tak se k Vám hrdě přidávám a chci poradit :)
přemýšlím o první motorce..
125 už padla úplně.. sice se mi třeba Honda NSR 125 líbí, ale chci občas někoho svézt a chci jí mít alespoň tři roky..a už v autoškole jsem zjistila, že 125 NE.. takže proto..
na motorku mám sice jen 30 tis. , ale co tak koukám, dá se to..
jsem rozhodnutá pro nějaké pětikilo, max. šesti.. (mam z toho těžkej respekt a 5 let jezdim osobakem
ale přemýšlím, jestli naháče(vybírám- GPZ500, XJ600, Fazer) nebo super sport..
ty sportovní ( ZX-6R, CBR 600F) se mi totiž líbí mnohem vííc.. je mezi tím mega rozdíl, co se týče zrychlení, rychlosti a tak.. asi budou víc žrát, což ..
děkuji za jakýkoliv poznatek..
2 reakcí na tento příspěvek Sport jako první motorka?
ono kdyby Che ukazal ze tomu rozumi... nereknu... on si vybere z cele diskuze jeden detail na kterym predvadi svoji technickou zdatnost a to ze jini tomu nerozumi, kdyz se ta teorie zacne probirat do hloubky dela ze nevidi, neslysi...
netvrdim ze je dobrej napad zacinat na velky motorce, netvrdim ale ani ze je to uplnej nesmysl... velkou motorku sem mel doma v dobe kdy sem nemel moc najeto a vzdycky sem z ni mel respekt .... soucasne s tim u ty maly motorky mi prislo ze ji mam v maliku a delal jsem na ni blbosti... vic krizovek jsem mel asi na maly nez na velky, taky sem se vzdycky zvalel na maly motorce... protoze sem na ni zkousel wheelie, drifty atd... na velky me to ani nenapadlo....
assassin píše: creck: no treba ja sem ukazkovej mamonar....
ono kdyby Che ukazal ze tomu rozumi... nereknu... on si vybere z cele diskuze jeden detail na kterym predvadi svoji technickou zdatnost a to ze jini tomu nerozumi, kdyz se ta teorie zacne probirat do hloubky dela ze nevidi, neslysi...
netvrdim ze je dobrej napad zacinat na velky motorce, netvrdim ale ani ze je to uplnej nesmysl... velkou motorku sem mel doma v dobe kdy sem nemel moc najeto a vzdycky sem z ni mel respekt .... soucasne s tim u ty maly motorky mi prislo ze ji mam v maliku a delal jsem na ni blbosti... vic krizovek jsem mel asi na maly nez na velky, taky sem se vzdycky zvalel na maly motorce... protoze sem na ni zkousel wheelie, drifty atd... na velky me to ani nenapadlo....
pod tohle bych se podepsal pánové
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Jenze pokud nekdo sedne na motorku jako na prvni vozidlo s kterym kdy vyjel do dzungle zvane silnicni provoz, tak potom se nemuzem divit spouste krizku u cesty.
Podle me by se minimalne 80% havarii zabranilo , kdyby se kladl duraz hlavne na krizove situace, vetsina a to i treba dlouholetych ridicu kteri nikdy nemeli vaznejsi situaci , pri prvni krizovce zahamtnou brzdu a vytresti oci, teda blondyny ty oci zavrou
Creck píše: assassin> Tak ja tomuhle pravidlu zacinat na male motorce taky moc nehovim. Spis jde o to mit zkusenosti v silnicnim provozu. Pokud jezdis x let treba v aute a za tu dobu neudelas 20 havarek, proc si pak nekoupit co se ti libi a jezdit.
Jenze pokud nekdo sedne na motorku jako na prvni vozidlo s kterym kdy vyjel do dzungle zvane silnicni provoz, tak potom se nemuzem divit spouste krizku u cesty.
Podle me by se minimalne 80% havarii zabranilo , kdyby se kladl duraz hlavne na krizove situace, vetsina a to i treba dlouholetych ridicu kteri nikdy nemeli vaznejsi situaci , pri prvni krizovce zahamtnou brzdu a vytresti oci, teda blondyny ty oci zavrou
jo vyzuka ridicu u nas urcite neni idealni, nenahravaj tomu ani media, ruzny celebrity apod lidi co delaj machry s tim jak maj naky pravidla, rychlosti a parkovani "na haku"... neprida tomu ani policie, ktera pokutuje "malichernosti" protoze ty nebezpecny veci se spatne dokazuji - ono na druhou stranu kdyz si s policajtem nakej vychcanek co ma trosku proctenej zakon vytre pr...l kdy se mu zlibi tak je to smycka nekonecna. Ja nevim jak to udelat lip, ale mame na to cely ministerstvo, kupu ruznejch uradu... vsude tam sedi urednici co maj vzdelani v oboru - nebo by meli mit - tak at neco vymyslej oni...
Creck píše: assassin> Tak ja tomuhle pravidlu zacinat na male motorce taky moc nehovim. Spis jde o to mit zkusenosti v silnicnim provozu. Pokud jezdis x let treba v aute a za tu dobu neudelas 20 havarek, proc si pak nekoupit co se ti libi a jezdit.
Jenze pokud nekdo sedne na motorku jako na prvni vozidlo s kterym kdy vyjel do dzungle zvane silnicni provoz, tak potom se nemuzem divit spouste krizku u cesty.
Podle me by se minimalne 80% havarii zabranilo , kdyby se kladl duraz hlavne na krizove situace, vetsina a to i treba dlouholetych ridicu kteri nikdy nemeli vaznejsi situaci , pri prvni krizovce zahamtnou brzdu a vytresti oci, teda blondyny ty oci zavrou
Jenže nezkušenost v silničním provozu je stejná na jakýmkoliv typu motorky,zabít se dá i v relativně malých rychlostech,tudíž je to prostě hlavně o hlavě pilota.Pokud si někdo pořídí sto a více koňovou motorku a bude jezdit opatrně,tak to není nic proti ničemu,prostě se musí přidávat postupně a zvolna a je třeba reálně hodnotit vlastní schopnosti.
Nepodložený výkřiky do tmy ze strany Che jsou pravdivý jen zčásti,zapomíná,že každý rub má i líc.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Che píše: gdyž sport, tak litra čím to má širší gumy, tím je to přítulnější vysvětlí verybusy
Radši mi zkus odpovědět na mou otázku,co tam měla Juniorka za gumy,když už to používáš jako argumentaci.
Jinak tě opravím-čím menší styčná plocha gumy s asfaltem,tím přítulnější,interpretuješ značně nepřesně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
verybusy píše:
Jinak tě opravím-čím menší styčná plocha gumy s asfaltem,tím přítulnější,interpretuješ značně nepřesně.
takže ideeální by tam bylo dát galusku z kola, chápu to správně???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
verybusy píše: Radši mi zkus odpovědět na mou otázku,co tam měla Juniorka za gumy,když už to používáš jako argumentaci.
.
to nevím, pravděpodobně tam měla gumu, se kterou se CBR600RR běžně prodává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Che píše: takže ideeální by tam bylo dát galusku z kola, chápu to správně???
Pokud by to vydržela,měla jinej profil a dokázala přenést výkon,tak ve svý podstatě ano.Ale takovej materiál ještě nevynalezli,pusť se do toho.Co nějaká ta odpověď,když už začínáš otázkou???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
verybusy píše: Pokud by to vydržela,měla jinej profil a dokázala přenést výkon,tak ve svý podstatě ano.Ale takovej materiál ještě nevynalezli,pusť se do toho.Co nějaká ta odpověď,když už začínáš otázkou???
vida - částečný posun to co guma přenese je rovno přítlačná síla krát koecient tření - takže na ploše teoreticky nezáleší f pxafi na tom ofšem záleží velmi a za pár let se možná dopracujem k tomu, jak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Che píše: to nevím, pravděpodobně tam měla gumu, se kterou se CBR600RR běžně prodává
Cituji: "Juniorka se zabila v červenci roku 2008, protože nedokázala na té úžasně ovladatelné gumě tu údajně hodnou kočičku dost sklopit".Sériovou gumu,na který se tyhle motorky prodávaj asi nikdo neoznačí za úžasně ovladatelnou a když nevíš,co tam měla obuto,tak je tvůj výrok zcela mimo mísu a působí uboze.Někdy je lepší ono okřídlené-mlčeti zlato.
Píšeš to stylem,jako kdyby se to samý nemohlo stát na jiný motorce a jiný gumě,okolnosti neznám,tak nebudu dělat to samý,co ty....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
PhoneutriaFera píše:
co je tohle zase za nesmysl? pokud je člověk trochu vyspělý a přistupuje k motorce s respektem, a ne jako na pc hře,a zvládne motorku fyzicky-váha, manévry atd, nevidím jediný problém. že.
já tam problémy vidím, protože vyspělýho začátečníka sem eště neviděl je fakt,že vrozený předpoklady sou různý, něgdo toho horneta zvládne, pro jinýho (jinou) je dvěpade ažaž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
verybusy píše: Cituji: "Juniorka se zabila v červenci roku 2008, protože nedokázala na té úžasně ovladatelné gumě tu údajně hodnou kočičku dost sklopit".Sériovou gumu,na který se tyhle motorky prodávaj asi nikdo neoznačí za úžasně ovladatelnou a když nevíš,co tam měla obuto,tak je tvůj výrok zcela mimo mísu a působí uboze.Někdy je lepší ono okřídlené-mlčeti zlato.
Píšeš to stylem,jako kdyby se to samý nemohlo stát na jiný motorce a jiný gumě,okolnosti neznám,tak nebudu dělat to samý,co ty....
takže gdyby tam hned po koupi přezula závodní gumu, měla by větší šanci, chápu to správně???
Che píše: takže gdyby tam hned po koupi přezula závodní gumu, měla by větší šanci, chápu to správně???
vime prd co se stalo, dost mozna precenila svoje sily a kdyz to zjistila vytuhla na brzdach, misto aby zatacela... to uz je uplne sumak jaky sou tam pneu... tohle je pomerne casty i u celkem zkusenejch pilotu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Che píše: vida - částečný posun to co guma přenese je rovno přítlačná síla krát koecient tření - takže na ploše teoreticky nezáleší f pxafi na tom ofšem záleží velmi a za pár let se možná dopracujem k tomu, jak
Vzhledem k tomu,že přítlačná síla způsobená hmotností,nebo aerodynamikou se přenáší a rozkládá na styčnou plochu a ve výsledku se podle této plochy při přenosu na silnici liší,tak mají tyto dvě věci velmi mnoho společnýho,zase se mýlíš.
1 reakcí na tento příspěvek Sport jako první motorka?
Naposledy editováno 27.03.2012 11:50:12
Che píše: já tam problémy vidím, protože vyspělýho začátečníka sem eště neviděl je fakt,že vrozený předpoklady sou různý, něgdo toho horneta zvládne, pro jinýho (jinou) je dvěpade ažaž
vyspělý člověk Che, ne vyspělý začátečník. a o tom, že to neni individuální, jsem také nic neřekl. znám spoustu lidí, kteří začali klidně cbr 11xx, proč ne? od té doby jezdí lééta a nespadli a ani nikoho nesundali chybou. znovu, pokud má člověk neomezený papíry, v hlavě nemá nasraný a ví na co leze a že za to neumže tahat jakoby jezdil sto let, nevidím problém. je uplně jedno jakej má mašina výkon, když za to taháš pomalu a jen se seznamuješ,ne?
1 reakcí na tento příspěvek Sport jako první motorka?
Já například první motku málem poslal přes plot jen proto že jsem byl debil a "chtěl to odpíchnout" když jsem v 1 ráno mladý ukazoval co jsem si dovezl. Když jsem měl 50tis nalítáno na 80koních, jedu si alpama, jak jsem zvyklý točím si jednou rukou filmeček a rozhodl jsem se, že dojedu kamarády - otočím heftem tak nějak na pohodu ale na jiným stroji než doposud a místo plynulého rozjezdu se mi pod zadkem rozjel festival breakdance - holt 80koní na 850ccm není 130koní na 1300ccm - mokro, do kopce, sračka asfalt... Takže ano, raketa není pro start vhodná - méně odpustí a hlavě víc prasáren nás idiotů povolí. Jsou lidi kteří s tím nemají problém a stejně tak jsou lidi co zařvali nebo měli tu vážnější, tu méně vážnou nehodu. Pak jsou ti průměrní a tam bych to prostě nedoporučoval - zdůvodnění je tu všude mraky. Liší se pohledem kde je ta optimální motka - někdo je pro babetu, pro někoho to je R6 .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Takže bohužel většina lidí se musí koupí slabší motky sama omezit, aby až jednou hlava vypne (tvrdím že každýmu vypne) to nebyla poslední cesta. (krom samo i mnoha jinejch důvodů, ketrý se tu řeší tisíckrát pořád dokola) ...ale je to dokolečka dokola....nechme toho, pomalu dostávám pocit že bych se měl postarat jen o kámoše kolem a ostatní neřešit, protože to nemá řešení. net je příliš anonymní a víc než argumenty tu zabírá kdo má víc času a silnější žaludek. ve finále máš diskuze kde je 80% příspevků aktivního blba jelikož ostatní si nechtěli kurvit náladu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
FishX3 píše: verybusy> problem je že když víš kulový, nemáš představu na co sedáš. stejně jako člověk co si ve 30ti letech chce koupit 125ccm protože kdysi byla jawka 500ccm šílená raketa nebo druhej co sotva ovládá kolo, sedal by GSXR 1000 protože "řídí hlavou".
Takže bohužel většina lidí se musí koupí slabší motky sama omezit, aby až jednou hlava vypne (tvrdím že každýmu vypne) to nebyla poslední cesta. (krom samo i mnoha jinejch důvodů, ketrý se tu řeší tisíckrát pořád dokola) ...ale je to dokolečka dokola....nechme toho, pomalu dostávám pocit že bych se měl postarat jen o kámoše kolem a ostatní neřešit, protože to nemá řešení. net je příliš anonymní a víc než argumenty tu zabírá kdo má víc času a silnější žaludek. ve finále máš diskuze kde je 80% příspevků aktivního blba jelikož ostatní si nechtěli kurvit náladu.
Jednak je to už omezený papírama (netvrdím,že se to nedá obejít),ale prostě nelze škatulkovat,vypnout hlava může i na slabší motorce a ve 100 km/h je to taky fatální.Prostě daleko větší roli hraje hlava,než motorka jako taková.Znám dost lidí,který dokážou opatrně a s respektem jezdit na silný motorce,co na tom,že ji možná nikdy nevyužijou,prostě se jim líbí,jsou si vědomi toho,co sedlají a podle toho k tomu přistupujou.Speciálně holky bejvaj dost opatrný,nemaj tolik výpadků jako chlapi a v tom případě nevidím jedinej důvod,proč by si měly kupovat třeba GS,než šestkovej SS,když se jim líbí a za hranice možností GS se stejně nepodívaj ani na tom SS.Dá se diskutovat o tom,co je vhodná motorka,ale beztak je to ryze individuální,takže to asi fakt nemá cenu.
Jinak rada,založ si vlastní vlákno a pak můžeš použít tlačítko "blokovat" a budeš neomezeným pánem a moderátorem diskuze,aktivní blb nemá šanci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
FishX3 píše: verybusy> Ne , já jdu cestou osobního růstu, snažím se nereagovat - znáš to 10x výdech a kliknout jinam....ale bohužel jak vidno tvý(vaší) šarvátce s CHE jsem ani tak neunikl...takže to nefunguje stoprocentně, holt na sobě musím víc zamakat
No jo,s Che je to už fousatý,já už ho pomalu beru jako člena rodiny a chvílema mě to i baví.... Bez ohledu na téma by obecně měli moralizovat a poučovat lidi,co na to mají zkušenosti a to tak že dostatečné.Zkušenost podpořené věcnými argumenty jsou neprůstřelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
verybusy píše: No jo,s Che je to už fousatý,já už ho pomalu beru jako člena rodiny a chvílema mě to i baví.... Bez ohledu na téma by obecně měli moralizovat a poučovat lidi,co na to mají zkušenosti a to tak že dostatečné.Zkušenost podpořené věcnými argumenty jsou neprůstřelné.
Jedinný opravdu silný argument co obstojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
verybusy píše: Nemám zbraně rád....
výhoda pro mne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sport jako první motorka?
Že když s tou stíhačkou budou lítat opatrně a s rozvahou, tak to nikde nerozsekají.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |