paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Termín Jarní Jawa Jízdy: 11.4. - 13.4.
Ubytování: Kafiho chata Kamýk nad Vltavou
(lze spát uvnitř na zemi nebo stan)
Cíl: Kafi poptá muzeum Jawa.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024

Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 05.03.2025 06:54:40

Blokovaní uživatelé: tornadojoe, pech.
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
59%
19
Jezdim pořád.
41%
13

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 08:58 | Nahoru | #124621

assassin píše: otazka je, jestli nektera z prvnich dvou variant je realna, kdyz to podle te treti vyrobili


DesperateDan píše: Pozitivní zpráva, "Evidenční kontrola se definitivně stala minulostí", ještě zrušit STK a bude to super
https://autobible.eu...&dop_id=70864588



Máš pravdu, i když tvůj zdroj nevypadal věrohodně, skutečně o tom jednali v Parlamentu. Zajímalo by mě, proč s tím přišli až teď. V roce 2023 stejný ministr obhajoval evidenčku jako nezbytnost a prodloužení na jeden rok bylo prý maximum.
Tisková konference o změnách v zákoně o silničním provozu

Naposledy editováno 14.03.2025 10:07:20

nemako píše: assassin> skoda aznp taky vyrabela poctivý auta, bez ridicich jednotek, který ti klidně vypnou elektriku do vozíku

Presne ... navic byla ta auta ekologicka, protoze se po par letech sama zrecyklovala ... z konzervoveho plechu na hromadku rzi.

Jawablázni

Dnes v 10:10 | Nahoru | #124624
Konečně po sobě můžeme ty auta a motorky házet jako brambory na poli.
-"Pěkný báwo, prodáš?" -"Jasně tu máš, tady mi to podepiš." Solved.

Nastane nám zlatý věk

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 10:50 | Nahoru | #124625
Medved> dneska nenahlasis iluminatum co vezes a vypnou ti vozik, hrozná doba.

Medved píše: Presne ... navic byla ta auta ekologicka, protoze se po par letech sama zrecyklovala ... z konzervoveho plechu na hromadku rzi.



Kurňa to je hláška, málem jsem se polil při snídani kafem a vyprskl koblihu
Musím, snad, si ji zapamutuju, díky za zpříjemnění pátečního rána

dave-lister píše: Máš pravdu, i když tvůj zdroj nevypadal věrohodně, skutečně o tom jednali v Parlamentu. Zajímalo by mě, proč s tím přišli až teď. V roce 2023 stejný ministr obhajoval evidenčku jako nezbytnost a prodloužení na jeden rok bylo prý maximum.
Tisková konference o změnách v zákoně o silničním provozu

Jenom by mě zajímalo, jak přesně zní zákon. Někde píšou dva roky, jinde po dobu platnosti technické. Tak uvidíme, až to projde Senátem.
sharp> To je shrnuti dlouhodobych zivotnich zkusenosti .

nemako píše: assassin> skoda aznp taky vyrabela poctivý auta, bez ridicich jednotek, který ti klidně vypnou elektriku do vozíku


Tak tohle jsem nepochopil. Elektriku do vozíku ?
Ta samoekolikvidace...nikdy nenastane, když se člověk neustále stará. Jako každý rok až se oteplí vlezu na týden pod auto a budu po zimě odstraˇnovat následky zimního provozu. Do prahů opět vliju olej, dutiny stříknu , čepy promáznu A 00 - a výrobek AZNP bude sloužit dál.
A neznamená to, že týden nevylezu na světlo, dělám to průběžně, každý den kousek.

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 12:23 | Nahoru | #124630
Sema> Na motorky samozřejmě opět zapomněli.

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 12:38 | Nahoru | #124631

Medved píše: sharp> To je shrnuti dlouhodobych zivotnich zkusenosti .



No ale osobně bych je tak krásně a výstižně nepopsal

Jawablázni

Dnes v 15:04 | Nahoru | #124632
Milane,ale vzdyť už by to dávno bylo na šrotiši,kdybys do toho necpal peníze,
To že máš skodověnku v cajku nevypovídá o výrobci,ale spíše o majiteli,který se o auto stará a je ochoten pustit chlup na vyvaření atd.,jinak už by Tvoje AZNP dávno byla v hutích,a takových lidí zas tak moc není,máš můj obdiv

Naposledy editováno 14.03.2025 15:06:17

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

Dnes v 15:11 | Nahoru | #124633
No hlavně to musí hodně bavit každý rok se týden válet pod autem a natírat to těma sajrajtama. U novějších aut to stačí po zimě ojet vapkou nebo zajet na myčku co umyje a ošetří i podvozek a za 10 minut je hotovo. Každého volba

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 16:31 | Nahoru | #124634
DesperateDan> No nevím zda to stačí. Otec to praktikoval u Fabie. Nikdy pod ní nevlezl. Za 20 let skončila v hutích. STK neprošel kvůli korozi. Myslím silné korozi. Něco malého se najde i na mojí 120, ale i pérák, na kterém už 35 let v zimě nejezdím, má části korozí zasažené. S tím ale nic nedělám. U motorky která už jen stojí v koutě stodoly mi to nevadí. A STK taky ne.

Jawablázni

Dnes v 16:38 | Nahoru | #124635
Milan: Já se naposledy válel pod autem jak ty u Dacie 1300 někdy v 90 letech. Pak už jsem kupoval jen ojetiny které jsem si dovezl z Ch a DE ale tohle sado maso už jsem u žádného auta praktikovat nemusel. Na důchod jsem si koupil konečně svoje první ( a taky asi poslední ) nové auto a tak to už taky řešit nikdy nebudu, a jsem rád.

Naposledy editováno 14.03.2025 17:29:40

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

Dnes v 17:51 | Nahoru | #124636
Když jsem měl starý auto, vždycky mě sraly ty úplatky na STK. Technici na STK z toho mají dobrej kšeft. Teď ministerstvo dopravy hledá starý šunky s tou mobilní STK, tam už to člověk neuplatí a dostane ještě flastr. Takže mám novější auto a mám relativně klid.
dave-lister> ty novejsi auta a hlavne diesely budou mit dost mozna vetsi pakarnu nez stare sunky... ty euro5 diesely mely problem emise splnit i nove ... petilety auto napichnes a vypis chyb se nevejde na stranku ... milanovo skodovku muzes napichnout tak na vidle jestera v kovosrotu

a ta pokuta je pekny svinstvo... mela by ji platit STK nebo servis co tu STK zaridil. ja jako uzivatel nemam sanci poznat, ze auto neco nesplnuje... proto platim na STK prachy odbornikovi, ze zkontroluje, ze je to ok.
Maximalne kdyby prokazali, ze jsem na tom aute sam neco upravil po STK co to melo za nasledek... jinak bych se s nima snad i soudil.

Naposledy editováno 14.03.2025 18:10:20

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

Dnes v 18:19 | Nahoru | #124638
Já byl na STK dneska s karavanem. Ptám se: "Brzdy jsou v pohodě?" "Já je nezkoušel, vono se to zkouší blbě".
Tak s nebržděným přívěsem se chodí jednou za 4 roky, na Slovensku se dokonce nechodí vůbec. Bržděný je jednou za 2 roky a k čemu to je, když ty brzdy línej technik stejně nezkontroluje?

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 18:25 | Nahoru | #124639
assassin> Emise u dieselů EU5 jsou v pohodě, protože se při kontrolním měření emisí kontroluje pouze kouřivost, opacita. Problém měly EU5 motory při homologačním měření kde se kontroluje celá řada plynů, oxidy dusíku, CO2 a další. To je něco jiného než měření na STK.
U dieselů EU6 teď nově měříme přesně částice sazí, podle nějaké normy. Takže auto bez DPF neprojde.
Takhle to chodí v Německu. Měřím tu emise v práci celkem často a aby auto neprošlo, to už musí být extra šunka. Problém s emisema mají spíš starší benzíňáky kde se měří CO a HC (nespálené uhlovodíky). Pokud motor žere olej, dost to zvedá HC a každá druhá stodvacítka žrala olej už od novoty.

Naposledy editováno 14.03.2025 18:26:27
Borntobewild> STK je kapitola sama pro sebe. S vlekem nejezdím, ale myslím že dobrý řidič by měl poznat jestli vlek brzdí nebo nebrzdí.
Milan1963> proste jsem pripolil vozik a tma. Řídící jednotka ho ignorovala. Blbý je, ze se musi rozebrat pul auta, aby se dala vymenit.

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 18:33 | Nahoru | #124642
dave-lister> ze by sis auto sam zkontroloval a STK to jen zaplatil? to zrovna tak si muzu to auto i opravit a jen odvezt prachy do servisu
dave-lister> Tak smysl toho STK má být zkontrolovat, jestli je vozidlo v pořádku. Já samozřejmě poznám když mi přívěs nebrzdí.
Hlavně nedává smysl, že bržděný přívěs musí na STK 2x častěji než nebržděný, když brzdy nikdo nekontroluje. Proč je potřeba u bržděného přívěsu za 700,- zkontrolovat jestli to má správné odrazky každé 2 roky a u nebržděného stačí jednou za 4?
Borntobewild> a hlavne, cestou z STK te zastavi mobilni hlidka, zjisti, ze to mas v bordelu a pokutu daji tobe super logika.
assassin> Pokud budou fungovat mobilní, namátkové STK a měření emisí, nabízí se kacířská myšlenka, který připraví o zisk tisíce lidí: udělat STK a emise dobrovolné a celou zodpovědnost za stav vozidla přenést na řidiče. Jenže to z mnoha důvodů neprojde.
Borntobewild> STK u vozíku je pouze výpalné, podobně jako u motorky. Zkontroluje ti světla, VINko a další blbosti. Já rozhodně STK neobhajuju, ale technik se patrně zeptal správně, protože si nedovedu představit jak se kontroluje nájezdová brzda na válcové zkušebně brzd. Jedině že by tu žábu zatlačil kurtou. Nevím jaký je přesný prováděcí předpis, ale je možné že celá STK bržděného vozíku je pouze optická kontrola.

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 18:55 | Nahoru | #124647
Borntobewild> U nás v TP je taky taková jedna anomálie. Evidenčka stojí 900Kč a STK na motorku 1000Kč. Takže si každý u motorky raději udělá celou STK než jen evidenčku.

(reakce na) Jawablázni

Dnes v 18:57 | Nahoru | #124648
Borntobewild> Ta mobilní STK už funguje, hledají staré vylítané diesely, který mají černý víko kufru od sazí. To mají snadné.

dave-lister píše: Borntobewild> STK u vozíku je pouze výpalné, podobně jako u motorky. Zkontroluje ti světla, VINko a další blbosti. Já rozhodně STK neobhajuju, ale technik se patrně zeptal správně, protože si nedovedu představit jak se kontroluje nájezdová brzda na válcové zkušebně brzd. Jedině že by tu žábu zatlačil kurtou. Nevím jaký je přesný prováděcí předpis, ale je možné že celá STK bržděného vozíku je pouze optická kontrola.


Nájezdovka se kontroluje úplně jednoduše, že najedeš na válce a s citem zacouváš, tím zatlačíš na nájezdovku a ta zabrzdí, pokud funguje. Na STK, kam jezdím obvykle to tak dělají. Dneska jsem byl jinde.

Jawablázni

Dnes v 19:10 | Nahoru | #124650
Uvědoměle zpět k motorkám:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 23, 24] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... hrnous 710 Dnes v 13:10 PetrL3
Výfuky a kolena Jawa Jawa 350/354 Kývačka Tom350354 3 26.2.2025 v 20:21 cmiral
vypínání spojky Jawa 250/353 Kývačka Drsnak007 2 23.2.2025 v 09:00 Tom350354
Moto retro helma Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 250... anton_ 20 21.2.2025 v 09:42 KostějNesmrtelný
Rok výroby Jawa 250 Jawa 250/353 Kývačka Tom350354 3 18.2.2025 v 15:06 udinar

TOPlist