Uzavřeno 13.11.2012 v 06:23 uživatelem Shark660
1 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
Každopádně je Sportard kontroverzní, o tom žádná. A v reálu vypadá lépe než na fotkách, o tom taky žádná.
KTM je taky v jistých ohledech kontroverzní. Pozor, kontroverzní neznamená ez mého pohledu ani v jednom případě nehezký. Ty motorky jou prostě...jiné. A to je snad dobře, buďme rádi, že si z čeho srdce motorkářovo má vybírat.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
memphis.unv píše: dobré zvuk to má když tomu dáváš dáváš tak od těch 4-5 tisíc kdy to zatáhne nahoru pod plným plynem vzpomínám jak jsem se lekl když mně tak na trojku ustřelil zadek otočením plynu do plna při akceleraci
zní potom krásně nasraně
ty s tim jezdis na lede?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
to je první informace, o které se snad nedá pochybovat
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
...jo a tahle pseudomazanice je venku snad uz 4 roky a s uspechem se da polemizovat co na ni vlastne je
Naposledy editováno 08.11.2012 21:15:15
dostal94 píše: ne,neřekl jsem že se mi Sportard libí.Ale rozhodě mi připadá hezčí než KTM DUKE.
Ty by sis mel osvezit pojmy a nezamenovat slovo bastl s tim jestli se mi styl designu libi nebo ne. ME se taky KTM nelibi, protoze nemam rad tyhle picojdni tvary, ale ten design je dotazenej do posledni carky, takze je to otazka meho nazoru. Bastl znamena ale splacanina a to je Sportard, nakupeni nesourodych prvku presne tak jak se vari nemecky Eintopf. To uz neni otazka libi nelibi ale otazka vkusu a soudnosti, v tomhle je to srovnatelny s cinskyma motorkama.jak dlouho se už litr vyvíjí? pět let? víc? a za celou tu dobu ani fotka motoru, a když celá motorka,tak trapně rozmazaná...
přesně takhle bych to dělal,kdybych tahal někoho za nohu...
1 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
stejně jako jeden z murphyho zákonů říká že vysvětlíme-li tisíckrát že je něco pičovina, vždycky se najde blbec co tomu uvěří. aneb ta spekulace "r2, 1000ccm? takže třeba mz?" se drží jak hovno košile
Drátík píše: dostal94> To by mě zajímalo, kde se ty spekulace berou. Ano je a je to vidět na první pohled
Kde se berou spekulace? Vetsinou od lidi, co se pohybujou v branzi. Vzhledem k tomu, ze konstrukteru motoru na volne noze je omezeny pocet v CR(treba Kreuz ktery uz nakreslil kde co), vyvoj nebyl zadan zadne zname vetsi konstrukcni kancelari a z druhe strany zase v CR je minimum schopnych fabrik na takovehle prototypy, tak moznosti rychle ubyvaji. A popravde, prekopana MZ1000 by byla ta lepsi varianta, aby totiz vlastni vytvor nedopad podobne jako 420ka z pulky 90. let od ktery se mi dostal do rukou rez a nevypadalo to moc jako prototyp z prelomu 80. a 90.let.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
pokud pomineme spolíhání se na to jestli nám fabrika lže nebo ne o tom co vyrábí (jako kdyby škodovka přísahala že nevyužívá koncernový součásti), dejme tomu naopak že kontrola účelnosti dotací je diskutabilní, aji když z peněz na vývoj nesmíš utratit ani korunu za výrobní vybavení který je s tim neodmyslitelně spjatý, těžko by někdo evropské unii vyfakturoval vývoj celýho motoru od začátku až do konce aby akorát koupil staré motor z bazaru od konkurence a udělal si tam nový víčko, to už je přece jenom trochu moc
ale celkově jste blbci, když jawa prototypy zveřejňovala, bylo to špatně. te´d to radši nedělá aby někdo náhodou zase za bernou minci o které bude troubit s naprostou jistotou do světa nebral nějakou mulu které vyčte první poslední tak je to taky špatně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
2 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
Se Sportardem a vůbec s Jawou je to celé divoké..,co se děje v továrně nikdo neví,nedávno byly nějaký dokument jaký způsobem a jakými stroji dělají Jawy a pak se koukněte na Sat,jak dělají v HD V-Roda ,jak kdyby dva dělali boty,ale jeden je dělal ve stodole mezi ovcemi a druhý na lince u Bati,kdo je kdo asi nemusím říkat .. Pokud nebudou mít vlastní motor,tak nikdy nepujdou z cenou dolů,protože moderní motor jim nikdo neprodá za babku,každý bude chtít na tom trhnout,no a jestli ten motor 660 stojí 90 litrů,tak ta cena odpovídá,samozřejmě další věci je nějaký styling celé motky,design atd.. Mně se ten Sportard celkem líbí,ale od doby prvních fotek nemůžu prostě přelézt přes tu přední masku ... Četl jsem nějaký rozhovor a prostě není možné jít z cenami dolů,tak jak je to u třeba u Hondy(mnoho typů a tříd motorek,několik velkých odbytišt',celosvětová servisní sít' atd.),Jawa( zhruba 10 modelů,servis tragický a jen u nás,natož někde jinde,odbytiště-genius Venca Havlů zrušil prodeje do Ruska,protože přeci nemůžeme něco prodávat bývalým komunistickým okupantům,no hlavně,že po nás se tam cpe zbytek světa ..),jinde snad v té Angii něco .. Taky Jawu poškozují ty slavné emise,v Englandu se lehce modernizovaná Jawa 350/640 prodává,vcelku,docela dobře,u nás jen jako stavebnice a přihlásit ji,je v podstatě čistý švindl ... By mě zajímalo,kolik má továrna z jedné mašiny,hodím tipa tak 20 tis. ? A budu rád jak mě někdo přivedete na správnou cestu . Takže asi to v Týnci nemají jednoduché,no a pokud jim prý jde jen o vlastní korýtka,plněna dotacemi od státu .. ? Tahle debata je na dlouho a několik stran textu .. No,jsem zvědavý na ten nový litr,jestli bude,nemám šanci nic v Jawě ovlivnit,tak se vůbec nenervuju
No a ještě .. Srovnávat KTM Duke a Sportarda ? To je hodně crazy .. Duke je sexy streetový uličník,a Sportard je light cest'ák,takže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
ta má druhá projižďka na jawě 660 sportard byla u brněnské přehrady kdy jsem vyjel po štěrkové cestě (!opravdu odmítám pro některý překrucovače že by ta trojka ustřelila na štěrku!) na hlavní kolem přehrady (po brňák kolem Pryglu), když jsem vyjížděl do střechy na hlavní tak mně ta mašina dvakrát zdechla. možná je to mým zvykem na gumové motor jawy 350 na které jsem přijel, možná je to tim že neumím na motorce jezdit, možná to bylo motorkou.... přece jenom je to jednoválec a to naladěné do daleko vyšších otáček než na xt.
můj dojem odpředtim? do 4500 otáček jako jawa 350 jedoucí na jeden válec od 4500 nahoru?
vypadalo to přesně takhle
prostě kladivo který je do určité chvíle přiškrcený aby pak začlo bouchat o to víc.
nikdy mně nezáleželo na papírovéch parametrech, jde o to jak se ten motor projevuje a ten motor ve sportardovi z ničeho nic když ho nutíš chytne překvapivou a neprosto vyrážející dech chuť k životu. to co do té doby bylo utlumený tak pak bouchnou saze. říkali borci z jawy že ten motor pokud je surové tak je tohle výraznější, pak že je to trochu plynulejší.
takže jsem vyjel na tu hlavní.... je pravda že bylo asi 15°C a zrovna začínalo mrholit.
jenomže v místě kde já jsem vyjel na hlavní, dal jsem za jedna- opatrně, za dva amírné náklon dopředu ať se nezvedá, napůl opatrně ale už do otáček a pak za tři.... narychlo puštěná spojka a plyn okamžitě na doraz, otáčky poklesly na něco nad 5 tisíc, v tu chvílu jsem byl v aleji která byla zastíněná a kde byl asfalt suché. opravdu jsem se leknul když mně ta prdel ustřelila a bylo to v otáčkách kdy ten motor kope nejvíc. kdo ví jak se chová jednoválec naladěné do otáček ví o čem mluvím při tom samozřejmě přední šavle natažený a nádherná zvuková kulisa.
konkrétně to byl jawácké prototyp jawy 660 s bíléma plastama pokreslené fixou
john-mcclane na ní jel přede mnou a pamatoval si aji ten můj odjezd na tu hlavní
takže je to pravda. bylo to sice za zhoršenéch podmínek, ale furt to bylo na čistým a nemokrým asfaltu.
kdo mě zná, ví co su zač, že su možná blázen ale ne pohádkář a te´d mám upřimnou náladu po těch pár páterech. ale ani tak si nevyméšlím.
lákal by mě ten calif. takovýhle hrubý chování v retropodání
a prosím nesrovnávat s řadovéma čtyřválcama. aji když to bude mít 4x tolik koní a bude se to zvedat na prdel aji na šestku plynem, furt to chování nebude tak surový.
konec konců, věřím že druhé ročník jawadnů nebyl určitě ten poslední takže pokud má někdo nějaký pochybnosti nebo si chce sportarda "recenznout" na vlastní kůžu, nic mu nebrání se s nim na jaře nebo v letě osobně projet.
rád si s nim pak povykládám o tom jaký byly jeho dojmy
Vlastní motor cenu nesníží, ale umožní továrně víc vydělat, když ho bude dělat seriově. Když montuješ cizí motor, koupíš ho a vydělá na tom prodejce, ty už ani ne.
Memphis, Dratík: Myslím, že je trochu problém určení jawy, proč bych ji chtěl z jiného důvodu, než že je to jawa, podle videa se mi taky nelíbí posed spolujezdkyně, je prcek, nohy má nahoře, daleko by normální figura asi nedojela.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |