Téma: mam tu žábu chvili a uz me sere...
 
1.5.2010 v 20:45
Kawa ZX 10R 2005 ... nastartuju a po vterine chcipne diky imobilizeru ...klicek je origo a motorka jela naposledy pred vice jak dvema lety,dva roky stala v garazi bez baterky.existuje nejakej figl jak ji vdechnout zivot aniz bych musel menit jednotku? ... cervenej klicek neniiii ...

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:35 | Nahoru | #91
no uvidime,stejne tam casem prijde ignitech nebo neco podobnyho.me ten imo leze krkem ...mam rad jednoduchost ...

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:59 | Nahoru | #92
gratuluju, rad vidim, ze ti tu lidi na foru pomohli, i ja se parkrat sveril s problemem a vyplatilo se to ...jinak me zajima... co za auto si mu vlastne dal za tak peknou Zabku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:01 | Nahoru | #93

lumberjack1>no uvidime,stejne tam casem prijde ignitech nebo neco podobnyho.me ten imo leze krkem ...mam rad jednoduchost ...



Imo je v poho, ja o nem vubec nevim.

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:01 | Nahoru | #94

Pavlikppp>Nevím jestli to není blbost, ale není v klíčku baterka?? Že by třeba byla v prdeli. Mě se to stalo u auta, chytlo a hned chcíplo, po dvoudením zkoušení napadlo kámoše podívat se do klíčku na baterku.



To je nějaká blbost, baterka v klíčku nemá s imobilizerem naprosto nic společného. Klasický imobilizer (i v autě, třeba VW, Škoda, Audi, Fiat aj.) pracuje bez vlastního zdroje, ač se to někomu může zdát divný, ale je to tak. Potřebné napětí je získáno z indukční cívky, která je "namotána" kolem spínací skříňky. A co se funkce imobilizeru týče, tak je to přesně tak, "oprávněnost" použití klíčku je řídící jednotkou kontrolována až po nastartování motoru a pokud jednotka nedostane z imobilizeru kladnou odpověď, tak motor zastaví.

Na vlastním zařízení klíčku se nemá co pokazit, na 99 procent je vadná právě ta indukční cívka. Snadno se to dá změřit nějakým multimetrem.

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:06 | Nahoru | #95
Bubrak ZX10R> ja uz jo a to ji mam teprve druhej den kazdopadne nepadej na levou stranu ...tam je zesilovac signalu imo a je to dost na rane ...budu ted machrovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:08 | Nahoru | #96

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:15 | Nahoru | #97
lumberjack1> myslim si, ze dobrej kseft

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:16 | Nahoru | #98
Timi_2> uz si nestezuju ....

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:18 | Nahoru | #99
koukam do manualu at dozenu informacni ztratu no a pisou tam, ze na krouzku nema byt vic klicu nez jeden, jinak dojde k ovlivneni imo, dalsi poznatky pridam za chvili

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:19 | Nahoru | #100
Bubrak ZX10R> a neukladat klice do blizkosti magnetu ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:23 | Nahoru | #101
lumberjack1> nemachrujte a hoďte sem ten manuál rovnou celej

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:25 | Nahoru | #102
jo koukam ze ten zesilovac je v tom svazku nalevo u blinkru no, zatim sem padal napravo tak v pohode

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:25 | Nahoru | #103
Windy> nenene tohle bude serial na pokracovani ....ma 584 stranek anglickyho textu ...ale uzivatelskej ma min a je cesky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:27 | Nahoru | #104

lumberjack1>Bubrak ZX10R> a neukladat klice do blizkosti magnetu ....



neco jako tohle jo?

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:27 | Nahoru | #105
Bubrak ZX10R> jojo a je k nemu pristup jak k penezum kdyz chces promerit piny na vytupu ale je jednodussi zmerit jen kousek po kabelu ten konektor s dvouma kablikama ... cervenjma ...se mi dneska bude o kablikach i zdat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:29 | Nahoru | #106
Timi_2> jo tohle je genialni reseni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:31 | Nahoru | #107
lumberjack1> no pockej, az budes zoufale hledat klice

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:32 | Nahoru | #108
Timi_2> moje holky nastesti nejsou blondyny ...no i kdyz ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:36 | Nahoru | #109
lumberjack1> nikdy nerikej nikdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:40 | Nahoru | #110
lumberjack1>
víš co by mě zajímalo... jak je možný že českej manuál je dycky kratší buď jsou angláni blbější a nebo se nám čechům něco tají....

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:40 | Nahoru | #111
Timi_2> za tech 21 let uz tak nejak clovek vi co od ni muze cekat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:40 | Nahoru | #112

lumberjack1>Timi_2> moje holky nastesti nejsou blondyny ...no i kdyz ....

máš něco proti blondýnám?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:43 | Nahoru | #113

Windy>lumberjack1>
víš co by mě zajímalo... jak je možný že českej manuál je dycky kratší buď jsou angláni blbější a nebo se nám čechům něco tají....



To bude tim, ze ceskej je 'uzivatelsky manual' a anglickej je 'servisni manual'. Mam taky oba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:43 | Nahoru | #114
Windy> neeeee ... jen ze se to o nich rika noooo

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:46 | Nahoru | #115

Bubrak ZX10R>To bude tim, ze ceskej je 'uzivatelsky manual' a anglickej je 'servisni manual'. Mam taky oba.


ahaa a tak to nechápu proč servisní není taky česky nebo je to proto aby se poznalo kterej je kterej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:47 | Nahoru | #116

lumberjack1>Windy> neeeee ... jen ze se to o nich rika noooo

no proto jinak víš co...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:49 | Nahoru | #117
Windy> nevim ale tusim ... ...a asi bych se ani moc nebranil

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 22:51 | Nahoru | #118
lumberjack1> pssssst

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

3.5.2010 v 00:54 | Nahoru | #119

Ducati1098>sis měl woe kámo koupit pořádnou motorku a to Ducati...

¨¨ tam upadávají řídítka

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

3.5.2010 v 08:43 | Nahoru | #120
lan> Jo neska ty autorizovaný servisy, to je něco, mechanicy tam div nedělaj v kravatách, na hoďku si nestyděj říct i přes 800 a zmůžou beztak hovno. Nejlepší je jak měněj olej. Odsajou ho přes měrku, litr toho největšího humusu dole ve vaně tam zůstane a pak tam přifedrujou novej extrémně předraženej olej...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist