kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nebo mas jako nekomu doporucit variabilni casovani ventilu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: P_B> co ze je VVT?
Nebo mas jako nekomu doporucit variabilni casovani ventilu?
Mám pro to vlastní překlad.
Ale je to něco jako parťák střídač zaučovač.
Naposledy editováno 25.03.2022 22:19:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.03.2022 22:39:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S výrobákama nemám nic. Já se starám o ty tuny železa z kterých vypadne plastovej díl.
dewwil píše: si hovno brzdič, bratr na rsv těm brzdám dal pokouřit tak, že po zastavení čumíme ,že se hulí od brzd a hořela ta barva na destičkách, no odsral to pravej kotouč, celej fialovej, no zkroutil se... Neměl zastavovat no...
To je tak tezkej,nebo tak vydesenej?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: NP> A neni 100kkm fakt už moc?
Zalezi jak a kde s tim jezdis, ja menil tlumice s pruzinama po cca 80000 km protoze jsem jezdil prevazne ve dvou a nalozeny a tak byla zadni pruzina uz vymekla, jinak by tam mohla zustat, tlumice netekly, jen jsem daval Hyperpro sety, ktere maji progresivni pruziny kvuli vetsi zatezi, byl to kit pro predek i zadek. Pokud by se honilo gso po terenu tak asi bude pruzeni chtit repas o neco drive. Ted mam cca 50000 km ale tam je ESA takze asi nic nepoznas jestli je neco uz unavene, protoze to se pokazde samo nastavuje do rezimu ktery mas zvoleny. Ale jasne, kdo chce byt top frajer, meni jednotky za Touratech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: NP> A neni 100kkm fakt už moc?
Podle BMW možná ASI ano.Ale když jsem se teď zajímal o tuhle záležitost,tak tlumiče cca 40 max a smrt.Ty origo.
Když z origa uděláš servisovatelné, nebo koupíš takové,tak cca 20 nebo dva roky.Servis.
Takže těch sto bych bral velice v rezervě.To samé je v těch nových modelech kardan.Podle BMW 50 tysyc.A když někdo koukl na něho v těch přibližně 50,tak našel rezavou tyčku která nešla od převodovky
Výhoda bude jen během sezóny a na dlouhé cestě.Jinak nějaká práce tam bude
Naposledy editováno 25.03.2022 23:34:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: ........To samé je v těch nových modelech kardan.Podle BMW 50 tysyc.A když někdo koukl na něho v těch přibližně 50,tak našel rezavou tyčku která nešla od převodovky
Výhoda bude jen během sezóny a na dlouhé cestě.Jinak nějaká práce tam bude
I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...etail&ddid=81049
Naposledy editováno 26.03.2022 00:46:53
Frennky píše: I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...p;ddid=81049 [/quote]
Tak super Někde jsem to četl! !Opravdu.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: asi jo. Mazec. Na V11 je kardan pulenej a to "pohyblivy" drazkovani je tam. Krize jsou nasunuty napevno. Drazkovani se maze pomoci maznice. Takze by namazani kardanu trvalo asi 2 minuty - jedna maznica na drazky a dalsi dve na mazani krizu. Ale to by bylo moc jednoduchy. Tak to pani v Guzzi vymysleli tak, ze se k maznici predniho krize nejde nějak smysluplne dostat bez sundani kyvky Takze to je stejne operace na hodinu az dve.
Naposledy editováno 26.03.2022 11:27:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: I u nových podle BMW olej v kardanu kazdejch 20 tis., nebo dva roky. Mazání hřídelí 10 tis...
Viz. bejvalej Ducatista DejvGSR
https://www.motorkar...p;ddid=81049 [/quote]
To je ten BEZÚDRŽBOVEJ kardan ?
Jinak ten Kluber je pěkně mastná/drahá vazelína
Kupoval jsem kilovku na vřetenová ložiska a tuším 5500 bez DPH nebo tak nějak . Ale je TOP
Naposledy editováno 26.03.2022 11:37:26
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: To je ten BEZÚDRŽBOVEJ kardan ?
Jinak ten Kluber je pěkně mastná/drahá vazelína
Kupoval jsem kilovku na vřetenová ložiska a tuším 5500 bez DPH nebo tak nějak . Ale je TOP
Máme podobnou vazelínu do tečh kloubů, ale jen ji nemáme v té tubičce, ale v kilovce a vymažeme tak 1 - 2 týdně a cena tuším 8 000 bez DPH a to nepočítám co vystříkáme sprájů platit bych to nechtěl.
pzo 152 ve spráji 776,29 Kč konzervák vosková báze 689,70Kč těch jsem za 4 dny udělal 4 snad máme množstevní slevu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Máme podobnou vazelínu do tečh kloubů, ale jen ji nemáme v té tubičce, ale v kilovce a vymažeme tak 1 - 2 týdně a cena tuším 8 000 bez DPH a to nepočítám co vystříkáme sprájů platit bych to nechtěl.
pzo 152 ve spráji 776,29 Kč konzervák vosková báze 689,70Kč těch jsem za 4 dny udělal 4 snad máme množstevní slevu
Taky ta cena není z ČR A platil jsem to já
Naposledy editováno 26.03.2022 12:24:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Taky ta cena není z ČR A platil jsem to já
to není pravda platí to tví zákazníci ve tvé práci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: to není pravda platí to tví zákazníci ve tvé práci
Máš to nějaké pokroucené. Platil jsem to já ze svého zisku. Taky jsem mohl koupit nějakej šunt a zbylo by mi víc na jiné pičoviny
Každého zákazníka zajímá jenom cena za svůj výrobek . Za co si utratím zisk je můj problém
Naposledy editováno 26.03.2022 12:57:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Máš to nějaké pokroucené. Platil jsem to já ze svého zisku . Taky jsem mohl koupit nějakej šunt a zbylo by mi víc na jiné pičoviny
Každého zákazníka zajímá jenom cena za svůj výrobek .Za co si utratím zisk je můj problém
Souhlas, ale pořád je to to samé. Pořád jsi na to vydělal podnikáním, tedy to zaplatil zákazník v zakázkách né Ty
Naposledy editováno 26.03.2022 13:46:35