Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
špageta píše: Zdar ladiči. Určitě budete vědět, jaký je rozdíl mezi motorama, detailněji převodovkama, u RSV 04 a výš a Tuona 06 a výš. Tak šup šup. Děkuju
Detailněji převodovky jsou uplně stejné Jediný rozdíl je ve zpřevodování primár. kolečko vs. rozeta tam se to liší. Převodovka ne...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Teď, když jedu dýl, stává se mi to samý , i když jenom zřídka. A tak právě zvažuju, že když budu dávat motorku na kontrolu ventilů, jestli motor nerozhodit a mrknout na převodovku. Je fakt, že teď, když tam rychlost nejde, tak jí tam zbytečně nervu a počkám si.
Tenkrát na okruhu nebyl čas ptát se kdo je kdo
Tenhle originální motor má najeto přes 30tis, tak si nějakou větší údržbu asi zaslouží.
A nebo mi to klidně rozmluvte, ať počkám, až se mi to skutečně vysere
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Bači píše: jojo nafot co máš.. taky to nafotím a hodím to sem. mám toho taky už plnou garáž co už mám 2x nebo 3x...
ty tři motory snad udáš a možná i ten ruplej rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Fotit nebudu, to bych měl na hodinu. Asi udělám inzerát ve tvaru seznamu, hodím sem odkaz a dle zájmu budu fotit. Nebylo by ale špatný udělat tady takovou burzu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: WenCa, Bači>
Fotit nebudu, to bych měl na hodinu. Asi udělám inzerát ve tvaru seznamu, hodím sem odkaz a dle zájmu budu fotit. Nebylo by ale špatný udělat tady takovou burzu...
6 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina
Tak jsem zvedac co vykouzli... na jare se na to prijedu kouknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina
tak abychom pak nečetli v deníku "back in business 3"
jinak souhlas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina
tak to jsem zvědavej co z něj vypadne...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
hmm, jde vidět, že máme stejné myšlenky...
Naposledy editováno 09.02.2014 21:44:05
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Bači píše: tak to doufám že nee 150 hp by bylo fajn.. Jo já mít tak amanna ach..
Řekni mileekovi ať si neškudlí dva a jeden pošle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina
Si povíme pak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej> jo 2, ale jeden je motor RP ze staré Mille, a jeden je RR...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: Bači> vždyť ty ta máš 150k i bez něj, ne? jen koncovky a ignitech
Jindrej> jo 2, ale jeden je motor RP ze staré Mille, a jeden je RR...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |