kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Naposledy editováno 06.10.2021 10:14:29
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ja jsem takhle resil jestli koupit tu ulozenou Suzuki, nebo R1 ke ktery me to tahne vic. Zuzka stoji na krame za 330 a jediny co musis udelat je vymenit chciplou baterku, kterou ti jeste doda dealer v ramci zaruky. R1 pod pul mega nedostanes. Teda alespon me se to nepovedlo. A ted ... o kolik ze je vlastne ta R1 rychlejsi ? o 2 desetiny ? A kdyz vyuziju ten budget co mi zbude, a koupil ohlinse, svody a vejfuk, yoshimuru jednotku a svazek, a necham to murkina odladit, nebudu mit za stejny prachy jak R1 spis o 2 desetiny rychlejsi bajk ?
Ale jeste spis se na to vykaslu, dam jen laminaty a koupim stoh gum, a budu se dal ucit jezdit Za tech 170 papouchu rozdilu je hooodne pekna sezona
To hlavní jsi zapomněl zmínit - máš spolehlivější motorku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To hlavní jsi zapomněl zmínit - máš spolehlivější motorku...
To ukaze teprve budoucnost. Ale zatim sem zvladnul vsechno driv rozbit, nez to zacalo zlobit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ja jsem takhle resil jestli koupit tu ulozenou Suzuki, nebo R1 ke ktery me to tahne vic. Zuzka stoji na krame za 330 a jediny co musis udelat je vymenit chciplou baterku, kterou ti jeste doda dealer v ramci zaruky. R1 pod pul mega nedostanes. Teda alespon me se to nepovedlo. A ted ... o kolik ze je vlastne ta R1 rychlejsi ? o 2 desetiny ? A kdyz vyuziju ten budget co mi zbude, a koupil ohlinse, svody a vejfuk, yoshimuru jednotku a svazek, a necham to murkina odladit, nebudu mit za stejny prachy jak R1 spis o 2 desetiny rychlejsi bajk ?
Ale jeste spis se na to vykaslu, dam jen laminaty a koupim stoh gum, a budu se dal ucit jezdit Za tech 170 papouchu rozdilu je hooodne pekna sezona
Nebo se vyseru na dvě desetiny a ty prachy utratim za chlast a děvky, mnohem víc zábavy
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.10.2021 11:06:46
assassin píše: Freedom: no vidis, a to bawo je procentualne zhruba o stejnouncastku drazsi a nejspis to bude taky seriovosti… protoze se nejspis vyrobi vic zakladnich V4 nez //M1000 - takze jsme teda u toho co jsem psal na zacatku
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Petr treba jel ty o 4s rychlejsi casy na zcela nefunkcni vidlici
Naposledy editováno 06.10.2021 11:10:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše:
Petr treba jel ty o 4s rychlejsi casy na zcela nefunkcni vidlici
Jenze on je krapet blazen
A o o o o tom to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
vsechny ty drahe dily jsou spis jen berlicky pro pomaleho pilota, aby mel pocit, ze je rychlejsi pilot... no a aby dyl vydrzely ty gumy
Naposledy editováno 06.10.2021 11:26:15
zmulin píše: z.a.j.o.c.h> Mi ani nejde o to,co by jste dokázali mít ty motky na víkend .OK, BMW dávalo pocit ze se na něm můžeš strašně zlepšit .Spis mi šlo o ten pocit,ze kdyby tam byly opravdu srovnatelný verze,ze jestli by davaly podobnej pocit prostoru pro zlepšení jak se mluvilo v testu..
Ten charakter motorek by zůstal stejnej, takže V4 SP bude pořád nejkomplikovanější a nespasí to ani karbonový kola, takže V4 SP vs M 1000 RR bude ve finále pro bavoráka, protože se na něm prostě jede jednodušeji. Aspoň ze začátku... A když nato koukám, ve finále by tomu ujela RSV X, bo tam ty koně/váha už docela roli hrát budou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: t_freedom> v dobach 916,996,999 byly rozdily v cneach proti konkurencnim sbk mensi?
a seriovost ... jakoze, kdyby se panigale vyrabely v desetinasobnem mnozstvi tak stoji o 200min?
bohužel jsem starý katalogy vyhodil...ale pamatuji si dobře na ceny duc 996, 996 sps apod.(či 998) začínali na půl míči a neváhali v klidu jít přes mega, jako by se nechumelilo...ale japonci, ty top sbk litry byli tomu půl míči též blízko...jen byli rychlejší no...:D
v 10 letech jsem ty katalogy znal nazpaměť, teď si pamatuji leda piču...
E: jestli je i/y blbě, tak jebu opavu...:D
ostatně to je i teďka, ale mazat už to nebudu...:)
asi budu muset kouknout na sveřepí šakali zavile vyli na bílý měsíc...
Naposledy editováno 06.10.2021 11:50:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: To ukaze teprve budoucnost. Ale zatim sem zvladnul vsechno driv rozbit, nez to zacalo zlobit
To je objektivní fakt... Ptal jsem se na to a prý japonský motorky jsou na tom zhruba stejně, samozřejmě už ne tak, jako dříve, ale proti evropské produkci pořád lepší. A Suzuki je z nich ještě asi nejlíp udělaná, vydrží toho nejvíc. A EWC je toho krásným příkladem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: O víkendu MS Sidecarcross a ME čtyřkolek v Kramolíně, jedete někdo kouknout?
Co to tady píšeš prosimtě za okresní přebor. Jede se EWC!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To je objektivní fakt... Ptal jsem se na to a prý japonský motorky jsou na tom zhruba stejně, samozřejmě už ne tak, jako dříve, ale proti evropské produkci pořád lepší. A Suzuki je z nich ještě asi nejlíp udělaná, vydrží toho nejvíc. A EWC je toho krásným příkladem...
Suzuki je na tom nejlíp, protože tam ten vývoj zamrznul v tý ještě dobrý době Zrovna dělám na Buse, a to je ukázkový příklad
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Suzuki je na tom nejlíp, protože tam ten vývoj zamrznul v tý ještě dobrý době Zrovna dělám na Buse, a to je ukázkový příklad
Asi to je i docela pravda, mají takovou filozofii. Samozřejmě se musí držet moderního vývoje, ale oproti konkurenci jsou asi nejvíce konzervativní. Ale proč ne...202 koní by mohlo stačit (právě jsem se podíval na stránky Yamahy a uvádějí u R1 200 koní, takže konkurenceschopné). Busa dokonce nižší výkon, než předchozí generace, ale asi to tak chtěli. Pokud bych chtěl závodit a 202 koní by mi nestačilo, tak cenový rozdíl mezi základním GSXR a třeba BMW nasypu do kitu od Yoshimury, jak píše Ozzy_ a aspoň nebudu mít nudnou OEM motorku, samý plast a odlitek...A stejně i u toho BMW musíš vyměnit kapoty, stupačky, atd.