kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Hadicák v Repsolu www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-zxr-750/kawasaki-zxr-750-1680871.html
No ty voe....to už chce odvahu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Asi to je i docela pravda, mají takovou filozofii. Samozřejmě se musí držet moderního vývoje, ale oproti konkurenci jsou asi nejvíce konzervativní. Ale proč ne...202 koní by mohlo stačit (právě jsem se podíval na stránky Yamahy a uvádějí u R1 200 koní, takže konkurenceschopné). Busa dokonce nižší výkon, než předchozí generace, ale asi to tak chtěli. Pokud bych chtěl závodit a 202 koní by mi nestačilo, tak cenový rozdíl mezi základním GSXR a třeba BMW nasypu do kitu od Yoshimury, jak píše Ozzy_ a aspoň nebudu mít nudnou OEM motorku, samý plast a odlitek...A stejně i u toho BMW musíš vyměnit kapoty, stupačky, atd.
Jestli filozofie nebo z nouze ctnost těžko říct. Papírově většinou představení motorky není žádnej šlágr, mediálně to taky není moc podpořený, ale když se na tom člověk sveze, tak pomalej vývoj má něco do sebe. Ty motorky jsou jiný a asi bych jim i nejvíc věřil. GSX-R jsem nejel, ale předpokládám, že to bude stejný v tomhle duchu. Ono stejně hardwarově už moc není kam jít a kdo jde dál, hlavně odlehčuje a tím se pouští už asi na trochu tenkej led spolehlivosti, životnosti, takže špatná cesta to určitě není a ve finále dobrý pro rozumnýho uživatele, kterej bude uvažovat jako ty nebo Ozzy a radši ušetří na základu a pustí to buď do úprav nebo do ježdění a do sebe
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Hele to jo Jasne ze na lepsi motorce pojedes lip. Finta je, o kolik rychleji, co to bude stat, a jestli ti to za to stoji. Kdyz nekoho bavi pustit do motorky nekrestansky prachy,a rikat ze ma na motoru 220 koni, fajn. Ale je potreba rict taky B, ze je s tim o max vterinu rychlejsi nez na zakladni motorce z kramu obuty na nahratym slicku.
Kdezto ... lepsi agenturni pilot na sestce ti i tak nalozi 5 sekund na kolo, a to nebude zadny "zavodnik co jede republiku nebo nedej boze svet"
Na tom testu mi prave prijde cenny, ze jak Kamil, tak Tomas, tak i rekneme "kluk z ulice aka Zajda" sice jeli ruzne rychly casy, ale to ty motorky se u vsech vesli +- do vteriny. Ne ze to u "zavodnika Kamila" udelalo nic, a u Zajocha udelalo 5 vterin. Nebo opacne. Proste vsichni se na tom citili nejlip, zdalo se jim ze to nejlip funguje, ale bac, pohled na nemilosrdny stopky ukazal, ze jsou +- ve vterine.
Souhlasím, moc pěkně udělanej test
Hlavně ten závěr se kterým se ztotožňuju, že všechny ty motorky jsou skvělý, ale ta nejvíc nasypaná je prostě nejlepší. A to neznamená, že na ní automaticky budeš nejrychlejší, jenom je to prostě snazší. Ve finále je to na výsledném čase zanedbatelný rozdíl, ale pocit z jízdy je rozdílný hodně.
Je to o preferencích. Chceš jezdit na bednu - kup R1 nebo Báwo. Je úplně jedno že maj papírově míň koní než třeba V4. Na dráze to prostě funguje a když koukneš na agenturách na lap time, ty nejrychlejší jedou R1, sem tam BMW. Pokud chceš překonávat sám sebe a užívat si to, kup to co se ti líbí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Palomoto> tak hlavně že to dobře dopadlo
Díky
U tebe to určitě taky dobře pracovně dopadlo, takže příště zavčas potlačit pocit Kinga
strakon píše: Hadicák v Repsolu www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-zxr-750/kawasaki-zxr-750-1680871.html
vrba na letny, ted tohleto, uz jenom chybi aby voda tekla dokopce
Palomoto píše: Díky
U tebe to určitě taky dobře pracovně dopadlo, takže příště zavčas potlačit pocit Kinga
U mě jen trochu času a nějaký kačky za novej nůž. Pokud to je jen materiální újma tak jde o hovno. Zdraví je horší to si nekoupíš
Naposledy editováno 06.10.2021 20:18:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: doucha> Tyjo rozhodnout se,ze budu okruhar a do ty doby koukat na testy,tak z toho vyplývá jasnej nákup RSV4,pac v naprostý většině testu udělala stejnej,nebo spis lepší čas než BMW a to byla v základu ..
Tak jen pripomenu ze ti testeri dostali vetsinou temer fungl novej kousek, a i na nem se dokazala srat elektrika
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> proč myslíš, že tak málo jezdím?
Myslím že se mýlíš, pokus si myslíš že na tej 999 assassin jezdí více než ty. Je to jen tvá domněnka, asi jsi na to zapomněl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak je na netu zajimavej rozhovor s Terblanchem a rika, ze u 999 se nechal unést sam s sebou (asi nebyl sam) a vzniklo poněkud “overcomplicated” dílo.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Áha,nejde to tu přehrát
Naposledy editováno 06.10.2021 22:05:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ban-án... Ozzy, Assassin, FiZzeR... možná Sejrac...
no a dál už jen kávičku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty original jsou dve verze, obyc a performance pro Rko - rekl bych, ze ty co jsem z toho vyndal jsou ty Rkove…
Fizzer: myslel to i na technickou prekomplikovanost, mluvil o projektu 999 obecne, ne jen za design.. zkusim to najit, je to zajimavy poslouchani…