https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Takže si mám počkat na vojetou jo.
Já čekal, že už to bude spolehlivý jako Japonec a vono né.
Ty jsi nikdy neměl Italskou motorku že
Stálo to18mio. €. za ten vývoj motoru
Viděl jsem ji v Praze a mne se to líbí. Jen tam chybí ta mohutnost co človek u MG znal. Ale provedení mne zaujalo Ještě se na tom svézt. V budoucnu bude asi sportka a nějaký cesťák.
První kusy budou trpět na kde co. Podle mne se všechno vychytat hned nedá.
Naposledy editováno 05.03.2023 12:41:27
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Spíš bude podstatné jestli bude adekvátně reagovat fabrika, třeba i tak jak reagovala při náhradě ventilového rozvodu.
Vladimir píše: To jsou drobnosti nového typu. Začti se do dalších témat , třeba o japonské Africe. Displaye které se serou a fabrika je nechce měnit, korodující ráfky, úniky oleje do filtrboxu a pod.
Spíš bude podstatné jestli bude adekvátně reagovat fabrika, třeba i tak jak reagovala při náhradě ventilového rozvodu.
Máš pravdu, neměl Jen samej Japonec, ale vždycky jsem obdivoval italskej design. Umí to udělat hezčí než Japonci. Mohli by se naučit dělat konečně taky spolehlivý motorky jako Japonci.
Počkám ještě tuhle motosezónu, jestli se neobjeví nějaký další problémy. Je mi jasný, že hned napoprvé to nebude bez chyby.
Máš na mysli třeba ten problém u Grisa 1200 8V se zdvihátkama a vačkama? Tam při záruce prej měnili vačky a zdvihátka zdarma samozřejmě a po záruce se platilo prej jen za práci, když to dělal autorizák. Takhle mi to bylo řečeno.
Otec má Afriku AS 1100 rok 2021 a už mu přišla svolávačka na poruchu displeje, která prej může vyústit až v přerušení zapalování při jízdě. Já na tý Africe jel a mě ten motor nebavil. Celá ta motorka mě nebavila. A taky se mi nelíbilo, jak je na spoustě místech ta motorka taková fórová, lacině zpracovaná... Fuj...
Je to nový model, náběh výroby, všechno si musí sednout, důležité, aby tam nebyla nějaká chyba v designu a to věřím, že nebude.
Jinak problémy mají všechny nově uváděné modely, tohle mi přijde naprosto banální.
Kdo nemá v hlavě nas.áno a objedná si novinku, tak přirozeně na sebe bere riziko, že bude něco řešit, ale zase bude mít první sérii tak, jak byla navržená a není ošizená, jak se někdy v rámci modelových "vylepšení" dělá, hlavně kvůli nákladům, že.
Takže já toto riziko na sebe vzal a v půlce dubna bych měl přebírat V100 S Grigio Avanguardia a buď něco řešit nebo ne.
Naposledy editováno 05.03.2023 15:18:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: To jsou to opravdu tak nespolehlivý motorky? Dát za to takový prachy a potom se bát jít do garáže, jestli pod tím nebude louže nějaký provozní kapaliny, to se vyplatí
Nespolehlivy? Vzdyt to jede ne? akorat se trosku nekde loupe barva a neco z toho kape.
Naposledy editováno 05.03.2023 15:47:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
To bude nejlepší řešení
Naposledy editováno 05.03.2023 18:12:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
oldyno píše: U guzzi to bylo vzdycky, drzi svuj standard. Temeř každy model mel neco.
Nevim, měl jsem Griso 850 (20 000 km), Griso 1200 (30 000 km), V85 TT (16 000 km) a nikde mi nic nechcalo, nikde nic neupadlo. Ano každá ta motorka měla specifické vlastnosti, ale netěsnosti ani omylem.
Naposledy editováno 05.03.2023 18:15:12
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Já věřím, že to snad zlepší a vychytaj to a jestli ne, tak zůstanu u Yamahy a na tuhle motorku se budu snažit zapomenout.
MG neni motorka po kazdyho.
A ta Yamaha uz taky neni, co byvala. Taky povrchovku flakaji. Sic se neloupe, ale delaji se tam mapy, spice reznou, cerny plast zasedly uz na showroomu,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Koudy01> Tak dobře.. Ne nespolehlivý, ale tak nedotažený? Jo, jezdí to, ale mně vadí pochcaný motory a oloupaný barvy. Na to já nejsem teda zvyklej. Já věřím, že to snad zlepší a vychytaj to a jestli ne, tak zůstanu u Yamahy a na tuhle motorku se budu snažit zapomenout.
to jsem se snažil taky. Ale nedalo se. Jenže já jsem strašně náchylnej na závislosti, a tady mi stačilo si jednou šlehnout a byl jsem v prdeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Honzus75 píše: Ano každá ta motorka měla specifické vlastnosti, ale netěsnosti ani omylem.
Jaké specifické vlastnosti máš na mysli, Honzo?
Koudy01 píše: MG neni motorka po kazdyho.
A ta Yamaha uz taky neni, co byvala. Taky povrchovku flakaji. Sic se neloupe, ale delaji se tam mapy, spice reznou, cerny plast zasedly uz na showroomu,...
Souhlasím, je to bohužel vidět už i na mojí XSR...
Yura píše: to jsem se snažil taky. Ale nedalo se. Jenže já jsem strašně náchylnej na závislosti, a tady mi stačilo si jednou šlehnout a byl jsem v prdeli.
Z toho mi vychází, že budu teda taky v prdeli a koupím si jí i přesto, že se mi posere hned za první zatáčkou. A když se mi neposere za první zatáčkou, tak za tou druhou určitě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Jaké specifické vlastnosti máš na mysli, Honzo?
No vesměs typické pro Guzzi, Griso 1200 dává všechny vlastnosti dané koncepce zcela neurvale najevo, je občas vzdorovité, rozhodně si musíš vjezd do oblouku zasloužit, ba spíš vybojovat, ale jakmile ho pošleš do rychlé zatáčky, je to extáze. Suchá spojka tam drnčí jak železářství, žere to kolem sedmi i víc, jednička mlátí jak kladivo do kovadliny, prostě takový neotesanec, ale jakmile ho pochopíš, je ti na něm naprosto neuvěřitelně a nemusíš jet nejrychleji v přímce, s největším náklonem v zatáčce atd. V85 má hodně z toho utlumené, ale přesto je to specifický stroj, nicméně ta už je hodně user friendly a dokázala okouzlit i mnoho neortodoxních Guzzistů.
Jezdil jsem Brevu 1100, Sportku 1200 sklouzl jsem se na Stelviu. Všechno pro mně prostě paráda.
Pak jsem se svezl na kamarádově Firebladu, vysavač, co musíš točit do nesmyslu, letíš pak v cuku letu přes dvě kila, v zatáčkách to poslouchá, ale po tom, co jsem mu to vrátil, tak jsem neměl ani náznak pocitu "to musím zkusit ještě jednou", MT09, Z900, BMW F900, všemu prostě něco chybělo... a chápu, že jinej člověk to může mít přesně naopak, ale jak mu nenutím "to moje", je mi vlastně fuk "to jeho", jen nepochopím, proč někdo takovej má potřebu řešit Guzzi, když na žádné většinou ani nejel a o tom, jak je to furt rozbitý taky slyšel od "kamaráda"
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
To prostě k té Guzzi patří..
Já mam asi taky štěstí na pondělní kus, Breva 117tis.km a víceméně ok, jen mi umřel display, ale to je klasika..
Jinak v 90tis.km se to začalo sypat, bylo potřeba poprvé kouknout do kardanu a vyměnit dvě kolečka na čtvrtém kvaltu, ale na Itala furt dobrý.
Raději trocha problémů a mít motorku s charakterem, než jezdit na nudném Japonci
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
dva_hrnce píše: I u V85TT se loupala barva z rámu apod..
To prostě k té Guzzi patří..
Já mam asi taky štěstí na pondělní kus, Breva 117tis.km a víceméně ok, jen mi umřel display, ale to je klasika..
Jinak v 90tis.km se to začalo sypat, bylo potřeba poprvé kouknout do kardanu a vyměnit dvě kolečka na čtvrtém kvaltu, ale na Itala furt dobrý.
Raději trocha problémů a mít motorku s charakterem, než jezdit na nudném Japonci
může se stát, dokonce jsem viděl oloupané GéeSo jinak moje V85 byla nudná z hlediska spolehlivosti, prostě nic se na ní nestalo ani ten rám se neloupal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Honzus75 píše: No vesměs typické pro Guzzi, Griso 1200 dává všechny vlastnosti dané koncepce zcela neurvale najevo, je občas vzdorovité...
To se mi líbí, to vypadá jako hodně živočišná jízda. Jako kdybys měl pod zadkem živoucí orga(ni)smus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: To se mi líbí, to vypadá jako hodně živočišná jízda. Jako kdybys měl pod zadkem živoucí orga(ni)smus
Je potreba si to vyzkouset. U V100 ty Guzzi odlisnosti budou asi podobne, jako tomu je u V85tt, uz tak nejak trochu tlumeny, ale furt tam neco bude. A bud to cloveku sedne a nejaky loupani barvy na delici rovine nebo dve kapky pod motorem ho tak uplne nerozcaruji. A nebo to uz nikdy nebudes chtit videt.
Ja ted Guzzu tak nejak asi prodavam. Ale uplne dobre mi to nedela.
V100 se mi libi. Ale ze dva roky pockam. Jednak na to, az vychytaji aspon nejaky porodni bolesti a taky na to, jak bude vypadat novy Stelvio
Naposledy editováno 06.03.2023 06:05:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
dva_hrnce píše: Honzus75> taky pondělní kus,. holt to občas někdo odsrat musí
Já mám čtvrteční. Teda asi. Páč to furt jezdí, nic z toho neteče, nikde se to neloupe. Ale vyschnul mi dolní čep zadního tlumiče, a v lijáku mi rám nakreslil na Louisově vaku červený čáry
Keby som teraz uvažoval o MG tak niečo čo je v nejakom štádiu vyzretosti a potenciálne v blízkej budúcnosti nebude dostupné. V7 je zaujímavý model po výraznejšom zdokonalení, alebo keď už to musí mať zobák (rozumej má spadať medzi cestovné endurá) tak V85TT. Alebo ešte niečo z tých ich audace a spol.
V100 by pre mňa bola posledná voľba.
Teda při čtení popisu Tvojí motorky jsem se vážně pobavil hlavně co se týče s prodejcem První Kozí. Přesně takovej přístup prodávajícího bych uvítal, taková vesnická atmosféra, kterou mám rád, páč jsem taky vesničan.
marna: Chápu Tvůj názor, proto já počkám, až se vychytají nějaký ty bolesti a pevně doufám, že se za nějakou dobu vychytají.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello | mireknemet | 37 | 1.12.2023 v 15:46 Kohlstein |