kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: dewwil> A mela ta vymena origo vyfuku krome jineho zvuku i nejaky dalsi efekt? Delalo se i neco jineho v te souvislosti?
majitel chtěl pouze výfuk, právě kvůli zvuku, jestli to dá něco víc koníků nebo krouťáku nevím, graf u toho byl, ale výrobci toho nakecaj... Váha o 2kg dole, to je jediný co je na 100%...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.08.2021 08:55:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: DRČ Něco pro píče, i ve světě dostávaj rozum search.seznam.cz/
takže to shrňme ... Plzeň jede hodně v ČR, kde Budvar tolik nejede. Takže logicky z toho těžil Budvar, protože je asi obecně známější jako český pivo venku, díky dlouholetýmu omílání ohledně soudu s Americkým Budweiserem. Budvar tedy vlastně vyvezl víc piva, že?Samozřejmě že tomu napomáhá i cenová politika, je-li cena Plzně o 1/3 vyšší, určitě v době krize bude mít boj na trhu o něco horší... to mi přijde jako resume z toho článku... ...o kvalitě toho sladkolepu to asi nic moc nevypovídá...
t_freedom píše: takže to shrňme ... Plzeň jede hodně v ČR, kde Budvar tolik nejede. Takže logicky z toho těžil Budvar, protože je asi obecně známější jako český pivo venku, díky dlouholetýmu omílání ohledně soudu s Americkým Budweiserem. Budvar tedy vlastně vyvezl víc piva, že?Samozřejmě že tomu napomáhá i cenová politika, je-li cena Plzně o 1/3 vyšší, určitě v době krize bude mít boj na trhu o něco horší... to mi přijde jako resume z toho článku... ...o kvalitě toho sladkolepu to asi nic moc nevypovídá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: NP> Myslíš ze je potřeba zvyšovat výkon ještě ?
No prave, mozna u 1200 to muze byt dobre jeste poladit, u 1250 uz asi ani ne, zejmena u gsa ale u toho je i vyfuk docela uz hlucny a brblavy, zejmena ve srovnani se vzduchacem takze pro cestovani byl vzduchac podle mne i vhodnejsi pac se dalo za jizdy mluvit se spolujezdcem nebo telefonovat. A uspora 2 kila pri 260 kg vahy motorky plus typicky jezdec 110+ kg … no, mozna by to chtelo par titanovych sroubu jeste
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Frennky> přesně...šalung na ty schody mi ukazoval už v sobotu, s tím že s námi prý nemůže jet
O vikendu ti beton nenamichaj,takze jsem to dosaloval,zadratoval,vcera nebyl volnej kontejner,takze beton dnes Uz mam namleto a muzu jet vyzkouset tech air
Frennky>
t_freedom píše: takže to shrňme ... Plzeň jede hodně v ČR, kde Budvar tolik nejede. Takže logicky z toho těžil Budvar, protože je asi obecně známější jako český pivo venku, díky dlouholetýmu omílání ohledně soudu s Americkým Budweiserem. Budvar tedy vlastně vyvezl víc piva, že?Samozřejmě že tomu napomáhá i cenová politika, je-li cena Plzně o 1/3 vyšší, určitě v době krize bude mít boj na trhu o něco horší... to mi přijde jako resume z toho článku... ...o kvalitě toho sladkolepu to asi nic moc nevypovídá...
Plzeň nebo Budvar, je mně to celkem fuk, ale ten první koment je dobrej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: To SCéčko jsem měl na Rku , bez tlumivky a zvuk byl (a pořád je) lepší, než teď ten Akrap na RSu. Ten má killery napevno a musel by se kuchat . Já za jízdy netelefonuju a nějakej ten řádnější zvuk z vejfucku slyšet prostě potřebuju
To, že jsou db killery napevno není podle Akrapa, ale dle EU...
Naposledy editováno 17.08.2021 11:56:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jen tak mmch,ty zmiňovaný výjezdy ze to má slabší než 1200 od některých jsou daný spis tím,ze u 1250 to jedou na trojku místo na dvojku jako u toho eRka cos měl…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: No prave, mozna u 1200 to muze byt dobre jeste poladit, u 1250 uz asi ani ne, zejmena u gsa ale u toho je i vyfuk docela uz hlucny a brblavy, zejmena ve srovnani se vzduchacem takze pro cestovani byl vzduchac podle mne i vhodnejsi pac se dalo za jizdy mluvit se spolujezdcem nebo telefonovat. A uspora 2 kila pri 260 kg vahy motorky plus typicky jezdec 110+ kg … no, mozna by to chtelo par titanovych sroubu jeste
Naopak.Odlehcovat a ladit se přeci musí.Pak se na to teda navěsí ještě hromada doplňků pro indiviulizaci a v garmiši se pak ve finále všichni sejdou se stejnejma motorkama
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Naopak.Odlehcovat a ladit se přeci musí.Pak se na to teda navěsí ještě hromada doplňků pro indiviulizaci a v garmiši se pak ve finále všichni sejdou se stejnejma motorkama
Asi tak, neni nad to mit trubky vsude kolem motorky, druhe plexi pred reflektorem a napevno 3 kufry i pri nakupu rohliku za rohem Zapomel jsi ale ze v tom Garmischi se lisi samolepkama na tech kufrech
Frennky> u tech sportovnejsich modelech je lepsi zvuk fajn, dava takovy “racing” pocit, u gs to moc neberu, spis naopak