Téma: Malej a lehkej kladkostroj na vytahovaní motorky
Potřebuju vyřešit vytahování zapadlý motorky z bláta, bažiny, přes nějakou větší překážku, do hupu-prudkýho kopečka, když se to nedá z nějakýho důvodu vyjet, nebo není síla na vytlační, či přesunutí, anebo to pekelně klouže. Představoval jsem si dvojnásobnej kladkostroj, malej, fakt lehkej a k tomu skladný lano.
Chápu že to není nic bežnýho, plno lidí se nad tím zasměje, ale třeba to už někdo řeši a poradí. Původně jsem si to chtěl vysoustružit a vyfrézovat, ale jak jsem se nad tím zamyslel, tak to je docela práce a třeba existuje něco pro horolezce nebo tak nějak. Nakonec jsem to nevezl, ale na další akci by se to mohlo hodit.
Hmotnost motorky je 170 kilo a asi by to chtělo i nějakou rezervu.
Chápu že to není nic bežnýho, plno lidí se nad tím zasměje, ale třeba to už někdo řeši a poradí. Původně jsem si to chtěl vysoustružit a vyfrézovat, ale jak jsem se nad tím zamyslel, tak to je docela práce a třeba existuje něco pro horolezce nebo tak nějak. Nakonec jsem to nevezl, ale na další akci by se to mohlo hodit.
Hmotnost motorky je 170 kilo a asi by to chtělo i nějakou rezervu.
ZdendaZB> jak jsem psal, tyhle veci jezdim ve dvou. nechci zase zustat s haxnou pod ctvrtunovou masinou. z toho uz jsem vyrostl. kdyz budes sikovnej, dostanes ji ven i sam. tim spis, kdyz mas lehkou, oproti mne.
1 reakcí na tento příspěvek Malej a lehkej kladkostroj na vytahovaní motorky
no tak dostávání nohy ven během nějaký doby jsem si taky vyzkoušel, ale nelidskou silou se mi to nakonec podařilo
a pamír mě přesvědčil, že mastodont je mimo dobrý cesty nesmysl. Dobrý cesty je všechno kde nemusíte slejzat, tlačit, zapadat a nejsou nebezpečný prudký výjezdy a na takovejch cestách je to většinou nuda
A jsme kde jsme, příští tejden jedu pro excéčko, už jsem se konečně rozhoupal. Vydechlý crfko300 je zavrženo definitivně, přestože by se za 50 tisíc dalo odlehčit na 135 kilo Takže 190 tisíc versus 240
Navíc mě hoši v tématu crfka a podobných zdechliny o tom plně přesvědčili. Pod 50 koní s lehkou motorkou nemůžu jít, protože, na silnici bych se unudil a pak už by mě ani nebavilo do těch destinací jezdit.
Naposledy editováno 14.09.2024 09:15:40
a pamír mě přesvědčil, že mastodont je mimo dobrý cesty nesmysl. Dobrý cesty je všechno kde nemusíte slejzat, tlačit, zapadat a nejsou nebezpečný prudký výjezdy a na takovejch cestách je to většinou nuda
A jsme kde jsme, příští tejden jedu pro excéčko, už jsem se konečně rozhoupal. Vydechlý crfko300 je zavrženo definitivně, přestože by se za 50 tisíc dalo odlehčit na 135 kilo Takže 190 tisíc versus 240
Navíc mě hoši v tématu crfka a podobných zdechliny o tom plně přesvědčili. Pod 50 koní s lehkou motorkou nemůžu jít, protože, na silnici bych se unudil a pak už by mě ani nebavilo do těch destinací jezdit.
Naposledy editováno 14.09.2024 09:15:40
ZdendaZB> no trosku si tim naseres do huby... protoze kdyz jsme ti ho radili, tak ses nam vsem vysmal, litali curcove bircove, ze o jezdeni nevime nic, a ze takova motorka je pro tvoje jezdeni uplne k hovnu
Naposledy editováno 14.09.2024 09:22:27
Naposledy editováno 14.09.2024 09:22:27
Tady každej radí co si někde přečetl, nebo vydedukoval, aniž by to měl podložený. Psali jste výměny oleje 3 tkm, motorka najede na píst klidně 50 tisíc, objedou na tom svět jako nic, což je teda pro mě šumák, to o ničem nesvědčí a o tom, že někdo někde něco napsal. Takže jste o tom věděli prd, nikdo tu motorku tady neměl, nebo o tom nic nenapsal. Žádný osobní zkušenosti.
Pak se objevili dva lidi, kteří na tý motorce už něco najeli, napsali svoje zkušenosti, přičemž to žádný amatéři nejsou. S oběmi jsem se bavil, projel se na tom zázraku a z jejich zkušeností jsem pochopil, že ta motorka na kratší vejlety asi bude použitelná. Výměny by se mohly pohybovat mezi 2-3 tkm po silnici, píst tak nějak dá 30 tisíc a vibrace jsou jakš takš snesitelný.
Takže kratší cesty do 9 tisíc kilometrů během měsíce bych na tom asi klidně dával. Samozřejmě jet dál chce mnohem víc času, protože se na tom nedá spěchat.
Pak se objevili dva lidi, kteří na tý motorce už něco najeli, napsali svoje zkušenosti, přičemž to žádný amatéři nejsou. S oběmi jsem se bavil, projel se na tom zázraku a z jejich zkušeností jsem pochopil, že ta motorka na kratší vejlety asi bude použitelná. Výměny by se mohly pohybovat mezi 2-3 tkm po silnici, píst tak nějak dá 30 tisíc a vibrace jsou jakš takš snesitelný.
Takže kratší cesty do 9 tisíc kilometrů během měsíce bych na tom asi klidně dával. Samozřejmě jet dál chce mnohem víc času, protože se na tom nedá spěchat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.