Pokud má někdo motorku proto, aby ji parkoval před kavárnou v Pařížské, pak nemám námitek a rozhodně čistit! Ale k čemu je to mně, když na motorce jen jezdím?
Vidím, jak se mi na řetězu sbírá bordel, ale pouze když si kleknu. Ve stoje to je krásná motorka. No a když na to vezmu karáč, ale to už jsem psal, tak 80% bordelu opadne a 20% natlačím do úzkých škvír a tam bude sajrájtek páchat škodu.
Teprve na konci příspěvku mi došlo, že jsem nenapsal, co jsem chtěl - pokud špína může vůbec vypadnout, tak vypadne sama při jízdě odstředivou silou, ne? A ta síla působí správným směrem. Katráčem budu vždy sajrajt tlačit dovnitř. Takže řetěz se čistí výhradně jízdou, ne? (mazat se musí, to je jasné).
na XT sem dal ČZ x kroužek a prasknul při 16 000 km,druhej řetez sem dal opet ČZ tentokrat ten nejlepšejší,a opět při 16 000 prasknul,třetí retez mam DID zlatej a zatim sem ještě 16 000 nenajezdil,ale už se blížím tak uvidím
na SV mam zlatej DID nalítano 30 000 a zatim bez znamky opotřebení,dopnutej dvakrat
Sonicek píše: hele lidi, mám takovej dotaz jakej je rozdíl km nájezdu u řetězu 520 a 530 o kolik najedu cca méně na slabším řetězu? (při stejné údržbě)
právě to teď zkouším na Řetězová sada D.I.D - 525VX GOLD X-ring versus Řetězová sada D.I.D PREMIUM - 525ZVMX GOLD X-ring, ale tloušťka řetězu je stejná - rozdíl je v odolnosti na tah
kámoš na té R1 (byl se mnou) měl tu nejvyšší řadu řetězovky od ČZ a najel na ní cca 30 tis. km a to má tabulkově vetší výdrž v tahu než to D.I.D ZVMX, vypadal, že mu nic není, ale na řetězu začly odpadat válečky.