost velkým výkonem, spoustou elektroniky a nízkou váhou se prostě projevit musí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
Jižní Čechy Yamaha XT1200Z Super Tenere | kalous72 | 27 | 11.8.2024 v 10:16 kalous72 |
Yamaha XT 1200 Yamaha XT1200Z Super Tenere | MILOS61 | 14 | 6.8.2024 v 10:05 MILOS61 |
Super Tenere - zapojení přídavných ... Yamaha XT1200Z Super Tenere | dada09 | 22 | 2.7.2024 v 10:45 Antalík |