kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jasny, je to odlitek. Nebyla tam podminka, ze oba trmeny musi byt frezovany. Slo o to, ze za stejny penize se monobloky roztahuji vic nez sroubovany trmeny diky odlisnejm materialum. V extremnich situacich.. Je to stejne kravina, v nasich podminkach je monoblok to nej, co se da na masinu poridit za celkem slusny penize..
Jj treba ten co je na R1 v serii :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ze prej sou monoblocky z řidšího matroše,než šroubenky,tak prej ve finále při brždění tim matrošem jako propružej víc...
rozjela se kolem toho tady docela diskuze . Pánové vymejšlíte kraviny. "Řidší" materiál mě dost rozesmál.Pokud budem mluvit o kvalitě tak zcela jistě celofrézované a to nejen pro možnost použít lepší matroš ale zcela jistě i pro přesnost výroby a možnost udělat optimální tvar co se pevnosti týká a hlavně váhy!! a to je hlavní důvod proč závodní jsou hrézované.Což u odlitku potažmo výkovku mnohdy nejde z technologických důvodů.
Jináč pro nás mrdaly a tím nás tady myslím všechny je to úplně buřt.
Naposledy editováno 23.02.2016 09:21:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.02.2016 08:47:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> tak ale mohlo by mi to brzdit líp, to zasejc jo
,na to hovno co najedeš ti to brzdí až až
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: rozjela se kolem toho tady docela diskuze . Pánové vymejšlíte kraviny. "Řidší" materiál mě dost rozesmál.Pokud budem mluvit o kvalitě tak zcela jistě celofrézované a to nejen pro možnost použít lepší matroš ale zcela jistě i pro přesnost výroby a možnost udělat optimální tvar co se pevnosti týká a hlavně váhy!! a to je hlavní důvod proč závodní jsou hrézované.Což u odlitku potažmo výkovku mnohdy nejde z technologických důvodů.
Jináč pro nás mrdali a tím nás tady myslím všechny je to úplně buřt.
jako je to opět debata o hovnu, protože se opět bavíme buď o racingu...na ketrej tady asi nikdo z nás nemá...anebo o pár pózérech co chtějí mít brzdy, co jsou jen v časákách a chtěj aby se je na ně lidi ptali.
Krom toho se směješ věci /řídší materiál/, která je alfou a omegou funkce těch monobloků. Jde o přesnost, tuhost a houževnatost. A tu bude mít zápustkovej frézovanej výkovek prostě větší než odlitek(kterej se stejně tak frézuje) ...oboje tuhý hranoly ale v jednom je prostě zákonitě víc masa a změněná/zhutnělá struktura materiálu. A o to tady podle mě běží.
Nevím jak ostatní ...ale mám možnost se svízt na různejch bábách z 80' let, přes mojí eSSesáckou vránu až do mýho monstera. Nechápu co vlástně hledáte víc ?
Díky tý axiální pumpě na Tuonu brzdí ten stroj pocitově s horším nástupem než můj monster. Tzn. že celá aureola "ostrejch" brzd je pryč ačkoli to monobloky má. A fakt bych sedivil, kdyby se tu našel střelec, kterej by ty monstrácký dvoudílný radiály dokázal na okruhu nechat zvadnout.
...jo a počkej až příjde Franta ...dostaneš zase do řepy ... ty mrdale
Naposledy editováno 23.02.2016 09:00:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A do mě
Naposledy editováno 23.02.2016 09:12:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kovaný/odlejvaný mono- stereo ... se řeší od SBK vejš... nevěřím příliš, že by tohle někdo řešil v nějakým poloamatérským poháru.
A přesně ...první půjdou jiný desky, pak pumpa...
Jinak doporučil bych všem monoblokařům svízt se na japonci z 80' let ... ...rádi byste koupili ještě moje axiály z SSa
...ale neboj...do tebe se naveze František ... jen počkej, zajíci
Naposledy editováno 23.02.2016 09:15:49
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon> no...ne že bych mu nějak zásadně chtěl nadržovat...ale minulej rok nás příliš nebrzdil cestou na moravu...on jak se chytne správných jezdců, vybitchuje se k výkonům...a co neumí, dotáhne plynem
a s tím plynem je to naprostá pravda a nestydím se za to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> voe, ale zase nejsem takovej mrdal jako Ty, po posledním podzimním šumavském prolítnutí mám modrý kotouče ještě teď, já dělám krátký rychlejší přesuny, žádný kochačky a výletíky
Si projel modrou barvou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Příští sezónu všechno vypnu a uvidíte!
Jak to bude rozstipany...
Holt asi 180 koní by dal bez ficur tak maximálně Drippera.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: strakon> ti dám robota! Jako trakci má kde co, abs taky, aniwheelie bych rukama snad dal taky a launchcontrol mám zapnutý jen když se zapomenu přihlásit do závodu a startuju poslední.
Příští sezónu všechno vypnu a uvidíte!
Jak to bude rozstipany...
Holt asi 180 koní by dal bez ficur tak maximálně Drippera.
Špájo půjdem než to uděláš eště na pivo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Já myslím, že ty moje monobloky i s axiální pumpičkou fungujou dobře a nemám sebemenší důvod je menit nebo o tom byt jen přemýšlet. Větší vliv mají desky. Na vokruh by to chtělo třeba závodnický, ale nechce se mi jezdit domů na podvalu jako někdo po 5.000 km. Brzdění na vokruhu je víc o hlavě (respektive trenyrkach) než o nakejch mono/duo blokach.
já si myslím že v aprilii věděli co dělaj, a to že nemaj ostrej nástup může být záměr takže jestli jsi spokojenej není důvod měnit, něco jako ten sériovej vejfuk Jinak dobrý desky neznamenaj nutně mini výdrž.