1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
****************************************************
Český rozhlas - Radiožurnál informoval dnes v 8:15 a opakoval v 8:21 hod ,
že Evropská komise začala připravovat zavedení jednotného elektronického
řidičského průkazu, nikoliv jako kartičku , s možností mít doklad na mobilu ,
aby např. byla dostupná data o přestupcích řidiče i při kontrolách v celé EU .
Má to být součást projektu s názvem *Vize nula* pro budoucnost kdy
(doslova)již na silnicích nebudou umírat žádní lidé
Kladně se vyjádřila i česká komisařka Věra Jourová .
Naposledy editováno 06.03.2023 21:27:39
IvanDvoutakťák píše: *Horká novinka* jistě i pro Veletrh Motocykl
****************************************************
Český rozhlas - Radiožurnál informoval dnes v 8:15 a opakoval v 8:21 hod ,
že Evropská komise začala připravovat zavedení jednotného elektronického
řidičského průkazu, nikoliv jako kartičku , s možností mít doklad na mobilu ,
aby např. byla dostupná data o přestupcích řidiče i při kontrolách v celé EU .
Má to být součást projektu s názvem *Vize nula* pro budoucnost kdy
(doslova)již na silnicích nebudou umírat žádní lidé
Kladně se vyjádřila i česká komisařka Věra Jourová .
To se tebe, ale ani mě už netýká.
ale navždycky jedinečný jeho filmový záznam
První MISTROVSTVÍ SVĚTA v roce 1965 a jeho nezapomenutelná divácká *kulisa*
Ten zdejší definitivně POSLEDNÍ závod pamatujeme všichni
===================================================
Naposledy editováno 16.03.2023 12:29:35
Z dnešního pohledu to je neuvěřitelné - motorky stály všude po Brně, pivo číšníci nosili ven, (hlavně mým oblíbeným DDRonům), kterých desítky (U Formana stovky) seděli na zemi na chodníku....
Motorky stály mezi dekami na Brněnské přehradě...
Byla to blbá socialistická doba, ale tyto zážitky jsou nezapomenutelné.
Jane26: podle mě to je focené z nějaké vyvýšené tribuny, jaké si tenkrát lidi svépomoci stavěli.
Druhý pretekársky víkend sezóny bude v Argentíne. Tímy už absolvovali výlet do Termas De Rio Hondo, ale mnohí neboli spokojní s tým, čo doteraz videli.
Cesta z Európy do Termas De Rio Hondo trvá dva dni a je vzdialená 1350 km od hlavného mesta Buenos Aires. Iba ten, kto si rezervoval charterový let Dorny, mohol pristáť priamo na okruhu.
Jazdci a tímy, ktoré dorazili, boli šokovaní tým, čo videli. Podmienky zariadenia okruhu a boxov sú „neprijateľné“.
Tímy a jazdci dali jasne najavo svoju frustráciu manažérovi paddocku MotoGP Geoffovi Dixonovi. To povedal nasledujúci rozhovor pre SpeedWeek.
"Som si absolútne vedomý situácie, v ktorej sa tu nachádzame, pokiaľ ide o vybavenie a stav paddocku. To, čo sme našli tu v Argentíne, je absolútne neprijateľné."
Po niekoľkých stretnutiach v zime sme boli ubezpečení, že všetky problémy posledných rokov budú vyriešené. Napriek tomu sa stal presný opak. Sme hlboko sklamaní, že sme sa stretli s takou nízkou úrovňou prípravy všeobecného lekára. Kancelárie tímov boli v špinavom stave a stratilo sa veľké množstvo materiálu a vybavenia. Dúfame, že všetky problémy budú vyriešené.
Ale ak mám byť úprimný, neviem si predstaviť, že by to fungovalo. Môžeme len požiadať tímy, aby situáciu zvládli čo najlepšie.“
Dixon nariadil tímom a jazdcom, aby mu poslali všetky svoje sťažnosti e-mailom.
Podmienky sa zrejme od 80. rokov nezmenili. Kde by colníci na letiskách prinútili tímy rozdeliť si vybavenie kvôli nákladom na dopravu. Tímy neskôr dostanú náklad s mnohými chýbajúcimi položkami a niektoré tímy dostali položky od iných tímov. Aprilia teda skončila s valcami Yamahy pre ich stroje s objemom 250 cm3.
a výkonů všech těch špičkových jezdců , které jsme zde zažili
WSBK na AMD Brno
************************
1993
Závod 1 Závod 2
1. C. Fogarty 1. S. Russell
2. S. Russell 2. C. Fogarty
3. A. Slight 3. S. Mertens
1996
Závod 1 Závod 2
1. T. Corser 1. T. Corser
2. C.Fogarty 2. A. Slight
3. A. Slight 3. C. Fogarty
2005
Závod 1 Závod 2
1. T. Corser 1. N. Haga
2. J. Toseland 2. T. Corser
3. R. Laconi 3. C. Vermeulen
2006
Závod 1 Závod 2
1. Y. Kagayama 1. Y. Kagayama
2. J. Toseland 2. M. Fabrizio
3. M. Fabrizio 3. N. Haga
2007
Závod 1 Závod 2
1. J. Toseland 1. M. Biaggi
2. M. Biaggi 2. J. Toseland
3. Y. Kagayama 3. M. Fabrizio
2008
Závod 1 Závod 2
1. T. Bayliss 1. T. Bayliss
2. T. Corser 2. M. Fabrizio
3. M. Fabrizio 3. M. Biaggi
2009
Závod 1 Závod 2
1. M. Biaggi 1. B. Spies
2. C. Checa 2. M. Biaggi
3. J. Rea 3. M. Fabrizio
2010
Závod 1 Závod 2
1. J. Rea 1. M. Biaggi
2. M. Biaggi 2. J. Rea
3. C. Crutchlow 3. M. Fabrizio
2011
Závod 1 Závod 2
1. M. Melandri 1. M. Biaggi
2. M. Biaggi 2. M. Melandri
3. C. Checa 3. C. Checa
2012
Závod 1 Závod 2
1. M. Melandri 1. M. Melandri
2. T. Sykes 2. T. Sykes
3. L. Baz 3. C. Checa
2018
Závod 1 Závod 2
1. J. Rea 1. A. Lowes
2. M. Melandri 2. M. van der Mark
3. T. Sykes 3. C. Davies
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
zany.666. píše: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/automotodrom-brno-grand-prix-finance-vstupenky-spolek-pro-motogp.A230418_155326_brno-zpravy_coch?galerie
Skoro to zní tak, že Abraham tam chtěl mít tankodrom, byl s tím spokojený, pro všechny ostatní akce by mu to vyhovovalo, a jenom kvůli rozmaru nějakého Spolku pro pořádání Velké ceny to nechal vyasfaltovat, a teď by byl nejradši, kdyby mu to Spolek uvedl do původního stavu.