kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Duricko: Hele asi takhle jsem inkoust a se zakldnim vercajkem jsem to sundal komplet za cca hodku....odhaduju to mym skillem na max 3 hodky. V servisu se nedivim nicemu, to jak v MB vymena zarovky za 1,5 normo hodiny (3 srouby povytahnout svetlo vysroubovat zarovku a dat novou etc) s krasnejch 2500.- . Takze se tomu v autorizaku nedivim...videl bych to 7x 650 bez dane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zalezi, co tam uz mas? Jestli ladaky, tak s filtrem to chce vetsinou naladit, i kdyz kat zustane. Tu a tam to masina chroupne, ale u vzduchace uz to bude chtit soft. Dej tam papir za par korun. Pokud nemas laufy, tak by to slo, bude to trochu vic chrcet, ale nic to neprinese..
jsou tam origo vyfuky.. slo mi o to ze ten pratelnej muzu kdykoliv vycistit jiny duvod nemam3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.03.2016 21:11:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Evidentně málo kokajnu..
GeorgePanek píše: jsou tam origo vyfuky.. slo mi o to ze ten pratelnej muzu kdykoliv vycistit jiny duvod nemam
tak to asi pujde, ale neber zadnej racing, pokud to pujde. Pratelnej a podobnejma vlastnostma jako origo a bude to cajk..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: To jsem si zase precetl kydu o bmw xdrive od odborniku, co ho videli tak z prospektu, asi jsem si spletl vlakno 😭
aa nekomu jsme slapli na kuri oko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: aa nekomu jsme slapli na kuri oko
Neboj, neberu to zase az tak vazne nicmene ta technika funguje v ramci kazdodenniho pouzivani opravdu dobre i v gaziku na dalnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Neboj, neberu to zase az tak vazne nicmene ta technika funguje v ramci kazdodenniho pouzivani opravdu dobre i v gaziku na dalnici
da se rict ze to na dalnici funguje stejne jako ta nebezpecna zadokolka a predokolka co nema trakci :)
neco malo jsem najezdil s 335i xdrive a sem tam jezdim s X1 28i .... funguji dobre (az na hlucnost motoru v x1) ale nenasel jsem tam duvod proc si priplatit za 4x4 ..... u velkyho auta se kterym by se tahal treba vlek tomu rozumim vic...
Naposledy editováno 21.03.2016 22:28:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> Kdo jednou zkusí 4x4,nechce už nic jiného
Jj,do bahna super.Na 80% použití zbytečný a v tom zbytku je to na každym,jak zvládá auto a jak si to chce užít/už ani neužít.
Blbý třeba je,že do míst,který by třeba Impreza vyfrnkla v pohodě,stejně musej nasadit řetězy,jinak je tam nepustěj
Pohodlí,když napadne sníh na normálních cestách a já jedu přes jeseníky jako nic je pro mně bonus a skoro samozřejmost
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
JA-NE> asi nelze zovseobecnovat, ze xdrive je poruchovy, mame 4 auta, vsechny xdrive, nikdy zadne problemy, za mne