S tím souvisí taky výběr první moto, kde se pomalu rozhoduju jakou a jak silnou.. Nejvíc mě zaujaly asi: Ducati Monster 696, Honda CBR600F a Kawasaki ER-6n
Tak mi prosim poraďte ohledně řidičáku i moto. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
1) Testy - ty byly v pohodě
2) Jízda - První jsem musela motorku vytlačit ze vjezdu do kopečka na silnici, což jsem vůbec nezvládla .. Samotná jízda trvala něco přes 45 min. Komisař si potřeboval něco vyřídit, tak jsem ho tam vezla a pak zpátky. Jeli jsme skoro pořád rovně stejnou rychlostí. Párkrát jsem se rozjela na semaforech. Když konečně chtěl abych zabočila, tak mě trhl řídítkama .. Navíc byl hrozně těžký a kdyby nedával nohy dolů a nepomáhal s rovnováhů, tak bysme se překulili .. Potom už jenom hodit motorku na hlavní stojan (podařilo se ).
3) Technická - To už si nepamatuju, ale asi se jenom zeptal kde je chladič.
Teď s odstupem času nechápu co jsem tam předváděla, bylo to moc rozklepané.. Ale podařilo se
jak to probihalo u me:
1) k mymu prekvapeni testy na 100%
2) komisar byl sice malej ale zakulacenej, takze se stanim byl malinkej problem, ale nic vaznyho, jezdili jsme tady na letny takze uzky ulicky, jednosmerky, vyklizovaci sipky atd. Asi nekam pospichal protoze jsme jeli asi jen 10 minut, to samy s autem takze cas na chyby moc nebyl ale kluka po me co delal A1 tak vyhodil, celkove prej technicke ovladani stroje, takze jestli blbe radil, nevim - ale kdyz se s nim rozjizdel (do kopce kolmo do silnice) tak mu to 3x chciplo a pak to tak vytocil ze to malem vrazil do auta na druhy strane, to mu odpustil protoze na dvace ve dvou a se silnejsim komisarem bych to taky nezvladl uplne bravurne
3) zadny otazky na techniku nemel.. ani v zakone uz to vlastne neni..
jinak ja si myslim ze jsem taky jel jaktakz dobre rekl mi ze to urcite neni perfektni ale tech 13 hodin bylo pro me celkem malo, na motorce jsem sedel poprvy..
takze tak
Naposledy editováno 14.11.2013 00:12:45