Téma: motorky s investičním potenciálem
20.4.2018 v 13:21
Čau všichni, u aut se o tom zvlášť v poslední době mluví poměrně často a některé stroje se prodávají za často nesmyslné částky, ale u motorek takových diskusí moc neslýchám a ani na netu jsem na nic moc nenarazil.
Nechci teď žádné objektivní rady, spíš mě zajímá názor ostatních na motorky, ze kterých se postupem času stanou žádané veterány, tzv. future classics. Nemluvím o motorkách z padesátých let, které už dávno veterány jsou, ale o strojích od řekněme začátku nebo půlky devadesátých let do dneška - co z nich se stane klasikami? Co vy na to?
Například naprosto jednoznačně sem patří Ducati 916, která se už pod 5.000 EUR prakticky nedá sehnat a hezké kousky stojí klidně dvojnásobek.
Nebo Cagiva Elefant (to už se dostávám jestě víc do historie, pravda), která jako jediná italská motorka vyhrála Dakar.
Nechci teď žádné objektivní rady, spíš mě zajímá názor ostatních na motorky, ze kterých se postupem času stanou žádané veterány, tzv. future classics. Nemluvím o motorkách z padesátých let, které už dávno veterány jsou, ale o strojích od řekněme začátku nebo půlky devadesátých let do dneška - co z nich se stane klasikami? Co vy na to?
Například naprosto jednoznačně sem patří Ducati 916, která se už pod 5.000 EUR prakticky nedá sehnat a hezké kousky stojí klidně dvojnásobek.
Nebo Cagiva Elefant (to už se dostávám jestě víc do historie, pravda), která jako jediná italská motorka vyhrála Dakar.
Naposledy editováno 20.04.2018 13:37:27
Problém těchto strojů a to myslím 60 roky + začátek 70 všeobecně je že na fotkách to nevypadá tak jak ve skutečnosti a navíc není slyšet zvuk. Ono koupit jakoukoliv klasiku je dnes investice, né utrácení peněz, čím míň toho bylo vyrobeno tím je investice většinou lepší a podle vývoje cen vždy plusová .
1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem
Tvl 185000? Kdyt za to muzu mit kyvacku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem
Wenca24> No přesně tak, bohužel, za to můžeš mít dnes kyvacku a nebo Benelli na bubnech s parádním zvukem v puvodnim stavu a certifikací FIVA, smutné že. .....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorky s investičním potenciálem
Davecherokee> Však jo, měl to být vtípek...Motorka pěkná, ale já nejsem moc sběratelský typ...
Tady pro zajímavost odkaz: http://www.motomaga...5&pos=tornado650
Tak kdo chce tu investiční motorku tak šup do auta a šup na Imolu, okruh má 5km a dokola po obou stranách je to zaplněno povětšinou motocykly všech věkových tříd. http://www.crame.it...a-mostra-scambio.asp
Trocha investičního šrotu
www.bonhams.com/auctions/25100/
www.bonhams.com/auctions/25100/
Dalších 41 stránek
www.bonhams.com/auctions/24494/
www.bonhams.com/auctions/24494/
Jedna ze zaručeně investičních s malým vstupem zde , pokud si teda nemyslíte že investiční stroje stojí dnes statisíce nebo milióny https://motorky.baz...-175-OHC-turismo.php
1 reakcí na tento příspěvek motorky s investičním potenciálem
36 stránek porna. Prodat játro ledvinu manželku a na nákup.
www.ruotedasogno.com/cs_cz/motorky.html
www.ruotedasogno.com/cs_cz/motorky.html
Zdravím všechny diskutující, i když jdu trochu s "křížkem po funusu", ale přidám jen mojí zkušenost: v roce 1988 jsem si koupil ve Švýcarsku Bimotu YB6 1000 za cca. 26 tis. franků. Tehdy jsem měl Yamahu Genesis 1000, za kterou jsem dal rok před tím polovinu.... Během prvních patnácti let jsem investoval dalších asi 300 tis. do různých tuningových a podvozkových úprav, takže jsem se dostal k milionu! Po třiceti letech jsem jí prodal za 180 tisíc!!! Naštěstí jí koupil šikovnej kluk, který jí dal do stavu nové motorky. I kdybych nic neinvestoval a nechal jí v původfním stavu, tak bych za ní ani po třiceti letech (jako veterána) nedostal ani polovinu kupní ceny
Abych uspokojil svůj spleen po klasice, tak jsem loni koupil v Německu za 200ti. krásnou 998 (mono) a ta zůstane v rodině i když už tady nebudu... motorka po tátovi - snad tu ještě nějaký čas vydržím )
Ciao Vašek
Naposledy editováno 14.02.2020 18:00:18
Abych uspokojil svůj spleen po klasice, tak jsem loni koupil v Německu za 200ti. krásnou 998 (mono) a ta zůstane v rodině i když už tady nebudu... motorka po tátovi - snad tu ještě nějaký čas vydržím )
Ciao Vašek
Naposledy editováno 14.02.2020 18:00:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |
Ducati 916 Ducati 916 | Sk8etnies | 0 | 5.7.2016 v 08:15 Sk8etnies |