kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: RS6 a podobný píčoviny se vyráběj stejně jen kuli drahejm manažerům co jim firemní regule nedovolej koupit za velkobudget sporťáka.A6 je naprd už v S-line,natož v RS a kdo z vás by s rodinou v klidu chtěl valit 300?...
Petta: tak si kup Monster R a k němu jen zadek z normálního modelu na výměnu.To vyjde asi levnějc,než ladit eSko
vypada to ze vtipna kase ma jako vedlejsi ucinnek rust. pod tvoje prispevky bych se podepsal snad pod kazdej.
uff to zni dost sebevedome, nebo jsme proste podobne blbi
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.02.2016 22:47:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To mas pravdu, ale o tom rec nebyla :) ja bych rs6 klidne mohl, presto bych si na alpsky silnice vzal 911gt3...hypoteticky
moje automobilove touhy se casem vyviji... sveho casu jsem po RS touzil.... dnes bych M touringem nepohrdnul.... ale asi bych chtel od GT vic "stylu" ... takze kupe... neco ve stylu maranella, v nejhorsim quattroporte .... a posledni dobou me fakt dost berou "shooting brake"
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Chlapi, jakej je rozdil v kotoucich? Nechci komolit cesky nazvy, takze v anglictine: stainless steel a cast iron. Spis mi jde o vlastnosti toho nerezu a oceli..
ma to svoje vyhody i nevyhody.... litinove kotouce dela jen par vyrobcu... mas neco konretniho na mysli? tohle je tema na stranku a4 ... minimalne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: moje automobilove touhy se casem vyviji... sveho casu jsem po RS touzil.... dnes bych M touringem nepohrdnul.... ale asi bych chtel od GT vic "stylu" ... takze kupe... neco ve stylu maranella, v nejhorsim quattroporte .... a posledni dobou me fakt dost berou "shooting brake"
Shooting brake koncepty a seriovy auta se mi libi taky, ale je to proste designovka. Ja bych nekdy rad klasicky amg, mysleno treba c63, nebo nejaky black series, to je takovej mokrej sen
V realnym svete ale mam rad hot hatche jako golf gti, nebo i mensi, byl jsem se svezt s polem gti a to se mi libilo. Maly, funkcni, jede to...skoro o tom premejslim...
Petta píše: assassin> aha. Koukal jsem na pumpy od Beringeru a vybehly mi tam i kotouce. A maji tam prave tento vyber, tak by me zajimalo, ve zkratce, co je v cem lepsi?
jo beriger je jeden z mala vyrobcu...
ve zkratce - litinove jsou v podstate vsechny automobilove kotouce. vetsi stabilita co se teploty a tvaru tyka - casto pak diky tomu maj nejaky konstrukcni speciality la tenci kotouc = mensi moment setrvacnosti.
jinak si myslim, ze mezi znackovejma kotoucema neni co se vlastnosti a materialu tyka zasadni rozdil - ty litinovy beringery je neco jako ty zlaty ohlins, takovej motorkarskej fetis, je to husty, ale objektivne nepoznas rozdil....
kdybys chtel utrati balik za kotouce, tak se koukni treba na braketech - karbonkeramika :) i ocelovy maj pekny :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Shooting brake koncepty a seriovy auta se mi libi taky, ale je to proste designovka. Ja bych nekdy rad klasicky amg, mysleno treba c63, nebo nejaky black series, to je takovej mokrej sen
V realnym svete ale mam rad hot hatche jako golf gti, nebo i mensi, byl jsem se svezt s polem gti a to se mi libilo. Maly, funkcni, jede to...skoro o tom premejslim...
ja minulej rok celej sedel v kanclu ve WOB - lidi z VW maj na auta takovej "operativni leasing" neco jako lidi ze skodovky... vsichni tam jezdi GTIcka nebo Rka... a jak je koncern tuctovej, tak tyhle auta se mi libi :) pochybuju, ze by komukoliv, komu koluje benzin v krvi neroztahl usmev na tvari golf R... i ten kombikovej je pekny rodinny auto :)
BTW... golf mk1 gti bylo asi moje nejlepsi auto... skoda, ze jsou dnes tak prepaleny cenove...
944 cargo
Naposledy editováno 18.02.2016 23:24:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Shooting brake koncepty a seriovy auta se mi libi taky, ale je to proste designovka. Ja bych nekdy rad klasicky amg, mysleno treba c63, nebo nejaky black series, to je takovej mokrej sen
V realnym svete ale mam rad hot hatche jako golf gti, nebo i mensi, byl jsem se svezt s polem gti a to se mi libilo. Maly, funkcni, jede to...skoro o tom premejslim...
Na tomhle vlákně bys měl spíš napsat F500 Abarth ,ale s těma hatchema souhlas
Jinak se docela divim,že ste nezmínili něco tak praktickýho a řidičskýho,jako STI,Evo,nebo Focus RS
assassin píše: ja minulej rok celej sedel v kanclu ve WOB - lidi z VW maj na auta takovej "operativni leasing" neco jako lidi ze skodovky... vsichni tam jezdi GTIcka nebo Rka... a jak je koncern tuctovej, tak tyhle auta se mi libi :) pochybuju, ze by komukoliv, komu koluje benzin v krvi neroztahl usmev na tvari golf R... i ten kombikovej je pekny rodinny auto :)
BTW... golf mk1 gti bylo asi moje nejlepsi auto... skoda, ze jsou dnes tak prepaleny cenove...
944 cargo
No je fakt,že aspoň majitelé tohodle by do mě,mít já Ferrari FF,rozhodně nemohli rejpat kulí designu..
sti a evo jsem taky moc potreboval... ale taky me to pustilo... moc slozity, moc efektivni, moc rychly... chci neco v cem me bude bavit jezdit "pomalu" evo/sti smrdi pruserem.... velkym pruserem :)
Naposledy editováno 18.02.2016 23:53:29
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
mě bohatě stačí mašina za 70tis a jediné na co musím šetřit je servis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: ještě že jsem chudej a nemusím řešit jakou motorku si koupit za 4kila... takové složité životní starosti bych fakt nechtěl...
mě bohatě stačí mašina za 70tis a jediné na co musím šetřit je servis...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Google překladač
Značka: DUCATI Model: 1098 S Rok: 2011 Custom financování. Odstoupení používá výměnou. Pro informaci:..bla bla bla...?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: bud v klidu alespon mas klid.. vetsima lidi co ma drahy stroj na to ma stejne sekyru.. ja osobne bych za motorku nikdy tolik nedal
Přesně. Pozlátko na sekeru, které ještě k tomu vodí jak vydechlou džawu.... ?! Zdejším asfaltomrdalům by stačilo i cca 100 PS až až. Ale vono to prostě není cool.
I když zase chápu, že když na to někdo má a umí, tak proč ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: dejavue> tvl, dyk je to tu snad Ducati vlákno, ne? Celá Ducati je přece exklusivní nesmyslné zboží? Ale všichni ho chtějí stůj co stůj.
Bejvávalo a to ještě možná. V době kdy byla fakl echt se zase srala jak čínskej mobil.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naštěstí Aprilia ví, jak postavit nejlepší motorku na světě
Naposledy editováno 19.02.2016 09:13:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Na tomhle vlákně bys měl spíš napsat F500 Abarth ,ale s těma hatchema souhlas
Jinak se docela divim,že ste nezmínili něco tak praktickýho a řidičskýho,jako STI,Evo,nebo Focus RS
Ve fiatu jsou kokoti, 500 je hezky auto, Abarth tuplem, i kdyz na me uz je to moc buzikara Ale to co potom udelali s 500, jak ji ruzne nafukovali, to je hnus velebnosti.
Mam kamose co mel STI, EVO (nekolik), jezdit umi a dneska rika presne co assasin - je to proste moc ucinny a hrozne rizikovy z pohledu relativni bezpecnosti a hlavne udrzeni RP. Aby ses fakt svezl, musis se pohybovat nesmyslnejma rychlostma.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: ...................Naštěstí Aprilia ví, jak postavit nejlepší motorku na světě
........ a proč s výrobou pořád otálí.
spajazacatecnik píše: Tifone> jak "někteří"? Jak" bejvavalo"? Cennik Ducati mluví za sebe jasně. Cílová skupina nejsou holoprdelaneni.
Naštěstí Aprilia ví, jak postavit nejlepší motorku na světě
Este ze jsem holoprdelnik a ceniky Ducati me tudiz nechavaji uplne klidnym )