Jak to budete řešit? Čti do konce toto:
http://www.oldfiat.e...enosti-prichazi.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
1 reakcí na tento příspěvek Jaké palivo od ledna - čti až do konce
Prusvih je, ze jakmile se bioslozka nasyti vodou, odlouci se od benzinu a uz nejde rozmichat :(
fzr píše: felixxx> Tak jak to čtu, tak ten líh je naprosto neškodný. Akorát nechápu, proč třeba firma Honda v manuálu k CB 1300 uvádí - nepoužívejte palivo, které obsahuje více než 10 procent etanolu, nebo více než 5 procent metanolu. Poškození vzniklá použitím nevhodného paliva nejsou kryta zárukou...
metanol s benzínem se sice smíchá ale po chvíli se oddělí což je špatně, proto je leší jezdit s motorem jen na metanol, je to jed a neměl by se nikde vyskytovat ani v palivu, etanol ten zas jak je kosa zhorší startování nebo ho znemožní, zmoknou svíčky a je to
WildOne píše: felixxx>
1. V čem přesně (technicky) spočívá ta přestavba motoru, o které je řeč?
2. Článek je o E85, od příštího roku se u nás ovšem zavádí E10 ...
já tím článkem jen chtěl říct že se jezdí skoro na čistý líh a ničemu to nevadí, když ho dají u pumpy v poměru 90 litrů benálu a 10 l lihu není nutno podléhat žádné panice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
vilemx píše: Presne takovouhle sragoru, jako je na fotce od guga, jsem vypumpoval ze dvou motorek, co tankovaly na benzince se skebli. V kazde nadrzi toho bylo cca 1,5 litru, takze to nasalo a zalepilo jak jemny filtr v nadrzi, tak i vstriky (u ER-6) = motorka po chvili od natankovani umrela. U XRV tak jemny filtr neni, takze tam stacilo odkalit nadrz a karbece, motorka na to jela asi jako fichtl.
Prusvih je, ze jakmile se bioslozka nasyti vodou, odlouci se od benzinu a uz nejde rozmichat :(
U jaké pumpy / značky tankuješ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
Menhir píše: mito7> Zrovna do tohoto motoru bych tankoval 100 okt.,má na to menší spotřebu a z nějakou jejich kartou se dostaneš i pod cenu 95 ale hlavně to lépe snáší zatížení v nízkých ot.(mám to teda vyzkoušeno na novějším)
Tento motor má kompresní poměr jen 9,6 a je schopen jezdit i na 91 oktanů s omezením výkonu. Takže využití 100 oktanového paliva není velké. Občas ho též tankuji (Racing), ale rozdíl není výrazný. Motor mám již asi 100 000 km načipovaný od BSR a i při zvýšeném plnícím tlaku na 95 oktan V-power zadetonuje jen občas v pásmu otáček kolem 2500 - tam je asi velký plnící tlak a otáčky jsou ještě nízké - jen v tomto režimu je lepší těch 100 oktanů - jinde se to neprojevuje. Při běžném provozu se do tak "vysokých" otáček ani nedostanu. Stačí max. 2000 ot. pro běžný provoz.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké palivo od ledna - čti až do konce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
WildOne píše: U jaké pumpy / značky tankuješ?
Obe motorky mi privezl kamarad, kdyz s pritulkyni tak pred peti lety meli benzin ze Shelky na 10. km D1, co je v krizeni s okruhem.
Doted mam tu srajdu stocenou v PET lahvich a nevim co s tim. Zbyly benzin, co mi po vyliti obou nadrzi a sliti bioslozky kamos nechal jako podekovani za opravu, jsem postupne projezdil v motorce a sekacce.
vilemx píše: Obe motorky mi privezl kamarad, kdyz s pritulkyni tak pred peti lety meli benzin ze Shelky na 10. km D1, co je v krizeni s okruhem.
Doted mam tu srajdu stocenou v PET lahvich a nevim co s tim. Zbyly benzin, co mi po vyliti obou nadrzi a sliti bioslozky kamos nechal jako podekovani za opravu, jsem postupne projezdil v motorce a sekacce.
problém s přidáváním lihu je i v tom že se pak do E10 taky přidává voda, pokud to někdo přežene a líh to nezvládá tak to špatně dopadne, navíc je potřeba mít na mysli že motorky v zimě stojí a pokud nemá benzin správné stabilizátory tak se rozkládá,
nedávno zemřel známý 53 let, věnoval se dovozu všeho co se podobalo naftě nebo benzínu a pančoval, každý den si vzal 15 tisíc něco prochlastal a zbytek proházel automatem nebo hrál karty, co rok si koupil auto tak za dvě mega, kdysi jsem ho viděl i v televizi u soudu, ale na všechno měl bílé koně, sám měl šicí dílnu kam nikdo nechodil jen on sem tam se tam vyspat
moje zkušenosti: spotřebu u motorky neřeším, měli jsme koktu TSI 1,2 najeli jsme někdy i 540 km na nádrž, zakázal jsem tankovat jinde než EO palivo optimal, od té doby jsme najeli každý měsíc 900 km minimálně 850 na jednu nádrž tak asi tak je to s palivem
Naposledy editováno 15.11.2018 19:08:41
2 reakcí na tento příspěvek Jaké palivo od ledna - čti až do konce
assassin píše: Felixx: to tsi by melo mit 98oktanu ne? To jsi bral i predtim? Temer poloviční spotrebe pri změně benzinu se mi nechce moc měřit. Ja jsem nikdy nic takovýho nezaznamenal
čoveče to nevím techničák už nemám auto je prodané, kokta tu byla asi před dvěma měsíci na výměnu oleje mrkl jsem jen tak na palubák protože jsem mazal servisní interval a madam tam měla průměrnou spotřebu 7.3, za poslední dva roky zrušila sorento, fokusa a ještě jedno, pokud furt spěcháš a jezdíš jak hovado já stím jezdil 4.5 manželka do 5,5
popsal jsem ti moje zkušenosti, zásadně nelžu a nic neojebávám má to krátké nohy, ted máme koktu tsi 999 cm3 a spokojenost,
Naposledy editováno 15.11.2018 20:02:18
2 reakcí na tento příspěvek Jaké palivo od ledna - čti až do konce
ale je mi to fuk, hadani o spotreby uz me davno opustilo a me treba je jedno kolik to zere kdyz s tim nic neudelam, sem tam na to kouknu, spis jako na ukazatel technickeho stavu... ja jezdim s dieselem za 8,5-10 ja bych asi s turbobenzinem za 4,5 jezdit nedokazal
Naposledy editováno 15.11.2018 20:23:20
gugo píše: Petan4> kde jsi zjistil, že velký značky máj rozdílný složení benzinu na různých pumpách ?
pisou to na ruznych anglickych forech a webech, treba tady: https://www.pure-gas.org/about
"Aren't certain brands ethanol-free?
No. All gasoline brands have both pure and ethanol-containing gasoline under the same brand names. For example, Shell V-Power ranges from 91 to 93 octane both with and without added ethanol. It just varies from station to station, and it's up to the station owner whether or not to sell pure gas. In fact, in Madison, Wisconsin there is a Shell station that sells 93-octane V-Power with ethanol at most pumps, but which has a single pump, at a higher price, dispensing pure 91-octane gas."
assassin píše: mito: to mas nakej vypis z diag, nebo tu detonaci i pocitove zaznamenas?
Jo to je hodně slyšet. On asi ten čipovej softwear má natlačen velký tlak vzduchu a aby to neubíralo výkon, tak mně přijde, že je potlačená citlivost snímačů klepání. V každém případě, když nahraju originální soft, tak je to jako bych měl mezi plynem a klapkou tenkou gumičku - rozdíl je obrovský. S tím původním softem se nedá jezdit ani kolem komína.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
assassin píše: Felixx: to tsi by melo mit 98oktanu ne? To jsi bral i predtim? Temer poloviční spotrebe pri změně benzinu se mi nechce moc měřit. Ja jsem nikdy nic takovýho nezaznamenal
TSI mají předepsáno 95 oktanů, předchozí FSI (atmosféra s vysokým kompresním poměrem - cca 12) měli nárok 98 oktanů. Dnešní TSI už též používají vyšší kompresi (10,5) než ty první - já mám 9,6. Je to pro zvýšení účinnosti v částečném zatížení, nevýhoda je v omezené možnosti zvyšování výkonu právě pro detonace. Při nižší kompresi je možné větší zvýšení plnícího tlaku a tím větší nárůst točivého momentu a tím i výkonu. Samozřejmě při částečném zatížení je účinnost nižší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
taky si to myslím ale nemám už velký techničák aabych se podíval, jinak 1,2 tsi stooktan od OMV mu chutnal, bylo to poznat,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké palivo od ledna - čti až do konce
felixxx píše: [quote=mito7]TSI mají předepsáno 95 oktanů,
taky si to myslím ale nemám už velký techničák aabych se podíval, jinak 1,2 tsi stooktan od OMV mu chutnal, bylo to poznat,
Pozor, ve velkým techničáku bývaj chyby. Já například u Mita mám napsáno v techničáku palivo BA 91 a v manuálu je min. 98 oktanů.
pokud to chceš takto srovnávat je to úplně na piču, fízlové i ouřadi za dva litry auta i motorky omlazují, pak tam nadělali chyby, pak máš zlegalizované kradené, nemůžeš se spoléhat ani na vin ani OEM kod nefachčí objednal jsem si termostat se stejným kodem a měl o jednu trubku méně
felixxx píše: [quote=assassin]felix: tak, ze lzes, to by byly prilis silna slova,] tvoje kalkulačka a moje zkušenosti srovnávat to nejde
to ja vim, uz davno jsem si vsiml, ze automechanici rozumi autum zdaleka nejvic - ja mit tu moc necham tymu automechaniku navrhnout auto pak by se videlo.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké palivo od ledna - čti až do konce
1 reakcí na tento příspěvek Jaké palivo od ledna - čti až do konce
já stím metanolem žádné zkušenosti nemám, prostě jsem ho měl asi 6 litrů zbytek dal jsem to s benálem nalil do magny a ujel 200 km, co jsem si všiml tak se metanol s benálem časem dělí a etanol ne
s fichtlem jsem jezdil běžně na ředidlo i naftu marsky nebo startky tehdy stály 4 koruny a to bylo přednější, dneska už nekouřím, ale jak budu mít v zimě čas tak dám do fichtla metanol a napíšu ti jak to jelo nebo nejelo
s fichtlama mě baví jezdit v zimě když svítí slunce tak vklidu na pohodu hodinka dvě