Je nějaká šance získat peníze za palivo a případnou opravu zpět? ČOI a servis přislíbila, že odebere vzorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
Zkus si schválně kovat nábojnice na kovadlině a odlévat kule doma a pak nadávat, že to ta M16 nesežere, když ta mušketa ty koule přece střílela
Naposledy editováno 14.06.2013 21:23:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
1 reakcí na tento příspěvek Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
Pumpa všechno zacvakala, vina byla špatným těsněním tanku, takže se tam stáhla voda jak tál sníh. Ale určitě to chce sehnat co nejvíc lidí, kterým se stalo to samé.
Fazer-FZS píše: Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.
Tak nám když někomu začal zlobit CR motor, vždy to byly vstřikovače, čerpadlo zatím nikdy.
zkušenost s loŇska: kia pregio najeto 130 tis čerpadlo v prdeli celou dobu jezděné na omv čerpadlo popravila voda pač takhle zhnilé součástky jsem ještě neviděl
další: kolega a já jsme v zimě natankovali na stejné omw tu jejich artick naftu druhý den jsem motor nenatočil. Následoval odtah do servisu a ejhle další tři auta ze stejným problémem všichni jsme tankovali na omw problém ucpané potrubí, filtry parafínem...
jezdím asi 40tis km na ONO a ejhle nepocitil jsem žádnou ztrátu výkonu v zimě na drc motor si klepe svou
na zimu dávám do motorek 100oktanové palivo pač klasická 95 mi u obou motorek připravili pěkné jarní trápení
1 reakcí na tento příspěvek Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
Fidži_CZ píše: A další člověk, tentokrát Globus ČB. Že by stejný závoz?
Nečtu dalších 5 stran, to důležité zaznělo hned na první.
Všímejte si cisteren - třeba Popilka jezdil na hradecké Makro a vedlejší Shell, nafta je stejná, přečerpává se ze stejné sekce autocisterny, tj. pokud se v autocisterně palivo zamění nebo tam zůstane nějaký benzín a na to pak při další trase přijde nafta, je prostě průšvih a na "značce" pumpy samozřejmě vůbec nezáleží.
kdykoliv natankuju plyn jinde než u tišnovské flagy tak auto začne cukat, skákat, chvílama je to jako kdyby docházel benzín, vyloženě škubání, padají otáčky pod plynem, motor chvílama nemá výkon. pravidelně když dojíždím nádrž kterou jsem vzal jinde.
natankuju zas tam a během druhé nádrže se to srovná
když jsem měl ještě favorita, taky na plyn, dělalo mně to něco podobnýho po natankování na jedné čerpačce co mám kousek. začal jsem tankovat na od ní nedaleké a bylo po problému. když jsem se o tom bavil s tim druhým pumpařem tak se divil, že pré mají stejnýho dodavatela
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Natankování nekvalitního paliva - jak se bránit?
Fazer-FZS píše: Krovak> já se se vstřikovači nepotkával,dělal jsem u Bosch - Diesel,takže jenom čerpadla a pumpe duse(PDčka),ale ty čerpadla to odsrávaly často,hodně sirnatá nafta se tu prodává což čerpadlo dře.
Hlavně nevěřit tomu, co píše někdo, kdo "u toho dělal".
Staré motory vydržely moc a moc mimo jiné kvůli tomu, že síra je MAZIVÁ přísada.
To jen dnes kvůli Euro se musí obsah síry snižovat na 10 ppm (částic z milionu).
No a pak se nemůžeš divit mizerné životnosti dnešních motorů, zejména palivové soustavy.
A turb - kvůli DPF nemůže být moc síry ani v oleji a opět - čím víc síry v oleji, tím lépe maže, viz klasický smrad převodových olejů - čím myslíš, že je způsoben?
Ano sírou :) síra maže, jinak než grafit, ale podobně.