Naposledy editováno 07.08.2020 11:16:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Codo píše: Mezi náma, kdyby vybavili silničáři semafory odečtovým časem, aby člověk hned viděl, kolik zbejvá do změny světla, bylo by pro problému. Jenže jako všecko, co by k něčemu bylo, se u nás nezavede, protože prostě proto. Na kdejakou chujovinu peníze jsou, protože se berou z jinak pojmenovaný kupičky peněz, na věci potřebný není. O legislativě nemluvě, tam to odsejpá jen když si páni posranci odhlasovávají zvýšení mzdy.
No kdyby byly v řiti ryby, to by ty semafory musel někdo chtít ale nikdo je nechce, kámoš je nabízel už před pár lety ale asi se to nikomu nehodilo nebo spíš někdo čuchal že by je pak chtěli všichni a tak by asi byli v prdeli ti co je vyrábějí dneska a někdo by asi nedostal namazáno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Krejza píše: assassin> ale na semaforech dočasně instalovaných při omezení provozu v důsledku stavebních činností je odpočet do zelené fajn nápad. Jen je jich málo.
Jj minimalne protoze vis, ze to muzes zdechnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Na jedněch takovejch světlech s časovačem jsem včera viděl maníka, jak stihl vyskočit z auta a vychcat se vedle do křoví. Paráda. Zrovna tak by se třeba dalo sáhnout po stěračích a vyndat zachycenej bordel pod gumou, otřít vepředu světla atd atd, samý pozitiva a sociální jistoty. Ale v Čechách nééé, není zájem. Ale zato je zájem o zpřísňování všeho a zvyšování pokut. Tenhle stát prostě na lidi sere. Co si volíme, to tam máme. A máme, i co si nevolíme, jako ty eurokašpary v bruseli.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Semafory ve meste jako jsou ty v Myte jsou neco jineho - tady se vsichni tvari, ze nestacej zareagovat, protoze je tam kolona a pres auto pred nim nevidi na semafor. Tzn kdyby tam jeste nekde bylo cislo, tak ho taky neuvidí a ja teda pri jízdě na motorce nemam cas číst naky nápisy atd. Spis si hlidam auta a kdyz bude volna stopa radeji pojedu na cervenou nez abych vedel Jak dlouho tam jeste bude svítit oranz a pritom me sundal nekdo kdo jede na cervenou...
Proste tu voláte po tom ten složitej systém udelat jeste složitější - coz teda podle me neni uplne nej napad
On je spíš problém, že se lidé nevěnují provozu. Díky mobilům je to pak ještě mnohem horší.
Ono když nevidím na semafor, koukám po okolním provozu a odhaduji, kdy na mě přijde řada (když to tam neznám) nebo čekám, až mi padne. Jenže vetšina lidí jsou jen ovce, které tohle nesledují a nedokáží si to ani uvědomit. Vidí jen auto před sebou a reagují jen na něj. Zjednodušuji, ale zase ne tak moc, bohužel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Číkus píše: FILODENDRON> Na to se vám pro příště můžu vysrat.
Psal jsem, že bych mu přál pouze Dušana, ne vinkláře.
1 reakcí na tento příspěvek Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Nemluvě o tom jaký výsledky přineslo zkušební nasazení blikavé zelené v ČR a SK. Nárůst průjezdů na žlutou, červenou i nárůst průměrné rychlosti... prostě u nás se na žlutou šlape na plyn a u blikavé zelené to nebylo jiný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
stráťa píše: Odpočet je dopravně úplně špatně. V podstatě všechny novější křižovatky řídí dynamicky a reagují na dopravu, to s odpočtem nejde protože by odpočet "nesmyslně skákal". Blikavá zelená je podobná jenom trošku menší zlo protože dynamika sice může fungovat ale pořád to prodlužuje přechody z jedné fáze do druhé...
Nemluvě o tom jaký výsledky přineslo zkušební nasazení blikavé zelené v ČR a SK. Nárůst průjezdů na žlutou, červenou i nárůst průměrné rychlosti... prostě u nás se na žlutou šlape na plyn a u blikavé zelené to nebylo jiný.
Jak by odpočet skákal? Kdyby byl nastavený na 5,4,3,2,1 tak co by tam skákalo?
maco píše: assassin> A co ti na tom připadá složitější? Ono tam nemusí ani být odpočet ale stačilo by kdyby zelená začala 5 sekund před koncem blikat a to samé by mohlo být i u červené aby se u zelené rozjíždělo a ne teprve startovalo ale to není vůbec kvůli mě ale o čistě rychlejších průjezdech křižovatek, já nemám problém se současným stavem, já jsem za těch asi 210 tisících najetých kilometrech co mám na dvoukolákách zaplatil na pokutách 250 korun,což je podle mě vynikající skóre a že někdo v životě neprojel na červenou, tak to nevěřím ani tomu největšímu zdejšímu Dušínovi
Kazdej system kam se prida nejakej zobrazovac s cislickama je slozitejsi. A klidne tam muzou zacit lidi bourat, protoze cumi na cisla a premysli, jestli to za 4s jeste stihnou, kdyz daji podlahu...
Me by treba nenapadlo, ze maj lidi problemy se semaforama
Krejza: k necemu to dobry urcite je, ale asi to nema vliv na to, jestli lidi stihaji zastavit na zlutou - skoro si myslim, ze by tech pyratu bylo spis vic nez min...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
maco píše: Jak by odpočet skákal? Kdyby byl nastavený na 5,4,3,2,1 tak co by tam skákalo?
Obavam se, ze si ty modely krizovatek s tim jak dlouho a kde sviti jake svetlo predstavujete jako hurvinek valku. Byl jsem na koleji s holkou co studovala dopravku a nebylo to tak snadny jak tu predkladate. Asi neco v tom smyslu, ze ty si hrajes na tiskare, kdyz ja to same v pohode zvladnu s tiskatkama z brambor... proste o tom vim picu a nenapadne me jak je to v realu narocne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
assassin píše: Obavam se, ze si ty modely krizovatek s tim jak dlouho a kde sviti jake svetlo predstavujete jako hurvinek valku. Byl jsem na koleji s holkou co studovala dopravku a nebylo to tak snadny jak tu predkladate. Asi neco v tom smyslu, ze ty si hrajes na tiskare, kdyz ja to same v pohode zvladnu s tiskatkama z brambor... proste o tom vim picu a nenapadne me jak je to v realu narocne...
No představa je taková že by to vždy ukazovalo 5,4,3,2,1 do konce a je úplně jedno jak dlouhé jsou intervaly takže nic by nikde neskákalo ale prostě 5 sekund do konce je furt 5 sekund do konce i pro ty největší experty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
maco píše: No představa je taková že by to vždy ukazovalo 5,4,3,2,1 do konce a je úplně jedno jak dlouhé jsou intervaly takže nic by nikde neskákalo ale prostě 5 sekund do konce je furt 5 sekund do konce i pro ty největší experty
Myslim, ze myslenka byla o tom, ze je tam pomerne slozitej algoritmus co v zavislosti na hustote provozu ty intervaly co jak dlouho sviti meni ... tzn ted je tam 5s.. ale za chvili uz je tam 15s... asi by to slo resit, ale porad nevidim, k cemu by ro bylo na beznem semaforu ve meste
1 reakcí na tento příspěvek Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Ja proste nemam se semaforama problem, kouknu, vidim barvu a bud jedu nebo zabrzdim. Nevim v cem by muj bezproblemovej prujezd krizovstkou vylepsil nejakej odpocet. Jo nejspis jsou lidi, co jezdi omylem na cervenou protoze jim tam chybi odpocet. Ja za sebe pisu, ze nic takoveho nepotrebuju.
Číkus píše: vilemx> Protože jsi jel příliš rychle. To by se pak dalo při každém projetí na červenou vyvinit z přestupku argumentem "jel jsem přes 200 km/h a tak jsem nemohl včas zastavit".
Jenže při odůvodnění 200 km/h je flast stejný, jako jízda na červenou. Hypoteticky, kdybych tehdy smyk neustál, složil to, červenou projel už po prdeli, zranil se, přijela rychlá a tedy i PČR, nejspíš bych od nich dostal symbolický flast za nepřizpůsobení/nezvládnutí. Za měsíc by mi přišla výzva od obce za tu fotku na červenou. Předpokládám, že by to museli odložit, protože sice došlo k "projetí" na červenou, ale to se stalo v důsledku nehody, za kterou již byla pokuta udělěna. Nedávno byly dvě nehody, kdy jak motorka, tak i osobák záchranky skončily na souběžné cyklostezce. Předpokládám, že ani jeden z nich nedostal flastr za jízdu po cyklostezce. Je je fuck, jestli tam byli natlačeni (oběti) nebo nezvládli předjížděcí manévr (viníci).Naposledy editováno 12.08.2020 09:39:48
1 reakcí na tento příspěvek Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Na vysvětlení dynamického řízení je nejlepší to nejjednodušší - samostatně stojící světelný přechod:
Máme dynamicky řízený přechod - pro auta je trvalá zelená dokud nepřijde chodec který zmáčkne tlačítko, v tu chvíli začne autům žlutá a chodec za pár vteřin jde. Pokud na stejný přechod nasadíme 5 vteřin blikavé zelené tak už komfort pro chodce klesá protože čeká po zmáčknutí tlačítka dalších 5 vteřin blikavé zelená na kterou následuje stejná žlutá...
No a pak na ten přechod nasadíme odpočítávání, tzn. odstraníme tlačítka protože nejde předpovědět kdy výzva přijde a tedy nejde předpovědět co má ukazovat odpočítávání. Takže přechod najednou funguje v pevných plánech, v každém cyklu svítí nějak dlouhá zelená pro chodce i vozidla. Auta zbytečně čekají když nikde žádný chodec není, chodci čekají delší dobu na zelenou (protože interval pro auta taky musí mít nějakou délku), ale můžou si všichni užívat pohled na odpočet...
No a podobně to funguje na křižovatkách ale všechno je mnohem komplikovanější protože je tam všeho několikanásobně víc, vstupují do toho požadavky na koordinaci s okolím, MHD...
assassin> To je docela častej problém že každej kdo se občas projde po městě nebo má řidičák si myslí že rozumí řízení dopravy.
stráťa píše: maco> Křižovatka vyhodnocuje podle nastavených podmínek jestli má v další vteřině pokračovat ve stavu v jakém je v danou chvíli nebo jsou splněny podmínky (třeba že z ramene křižovatky kde zrovna svítí zelená stále už nejezdí vozidla) pro přechod do další fáze.
Na vysvětlení dynamického řízení je nejlepší to nejjednodušší - samostatně stojící světelný přechod:
Máme dynamicky řízený přechod - pro auta je trvalá zelená dokud nepřijde chodec který zmáčkne tlačítko, v tu chvíli začne autům žlutá a chodec za pár vteřin jde. Pokud na stejný přechod nasadíme 5 vteřin blikavé zelené tak už komfort pro chodce klesá protože čeká po zmáčknutí tlačítka dalších 5 vteřin blikavé zelená na kterou následuje stejná žlutá...
No a pak na ten přechod nasadíme odpočítávání, tzn. odstraníme tlačítka protože nejde předpovědět kdy výzva přijde a tedy nejde předpovědět co má ukazovat odpočítávání. Takže přechod najednou funguje v pevných plánech, v každém cyklu svítí nějak dlouhá zelená pro chodce i vozidla. Auta zbytečně čekají když nikde žádný chodec není, chodci čekají delší dobu na zelenou (protože interval pro auta taky musí mít nějakou délku), ale můžou si všichni užívat pohled na odpočet...
No a podobně to funguje na křižovatkách ale všechno je mnohem komplikovanější protože je tam všeho několikanásobně víc, vstupují do toho požadavky na koordinaci s okolím, MHD...
assassin> To je docela častej problém že každej kdo se občas projde po městě nebo má řidičák si myslí že rozumí řízení dopravy.
Jenže na chodce bych se mohl vysrat protože dneska už staví semafory před kdejakou školou nebo školkou kde není žádná křižovatka. Kdysi byly tzv zelené vlny kdy šlo několik křižovatek projet najednou jedním průjezdem až do doby kdy tam namontovali tlačítka pro chodce a od té doby jsou zelené vlny v prdeli a stojíš na každé protože je přerušený cyklus.
1 reakcí na tento příspěvek Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Polovina řidičů dupala na brzdu a ostatní přidávali.
Zajímavé je, že většina blikací zelenou zná a v Reichu by je nenapadlo jet na žlutou, nedejbože na červenou. Strašák pokuty v € funguje.
Schopnost sledovat provoz a jezdit "hlavou" rapidně klesá. Nejdůležitější je správně nasazená kšiltovka, pořádná muzika, instáč a fejkbúk. Dotykáče místo knoflíků a tlačítek.
...polovina řidičů ani není schopná si nastavit správně sedačku, a nemá ani tu potřebu! Ale hlavně aby hrálo dobře rádio.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
ramlik píše: Blikací zelená v Břeclavi zvýšila "chaos" při projíždění křižovatek. Troubilo se jak v Šanghaji.
Polovina řidičů dupala na brzdu a ostatní přidávali.
Zajímavé je, že většina blikací zelenou zná a v Reichu by je nenapadlo jet na žlutou, nedejbože na červenou. Strašák pokuty v € funguje.
Schopnost sledovat provoz a jezdit "hlavou" rapidně klesá. Nejdůležitější je správně nasazená kšiltovka, pořádná muzika, instáč a fejkbúk. Dotykáče místo knoflíků a tlačítek.
...polovina řidičů ani není schopná si nastavit správně sedačku, a nemá ani tu potřebu! Ale hlavně aby hrálo dobře rádio.
Asi je to blikání tak zaujalo že zapomněli jet A troubit přestanou až dostanou pokutu za neoprávněné užití klaxonu A podle policie by to blikat mělo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
„Projíždění na červenou je závažný přestupek, uvažujeme o jeho zpřísnění v rámci bodového systému, který zpracováváme,“ uvedl pro deník Metro František Jemelka, mluvčí ministerstva dopravy. Pokud návrh projde, přijde řidič o polovinu z dvanácti bodů. „Pokuta na místě dosáhne pět tisíc korun, ve správním řízení může být až 25 tisíc korun,“ dodává.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bacha na semafory ve Vysokém Mýtě
Číkus píše: maco> Mluvčí ministerstva dopravy tomu nasadil korunu:
„Projíždění na červenou je závažný přestupek, uvažujeme o jeho zpřísnění v rámci bodového systému, který zpracováváme,“ uvedl pro deník Metro František Jemelka, mluvčí ministerstva dopravy. Pokud návrh projde, přijde řidič o polovinu z dvanácti bodů. „Pokuta na místě dosáhne pět tisíc korun, ve správním řízení může být až 25 tisíc korun,“ dodává.
No to je ovšem k hovnu protože tady u nás je nějaká móda instalovat semafory na příjezdové cesty do obcí pár metrů za značkou Začátek obce nebo někde dokonce stojí uprostřed obce a nejedná se o křižovatku. Na jednom takovém semaforu jezdím na červenou zcela pravidelně protože tam mají na hovno instalovanou smyčku nebo kameru nebo kterou krávu, když jedu autem tak mě to eviduje tak na dvacet metrů ale když jedu na mašině tak mě to zmerčí tak na 4 metry a donucuje mě to bezdůvodně zpomalovat tak na 30 nebo zastavit, tak to můžu jebat.