Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Ludha92 píše: s tím lakem a odloupáváním se a tak u Ducati, s tím jsem se setkal většinou jen u motorek co jsou dovezeny od moře( velká británie atd.). A ještě jsem neslyšel třeba majitele Monsteru, 999, 916, 1098, 1198 aby jsi stěžovali na lak nebo to že se mu zdeforrmuje guma na stupackách atd....
Asi to musím uvést na pravou míru. Nebylo t nic drastického, jen na jednom místě, kde se někomu podařilo kousek laku odkopnout byla samolepka. Já ji sundal a šlo to i s lakem. Když jsem pak kolem rýpnul nehtem, loupal se ten lak jako by nebyl s podkladovou barvou řádně spojen. K drobným odprýskancom docházelo i v okolí dotyku plastů a zadní lampy. Vrstva laku byla opravdu hodně tenká a nedokážu si představit, co by se stalo, kdyby někdo sundával třeba tankpad po několika sezonách. NAvíc na samolepce (DUCATI) na nádrži, která byla pod lakem byly ve dvou písmenech docela znatelné bubliny. Nalepit blbě samolepku a takto ji zalakovat, to mi přijde u motorky za málem půl milionu docela trapné.
Je jedno jakou máte značku bajku,nebo jaké hadry máš na sobě. Jde přeci o to,jestli když jedeš na moto,jestli máš ten perfektní pocit,ne? Jaká značka ti ten pocit zprostředkuje už je úplně jedno.
Víc jsem zvědavej na rozdíl v jízdních vlastnostech. Triumpha Speeda nebo Streeta mám v hledáčku
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Naposledy editováno 18.12.2011 22:34:49
MilanTST píše: Klíďo ,Lidi co se točej kolem motorek Triumph jsou tolerantní k ostatním značkám.
Je to taková malá akce kde se dá pokecat o všem. Mimochodem, jezděj tam i borci na Ducati, mimo jiné
ježiš, co si to tam pouštíte za "verbež" ?
3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
MOTO GUZZI SPORT 1200 ABS (2ventil, koupena od novoty RENCAR)
- potvrzuji rozdílné nápisy na kolech (Brembo-Marchesini)
- potvrzuji, černý lak byl jako by pořád měkký,po jednom umytí tam byly vidět tahy po utěrce
- potvrzuji ty kabely omotané hadrovou páskou, ukostření u krku řízení bylo dokonce odhalené. Musel jsem si dopomoci sám páskou.
- potvrzuji cvrdlikání z hlav válců. Bylo mi řečeno, že to od novoty ve fabrice nastavují na větší vůle. Potvrdilo se to při garančce při 1500km, kdy se musí doseřídit vůle. Pak už dobrý, samozřejmě v rámci koncepce OHV motoru
- potvrzuji rosení budíků
- cca po 10 tis km jsem musel dolít cca 0,8 litrů oleje (ale zajíždělo se to a je to vzduch)
Jiné už nevím, ale Jack82 tady z motorkářů by mohl povídat dál....
No a toje tak vše o Guzzi, najel jsem 10 tis a nenechala mě nikde ale ve štychu.
DUCATI ST3 (2004, koupena od novoty)
- Rosení budíků
- odlupování barvy na nádobkách brzdové kapaliny
A to je vše. Kvalitní lak, zpracování. Jedna z nej Duc, co jsem měl. Vždy sem všude dojel a za 4,7 l/100km
- olej co jsem nalil, to jsem po 10 tis. vylil. Dobrá práce motorářům.
- vidlice těsná,v poho....
DUCATI MONSTER S4RS (2006)
- odlupavala sa mi motorová vana zespod motocyklu, byl původem z anglie, ale připočítávám to spíše i odlétavájícím šutrům
- tak, jak jsem měl při pořízení obavy z umístění olejového chladiče přímo za kolem, můžete být v poho. Je robustní konstrukce (než třeba vodní polovina u SF) a je na něm napsáno MADE IN KTM
- olej co jsem nalil, to jsem po 10 tis. vylil. Opět dobrá práce motorářům.
- lak oproti guzzi kvalitní, (pro šťouraly krovka zespod taky bez laku, sponky na sedle
- opět jsem všude dojel bez poruchy a za prům 5,6 l
- OHLINSY v pohodě, já se o motku starám. Uschlé tvrdé muchy přejíždějící přes manžety u mě nee Sem tam stříknu preventivně Teflonem ať si to jezdí jak po másle.
DUCATI MONSTER S2R 1000 (2006)
- Vana se neloupe, naopak je to vzduch, trochu to mění barvy válců. Nevypadá to prostě pořád jako nové. A to jsem trošec leštílek...
- no a trochu se to potí okolo napouštěcího šroubku dolévání oleje.
- lak stějný jak na S4Rs, pruhy pěkně pod hlubokým lakem.
- mám jej do dneška, takže olej jsem ještě nedolil, ale tuším, že nebude zase co dolévat.
- jezdí taky pod 5 litrů.
- zase nelakovaná krovka vespod a sponky na sedle
- poprvé v životě mě ital nechal ve štychu. Za jízdy zdechl. Závada: zaoxidovaný jeden drátek v elektroinstalaci, kousek za pojistkovou skříňkou . Tak jsem poprvé v životě tlačil Ducati domů 10km. Ale bylo fajn, protože jsem věděl, že to nebude tak hrozné. Motorově jsou to super vymyšlené strojky.
- vidlice těsná, v poho.
Takže ať si to každý přebere jak chce. Určitě Duc nejsou nejlepší motorky. Vyžadují určitý jiný přístup ke všemu, ale jak tu už někdo psal, když si stoupnete někam k cestě a slyšíte dojíždějící 2V Desmo, přebije to hodně negativ.....
Každopádně, pokud jednou budu muset opustit značku DUCATI, byl by to Speed Tripl pro jeho universální využití. Ale to bych ještě musel skusit DUCATI SPORT 1000 Biposto protože tam asi jednou zkončím. Zdar
Naposledy editováno 19.12.2011 09:38:47
dewwil píše: VlastíkPlamínek> jj, na sériovkách to jsou takový jak bych to řekl, nejlevnější provedení Ohlinsů, ono taky kdo by cpal z výrobců na sérii vidle za skoro cenu motorky
mno ... trebas triumph dava stejny Ohlinsy jako Ducati na Panigale S, jen bez toho elektronickyho nastavovani ...
Cili bych nerekl, ze to jsou nejlevnejsi sitovy Ohlinsy :)
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
MOTO GUZZI SPORT 1200 ABS (2ventil, koupena od novoty RENCAR)
- potvrzuji cvrdlikání z hlav válců. Bylo mi řečeno, že to od novoty ve fabrice nastavují na větší vůle. Potvrdilo se to při garančce při 1500km, kdy se musí doseřídit vůle. Pak už dobrý, samozřejmě v rámci koncepce OHV motoru
člověče to nebylo kovové cvakání a cvrdlikání to byl normálně jekot, vysoký tón jakoby se to celé přidíralo, mám to doma natočené sice trošku zmateně na mobil, ale ten zvuk je dobře slyšet, jakmile klesly otáčky na volnoběh nebo jsi vymáčkl spojku tak ten zvuk ustal - večer najdu a videjko sem dám.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
než jsem mobil vybalil atd. ve finále jsem zjistil, že kvílení vydrží i na volnoběh tak slízám z motorky nicméně s dalším poklesem otáček volnoběhu cca. 2:13 minuta, kvílení přestává a je slyšet už jen kovové cvakání, které je OK, tak to jste z motoru ještě asi neslyšeli
RBK píše: odkaz na video, popis : kvílení se začalo z motoru ozývat při brzdění motorem z kopce, abych to mohl natočit na mobil tak bylo nutné motor pořád držet lehce v otáčkách jinak to přestalo, proto je to video takové zmatené, vrkám plynem a šlo hlavně o zvuk
než jsem mobil vybalil atd. ve finále jsem zjistil, že kvílení vydrží i na volnoběh tak slízám z motorky nicméně s dalším poklesem otáček volnoběhu cca. 2:13 minuta, kvílení přestává a je slyšet už jen kovové cvakání, které je OK, tak to jste z motoru ještě asi neslyšeli
a co svolávačka na vačky nebo co to bylo v hlavách, klukům v UK pár Gris s QV zaplakalo...
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Poslal jsem jim dotaz a odkaz na video, že ty zvuky tam nepatří - odpověď, nevíme co to je, řemen na alternátoru nebo rozvody, pošleme dotaz a odkaz na video do dojču co oni na to, jezděte dál je to v záruce nekdy to tyto motory dělají. Tak jsem jezdil dál a je fakt, že se s postupem času začlo kvílení objevovat čím dál méně a po najetí asi 1400 kilometrů se to už neobjevilo. Vytvořily se provozní vůle co to bylo, nevím dodnes.
RBK píše: Jak jsem psal, motorka byla z Rencáru, ale to je asi nějaký "pracovní" název jinak je to fa. Reviti, Bolívarova, pepíkov.
Poslal jsem jim dotaz a odkaz na video, že ty zvuky tam nepatří - odpověď, nevíme co to je, řemen na alternátoru nebo rozvody, pošleme dotaz a odkaz na video do dojču co oni na to, jezděte dál je to v záruce nekdy to tyto motory dělají. Tak jsem jezdil dál a je fakt, že se s postupem času začlo kvílení objevovat čím dál méně a po najetí asi 1400 kilometrů se to už neobjevilo. Vytvořily se provozní vůle co to bylo, nevím dodnes.
Guzzi jsou prostě motocykly 1000 a 1 zvuku.
ale spát by mi to asi nedalo, nebýt to v záruce tak bych to otevřel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
SuperSic58 píše: Šuty> U motorky za 300 táců oxidují kontakty??? To si děláš kozy ne?:-o zas musim uvést svýho čínskýho vergla, kterej tenhle problém nezná, a to je furt od bahna a při mytí peru proud vody přímo na elektriku a kontakty a vždy hází jiskru jak fík Jako nezlobte se na mě, ale bajk za 300 a více papírů musí bejt dokonalost sama, do posledního detailu, a nějaký bubliny pod lakem, či skřeky z motoru, to bych s prodejcem vyběh, že by mu byly trenky malý... Za takovej ranec prachů bych chtěl dokonalost, ne nějakej cikánskej nedodělek
pak doporučuju vlákno o čínských motocyklech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
SuperSic58 píše: Šuty> U motorky za 300 táců oxidují kontakty??? To si děláš kozy ne?:-o zas musim uvést svýho čínskýho vergla, kterej tenhle problém nezná, a to je furt od bahna a při mytí peru proud vody přímo na elektriku a kontakty a vždy hází jiskru jak fík Jako nezlobte se na mě, ale bajk za 300 a více papírů musí bejt dokonalost sama, do posledního detailu, a nějaký bubliny pod lakem, či skřeky z motoru, to bych s prodejcem vyběh, že by mu byly trenky malý... Za takovej ranec prachů bych chtěl dokonalost, ne nějakej cikánskej nedodělek
ukaz mi prosim nejaky dokonaly vyrobek....ani to nemusi byt tak slozita vec jako motorka
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
k úplnému výčtu drobností a závad viz. strana č.2 ještě doplním, že rosily obě víčka brzdové a spojkové kapaliny na řidítkách a rozežíralo to barvu okolo - u spojky víc. Několikrát jsem to měl sundané, vytřené těsnění do sucha, zkoušel jsem to otáčet, dotahovat, povolovat - rosilo pořád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Londoner píše: ukaz mi prosim nejaky dokonaly vyrobek....ani to nemusi byt tak slozita vec jako motorka
Takle, za svý prachy chci odpovídající kvalitu, jinak to nekoupim Kupoval sem už 2 japonce, oba jetý a za krásnej peníz. Věci jako rozpouštějící se barva, odlupující se lak, bublinky pod lakem, pazvuky z motoru, spotřeba oleje, zapocené budíky či lampy(pravda u nových škodovek a francouzů běžná věc), stojan bez dorazu, neslícované plasty, obnažené nebo oxidující kontakty, to ta motorka neznala ani jedna