Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Murkin píše: Vodu to vyhazuje z nadobky a tlakuje to,nebo se jen ztraci?
Tlakování to předtím, teď to jen žere.
S tím časováním, celou dobu mám takovej divnej pocit, že je to skočený o zub aje to klidně možný.
No jsem zvědavej na co u tebe příjdou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Já to ale nenechával tunit, já nechával dělat servis a opravit závadu
Tak to se omluvuju, sem myslel ze ses jeden z tech wotuzenejch stroju ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Tlakování to předtím, teď to jen žere.
S tím časováním, celou dobu mám takovej divnej pocit, že je to skočený o zub aje to klidně možný.
Mnooo jestli von amann nemá štelovací rozvodový kola Čili po demontáži se musí nastavit časování vaček. A když o tom ňákej Lojza Brňák neví a sundá to dřív než ho zjistí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Se na to fakt příště vyseru, naučím se to a začnu si všechno dělat sám Radši si tu motorku zlikviduju sám zadarmo, něž za to platit játrům z moravy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: FiZzeR> Tak Lojza Brňák je autorizovanej servis kterej přímo tuhle konkrétní motorku s tou úpravou už servisoval, tak jsem předpokládal, že ví co dělá..
Se na to fakt příště vyseru, naučím se to a začnu si všechno dělat sám Radši si tu motorku zlikviduju sám zadarmo, něž za to platit játrům z moravy.
K tomu sem dospel po nekolika navstevach ruznych servisu uz taky :( A kdyz uz neco nezvladnu, tak to odvezt nekomu kdo vi co dela a BYT CELOU DOBU U TOHO. Riskuju na dromu zivot, nehodlam si rozbit hubu kvuli tomu ze nekdo je linej nebo zapometlivej nebo blbej :/
Dost kdyz si rozbiju hubu pro svy jizdni neumeni, technika musi fungovat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: K tomu sem dospel po nekolika navstevach ruznych servisu uz taky :( A kdyz uz neco nezvladnu, tak to odvezt nekomu kdo vi co dela a BYT CELOU DOBU U TOHO. Riskuju na dromu zivot, nehodlam si rozbit hubu kvuli tomu ze nekdo je linej nebo zapometlivej nebo blbej :/
Dost kdyz si rozbiju hubu pro svy jizdni neumeni, technika musi fungovat :)
máš recht. Dneska mít někoho šikovnýho na koho by ses mohl spolehnout je jak dar z nebes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Stev> No hrál jsem na jistotu Říkal jsem si autorizák, kterej motorku připravoval tomu předchozímu majiteli, kterej si ji u nich přímo koupil bude nejlepší volba
to naprosto chápu, narazit můžeš ať už to děláš jakkoliv
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
http://www.ebay.com/...35effbc7&vxp=mtr
Naposledy editováno 23.10.2013 20:06:59
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jo už jsem to našel uplně uplně dole to je tak snad to bude pasovat nuže teda dobrá..
Naposledy editováno 23.10.2013 20:49:29
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Bači píše: Zdarec potřebuji akutní pomoc, chci koupit zatmavenej set zadního světla na Aprilku 06+ ale chci to vzít z Čínska jen ti volové tam nemají napsané jestli je to na 04 nebo 06, potřebuju aby to byla tutovka protože O4kový na O6tkovou prdel nesedí, můžete na to kuknout a říct mi jestli je to 06tkové světlo? Děkuji moc... Jsem z toho v pasti
http://www.ebay.com/...&vxp=mtr [/quote]
Tobě už snad stačí vyměnit jen tu podsedadlovou část a máš RSV 06- . Jinak Ti nepomůžu, taky je z fotek nerozeznám . Ale můžeš ušetřit a koupit tyhle: http://www.ebay.com/itm/Smoke-Brake-LED-Tail-Light-For-Aprilia-RSV1000-RSV4R-2004-2005-2006-2007-2008-/350896039225?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51b308a539&vxp=mtr . Já bych měl právě strach, že jsou na starší model z toho důvodu, že z číny se dají sehnat kopie kapot jen na ročníky 04-05...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
jedine cim by se dalo ridit, tak druha generace Tuona se delala jen s tim jednim svetlem. Na rozdil od druhe generace RSV, kde byl model 04-05 a od 06 byl facelift s prichodem Tuona
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Já to chtěl taky předělat ale právě pro to, že je na to potřeba taková hromada věcí, jsem se na to vybodnul. Chtělo by to koupit celej zadek z nějaký bouračky.
to je umeni sehnat, to se vzdy roztriska :-\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |