2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Demontuješ starý desky, namontuješ nový desky, co ti k tomu mám říct.
Dokud se ti nerozsvítí kontrolka (= není zničený čidlo) nic se nastavovat nemusí. V opačným případě je třeba smazat chybu přes diag, ale není to nutný, dřív nebo pozdějc ta kontrolka sama zhasne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: je potřeba sundat nejdřív kolo,jinak je tam špatnej přístup
To jsou jen pověry, nesmíš věřit všemu co ti kdo řekne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: FiZzeR> je fakt,že si nechávám v servisu i měnit žárovky a dolejvat ostřikovač tak si to už asi blbě pamatuju
Chtěl bych být tvým servisákem
Nabízím akci květen, dofoukání kola 100Kč/ks
(Samozřejmě to nezahrnuje paušální poplatek za demontáž a montáž čepičky ventilku, který činí 500 Kč/auto v případě plastových čepiček a 750 Kč v případě kovových a dále poplatek 12 Kč za každý započatý litr vzduchu )
FiZzeR píše: Chtěl bych být tvým servisákem
Nabízím akci květen, dofoukání kola 100Kč/ks
(Samozřejmě to nezahrnuje paušální poplatek za demontáž a montáž čepičky ventilku, který činí 500 Kč/auto v případě plastových čepiček a 750 Kč v případě kovových a dále poplatek 12 Kč za každý započatý litr vzduchu )
Nabidni mu specialni smes do gum (70% dusiku) za 24Kc/litr .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: tak tak a kdyz je trochu vlhko, jezdi to tam bokem i za 3 na nizsi otacky.
2LEKO> V12 bude priste, musim postupne
Me to tam na trojku power sliduje i za sucha a tepla. "U lomu" na vyjezdu i na ctyrku - vzdycky si tam vzpomenu na kamarada, ktery si v tom miste pred lety na GSXRu zlamal oba kotniky
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe02 píše: Me to tam na trojku power sliduje i za sucha a tepla. "U lomu" na vyjezdu i na ctyrku - vzdycky si tam vzpomenu na kamarada, ktery si v tom miste pred lety na GSXRu zlamal oba kotniky
ja tam byl naposled jeste s e46 328, ted s 545 by to melo byt lepsi.
e: na druhou stranu uz je to krava neohrabana, ale ja ji naucim
Naposledy editováno 05.05.2014 21:30:39
SLEEPER píše: e: na druhou stranu uz je to krava neohrabana, ale ja ji naucim
Jak se žilo řidičům za socialismu: Řemeslo s nejzlatějším dnem
době, kdy Škody 105 či 120 již v 110 km/h ječely na agonicky přetočenou čtyřku jak o život a další převod prostě neměly, si to mohl řidič dálničního expresu Karosa ŠD štípat 135 km/h na šestku. „Ten autobus byl zázrak, motor uprostřed naležato, takže neuvěřitelně seděl. Nebyl citlivý na boční vítr, nevandroval při rychlých změnách směru, i na sněhu letěl jak v kolejích. Žádný osobák proti mně neměl šanci, kdo ujížděl na rovnice, toho jsem opral v zatáčkách. Od policie jsme měli výjimku. Holky kvílely, ale pak se jim nechtělo vystupovat – často se nějaká s námi projela až do depa. Brno jsme jezdili i s patnáctiminutovou přestávkou za dvě hodiny,“ říká Karel Moravec, který dnes vozí Japonce po Praze a nadává na poměry. „Tehdy byl řidič král.“
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Holt korejska kvaltkistna a razeni bez meziplynu :) ja premejslim o korejskejch tlumicich ... Tak doufam ze to nebude na 10tis km :) no a nebo KW ... Ale ty uz nemaj cenu jako zbytek vozu jako je to u tech korejskejch ale 2x tolik :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
edit: 250HP je malo, ne? Co turbo, to neplanujes? Ja uz chystam 2x MGT14 do toho Genesise.
Naposledy editováno 05.05.2014 21:55:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe02 píše: assassin> Jinak teda prca auto
Jsem se v tom nějak ztratil - kdo že ti prcá auto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jak se da normalne zrcatkem zvenku hybat a najednom miste zapadne a tam drzí. Tak ja to mam posunuté dopředu, směrem k motoru. Že v teto poloze je odklozneno od auta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> Brácha si pochvaloval TA technix co jezdil na s3, není to uplná shitka jako JOM a spol, a je jen o něco málo dražší (ale u čechistánských vychcánků se jako TA prodává často přelepenej JOM, tak to chce ostražitost). Já to zvažoval na E46, kde mě sada vycházela na cca šestku (neštelovací), ale nakonec jsem kvůli komfortu koupil sériovej.
Ty vole, proč šel ze série do TA??? Jakože si pomohl?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tvrdý to bylo, to jo, ale tak nějak přijatelně a né do nesmyslu, prostě ten podvozek fungoval (nutno doznat že k mému velkému překvapení, páč jsem tědlenc levnejm tuning podvozkům nikdy nevěřil).
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe: turbo spis ne, moc prace a penez... Nemam tvoje knowhow.... A taky ten alu motor s nikasilem na to neni zrovna nejlepsi. Americky 328, evropsky 325 a m3 3.0 maj litinovej blok a vlozky a snesou kolem 400ps na seriovym vnitrku, jen tesneni pod hlavou a stefty. - tam by to byla jina.. A taky NA projev je mi posledni dobou blizsi. Na auto 300+ ps jen tak pro zabavu nemam finance, takze zkusim neco malo navic vydolovat ze serioveho motoru a chtel bych schodit tak 100kg - treba s tim naka legrace pak bude :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Holt korejska kvaltkistna a razeni bez meziplynu :)
meziplyn je určitě dobrá věc, akorát že když neumíš souběžně s tím i brzdit, je to bohužel při sportovní jízdě k nepoužití
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: meziplyn je určitě dobrá věc, akorát že když neumíš souběžně s tím i brzdit, je to bohužel při sportovní jízdě k nepoužití
Neumim, dam meziplyn a pak az jdu na brzdu ... Ono teda just for fun je stejne lepsi kdyz v najezdu tim podrazenim ty kola zablokujes, pak jde drift krasne ridit - akorat ze se mi to podari spis nahodou nez cilene, potreboval bych trenovat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fizzer: no ti korejci (hsd) jsou za tricet cca, takze by to uplne jako jom byt nemuselo :) na dojizdeni do prace to nebude, takze komfort tolik neresim, chci ale aby to fungovalo na rozbity okresce, ne jen na super asfaltu... KW v2 bude s uniballama tak za 60:(
Dawe: turbo spis ne, moc prace a penez... Nemam tvoje knowhow.... A taky ten alu motor s nikasilem na to neni zrovna nejlepsi. Americky 328, evropsky 325 a m3 3.0 maj litinovej blok a vlozky a snesou kolem 400ps na seriovym vnitrku, jen tesneni pod hlavou a stefty. - tam by to byla jina.. A taky NA projev je mi posledni dobou blizsi. Na auto 300+ ps jen tak pro zabavu nemam finance, takze zkusim neco malo navic vydolovat ze serioveho motoru a chtel bych schodit tak 100kg - treba s tim naka legrace pak bude :)
Mno tak pokud plánuješ do podvozku dát 30, tak TA neni pro tebe Za tyhle peníze bych ale udělal komplet generálku podvozku, všecky čepy, silentbloky (poly nebo možná alu) - včetně nápravnice etc, uložení, ale pružiny a tlumiče bych dal nový sériový mpaket (oem/sachs), akorát sehnat silnější stabíky. Myslim že ve výsledku by to asi na silnici fungovalo nejvíc.
A jinak M52B28 má velkej potenciál i bez turba Uvidíš až nahodíš sání, přetěsníš vanos a tak podobně - ten motor to probere z letargie
Naposledy editováno 06.05.2014 09:03:41